Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat lekker bij rode wijn (voor cadeau pakketje)

+2
Reva
Caresses
6 plaatsers

Ga naar beneden

Wat lekker bij rode wijn (voor cadeau pakketje) Empty Wat lekker bij rode wijn (voor cadeau pakketje)

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 9:14

Ik heb hier een fles rode wijn staan, die ik cadeau ga geven aan mijn opa & oma voor hun trouwdag. Maar ik wil er een pakketje van maken met wat lekkers te eten & te drinken. Wat is lekker om te kopen voor oude(re) mensen? Het mag 10/15 euro kosten! smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lekker bij rode wijn (voor cadeau pakketje) Empty Re: Wat lekker bij rode wijn (voor cadeau pakketje)

Bericht  Caresses wo 15 mei 2013 - 9:22

Een vleesplankje voor bij de rode wijn (dus zeg maar als borrel vlees plankje).
Op de menukaart van deze link kan je onder het kopje: "Charcuterie" lekkere vleesjes vinden die hier goed bij passen.
http://www.lloydhotel.com/sites/lloydhotel.localhost/files/downloads/menukaart_eten_en_1.pdf
Soortgelijke plakjes/stukjes vlees kan je ook bij de AH kopen, in het koelvak bij het broodbeleg.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Wat lekker bij rode wijn (voor cadeau pakketje) Empty Re: Wat lekker bij rode wijn (voor cadeau pakketje)

Bericht  Reva wo 15 mei 2013 - 9:26

Kaasjes :cheering:

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  Kowalski wo 15 mei 2013 - 9:27

Nootjes!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 9:27

Ja Reva.. dat had ik bedacht, maar wélke kaasjes! Ik eet al 10 jaar geen kaas meer! laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 9:28

Kowalski schreef:Nootjes!

Ik stond bij de notenbar, en had géén idee. Wat voor nootjes is lekker erbij?

Gast
Gast

Bericht  Kowalski wo 15 mei 2013 - 9:31

Pippa schreef:
Kowalski schreef:Nootjes!

Ik stond bij de notenbar, en had géén idee. Wat voor nootjes is lekker erbij?

Ik vind het heerlijk om zo'n mix erbij te eten (amandelen, hazelnoten, pecannoten, cashewnoten), maar gewoon alleen cashewnoten ofzo is ook prima hoor!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 9:31

Dan kan ik dat bij de notenbar vragen.. toch? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 15 mei 2013 - 22:20

Ik ziu idd bij de notenbar om een lekker mixje vragen en dan nog een kaasje er bij. Ik vind zelf blauwe of oude kazen heerlijk maar lang niet iedereen dus zou ik eerder voor een brie gaan. Niet zo bijzonder van smaak maar wel lekker smeuïg altijd. Bij de Appie hebben ze ook van die leuke flatbread sticks (liggen bij de kaasjes) en die zijn heel lekker luxe als toastjes. En dan evt nog een gedroogd worstje er bij. Fuet bijvoorbeeld.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Mrs. Lovett do 16 mei 2013 - 8:06

Ga naar een delicatesse-winkel of kaaswinkel en vraag daar wat advies.
Vertel welke wijn je hebt (druif, land, streek, jaartal (of maak met je telefoon een foto van t etiket) en ze kunnen bijpassende kaasjes voor je uitzoeken!
Mrs. Lovett
Mrs. Lovett
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 36
Registratiedatum : 10-05-13

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 9:35

Ik wilde vandaag gaan, maar was pas om 18.00u klaar met werken, dus ik hoop echt dat ik morgen op tijd klaar ben, anders gaat het cadeau niet lukken, want ik heb het zaterdag (al) nodig... Ik kwam wel langs een delicatesse winkel vandaag haha!

Gast
Gast

Bericht  Marin do 16 mei 2013 - 9:46

Bij de AH XL hebben ze ook echt heel veel! Die is wel tot 22.00 open. Alles wat ik noemde is daar wel te krijgen en is ook wel luxe.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 9:47

Marin schreef:Bij de AH XL hebben ze ook echt heel veel! Die is wel tot 22.00 open. Alles wat ik noemde is daar wel te krijgen en is ook wel luxe.

Ja, dat is waar, even hopen dat de auto dan thuis is, want het is een stukje fietsen erheen, maar dat is wel een optie anders, maar ik hoop eigenlijk ook op tijd klaar te zijn met werken, want ik begin om 9.00u al Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 5:53

Het is uiteindelijk een pakketje geworden met geitenkaaskoekjes, borrelnootjes, tuc achtige zoutjes & risotto rijst zoutjes.

Gast
Gast

Bericht  Sam vr 17 mei 2013 - 5:56

Leuk idee Pippa!
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 6:25

Sam schreef:Leuk idee Pippa!

Ja het idee is leuk Very Happy Alleen niet als het regent, je haast hebt, tot laat moet werken, je vriend je in paniek belt, je drijfnat bent, je je portemonnee op je werk laat liggen & vervolgens meer dan de helft van de winkels al dicht is, omdat het na 17.30u is laughcry Dan kun je alleen nog bij de HEMA en de AH terecht! En dan belt je moeder die zegt dat je opa & oma niet alles lussen wat je bedacht hebt... hahaha! Maar, ik ben uiteindelijk wel redelijk tevreden.

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 17 mei 2013 - 8:54

Pippa schreef: risotto rijst zoutjes.

Die zijn super lekker!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: