Wat lekker bij rode wijn (voor cadeau pakketje)
+2
Reva
Caresses
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat lekker bij rode wijn (voor cadeau pakketje)
Ik heb hier een fles rode wijn staan, die ik cadeau ga geven aan mijn opa & oma voor hun trouwdag. Maar ik wil er een pakketje van maken met wat lekkers te eten & te drinken. Wat is lekker om te kopen voor oude(re) mensen? Het mag 10/15 euro kosten!
Gast- Gast
Re: Wat lekker bij rode wijn (voor cadeau pakketje)
Een vleesplankje voor bij de rode wijn (dus zeg maar als borrel vlees plankje).
Op de menukaart van deze link kan je onder het kopje: "Charcuterie" lekkere vleesjes vinden die hier goed bij passen.
http://www.lloydhotel.com/sites/lloydhotel.localhost/files/downloads/menukaart_eten_en_1.pdf
Soortgelijke plakjes/stukjes vlees kan je ook bij de AH kopen, in het koelvak bij het broodbeleg.
Op de menukaart van deze link kan je onder het kopje: "Charcuterie" lekkere vleesjes vinden die hier goed bij passen.
http://www.lloydhotel.com/sites/lloydhotel.localhost/files/downloads/menukaart_eten_en_1.pdf
Soortgelijke plakjes/stukjes vlees kan je ook bij de AH kopen, in het koelvak bij het broodbeleg.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ja Reva.. dat had ik bedacht, maar wélke kaasjes! Ik eet al 10 jaar geen kaas meer!
Gast- Gast
Kowalski schreef:Nootjes!
Ik stond bij de notenbar, en had géén idee. Wat voor nootjes is lekker erbij?
Gast- Gast
Pippa schreef:Kowalski schreef:Nootjes!
Ik stond bij de notenbar, en had géén idee. Wat voor nootjes is lekker erbij?
Ik vind het heerlijk om zo'n mix erbij te eten (amandelen, hazelnoten, pecannoten, cashewnoten), maar gewoon alleen cashewnoten ofzo is ook prima hoor!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Dan kan ik dat bij de notenbar vragen.. toch?
Gast- Gast
Ik ziu idd bij de notenbar om een lekker mixje vragen en dan nog een kaasje er bij. Ik vind zelf blauwe of oude kazen heerlijk maar lang niet iedereen dus zou ik eerder voor een brie gaan. Niet zo bijzonder van smaak maar wel lekker smeuïg altijd. Bij de Appie hebben ze ook van die leuke flatbread sticks (liggen bij de kaasjes) en die zijn heel lekker luxe als toastjes. En dan evt nog een gedroogd worstje er bij. Fuet bijvoorbeeld.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ga naar een delicatesse-winkel of kaaswinkel en vraag daar wat advies.
Vertel welke wijn je hebt (druif, land, streek, jaartal (of maak met je telefoon een foto van t etiket) en ze kunnen bijpassende kaasjes voor je uitzoeken!
Vertel welke wijn je hebt (druif, land, streek, jaartal (of maak met je telefoon een foto van t etiket) en ze kunnen bijpassende kaasjes voor je uitzoeken!
Mrs. Lovett- Fluisteraar
- Aantal berichten : 36
Punten : 36
Registratiedatum : 10-05-13
Ik wilde vandaag gaan, maar was pas om 18.00u klaar met werken, dus ik hoop echt dat ik morgen op tijd klaar ben, anders gaat het cadeau niet lukken, want ik heb het zaterdag (al) nodig... Ik kwam wel langs een delicatesse winkel vandaag haha!
Gast- Gast
Bij de AH XL hebben ze ook echt heel veel! Die is wel tot 22.00 open. Alles wat ik noemde is daar wel te krijgen en is ook wel luxe.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Bij de AH XL hebben ze ook echt heel veel! Die is wel tot 22.00 open. Alles wat ik noemde is daar wel te krijgen en is ook wel luxe.
Ja, dat is waar, even hopen dat de auto dan thuis is, want het is een stukje fietsen erheen, maar dat is wel een optie anders, maar ik hoop eigenlijk ook op tijd klaar te zijn met werken, want ik begin om 9.00u al
Gast- Gast
Het is uiteindelijk een pakketje geworden met geitenkaaskoekjes, borrelnootjes, tuc achtige zoutjes & risotto rijst zoutjes.
Gast- Gast
Leuk idee Pippa!
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Sam schreef:Leuk idee Pippa!
Ja het idee is leuk Alleen niet als het regent, je haast hebt, tot laat moet werken, je vriend je in paniek belt, je drijfnat bent, je je portemonnee op je werk laat liggen & vervolgens meer dan de helft van de winkels al dicht is, omdat het na 17.30u is Dan kun je alleen nog bij de HEMA en de AH terecht! En dan belt je moeder die zegt dat je opa & oma niet alles lussen wat je bedacht hebt... hahaha! Maar, ik ben uiteindelijk wel redelijk tevreden.
Gast- Gast
Pippa schreef: risotto rijst zoutjes.
Die zijn super lekker!
Marin- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Rode wijn.
» Extra cadeau bij wijn
» lekker hapje met rode bieten
» lekker recept voor ijsthee
» Inspiratie voor een lekker toetje?