leuk houten speelgoed
+6
Sanne
Teddyaapje
Liadan
Pink!
Parisienne
Muppetje
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
leuk houten speelgoed
Ik ben op zoek naar leuk houten speelgoed. Iemand een idee wat voor L nu al leuk zou kunnen zijn?
Ik heb nu een houten trein met blokjes, als ik ermee rijd gaat hij er als een gek achteraan, dus die vindt ie wel leuk, al is ie nog te klein om er zelf wat mee te doen anders dan alle blokjes eraf slopen en opeten
Die regenboog die Rejoy gisteren plaatste wil ik wel, maar vind ik wat duur voor zomaar geloof ik.
Vind het wel leuk als het nog voor langere tijd leuk voor hem is
Ik heb nu een houten trein met blokjes, als ik ermee rijd gaat hij er als een gek achteraan, dus die vindt ie wel leuk, al is ie nog te klein om er zelf wat mee te doen anders dan alle blokjes eraf slopen en opeten
Die regenboog die Rejoy gisteren plaatste wil ik wel, maar vind ik wat duur voor zomaar geloof ik.
Vind het wel leuk als het nog voor langere tijd leuk voor hem is
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Re: leuk houten speelgoed
Een vormenstoof? Houten muziekinstrumenten? Een houten kar met blokken erin?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Gewone houten blokken, blijft leuk.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Parisienne schreef:Een vormenstoof? Houten muziekinstrumenten? Een houten kar met blokken erin?
Eerste twee lijken me inderdaad leuk! Houten blokken heb ik ook al, maar die heb ik nog niet gegeven, kan ook wel eens kijken wat ie daarvan vindt
Muppetje- Ratel
Zouden blokken nu al leuk zijn dan?
Muppetje- Ratel
Mijn zoon vond houten blokken op die leeftijd leuk om mee te gooien . Houten muziekinstrumentjes zijn leuk inderdaad, mijn zoon was helemaal blij met zijn trommel (toen was hij wel een paar maanden ouder). En houten auto's/dieren.
En zoiets is ook al wel leuk:
En zoiets is ook al wel leuk:
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Tuurlijk. Niet gelijk verwachten dat 'ie een mooie toren gaat bouwen Al is het maar het ontdekken van de vormen, de structuur, de 'smaak' (neem aan dat 'ie ze ook even gaat proeven) en van het geluid wat het maakt als hij de blokjes tegen elkaar aan doet of ze op de grond laat vallen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
houten treinbaan, kun je ook steeds meer uitbreiden
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Liadan, zoiets heeft ie als activityboard in de box, vindt ie ook erg leuk inderdaad!
Ga de blokjes eens opzoeken!
Ga de blokjes eens opzoeken!
Muppetje- Ratel
Ja hier spelen ze daar al snel mee. Je hebt ook blokken met geluid, die zijn ook erg leuk, geloof dat je die bij lobbes.nl kan kopen.
Pink!- Prater
Oh niet meer maar kruitvat wel: https://online.kruidvat.nl/product/74987/Blokkenmetgeluid.html
Pink!- Prater
http://www.intertoys.nl/speelgoed/vrolijke-hamerbank-577762.html
Deze is hier een succes, wij hebben hem gegeven voor haar eerste verjaardag, maar eerder had ze er ook wel mee kunnen spelen.
Deze is hier een succes, wij hebben hem gegeven voor haar eerste verjaardag, maar eerder had ze er ook wel mee kunnen spelen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
En als hij wat ouder is is houten snijfruit ook erg leuk.
En deze knikkerbaan is hier een groot succes:
En kruidvat heeft ook vaak leuk houten speelgoed, we hebben een ijswinkeltje daar gekocht en daar speelt K. heel erg veel mee, ook de houten kassa doet het goed.
En deze knikkerbaan is hier een groot succes:
En kruidvat heeft ook vaak leuk houten speelgoed, we hebben een ijswinkeltje daar gekocht en daar speelt K. heel erg veel mee, ook de houten kassa doet het goed.
Liadan- Ratel
Die is leuk Sanne, ik denk dat mijn zoon die nu ook heel leuk zou vinden (hmmm, ik had eigenlijk al genoeg verjaardagcadeau's voor hem, maar deze is wel erg leuk).
Liadan- Ratel
Liadan schreef:Die is leuk Sanne, ik denk dat mijn zoon die nu ook heel leuk zou vinden (hmmm, ik had eigenlijk al genoeg verjaardagcadeau's voor hem, maar deze is wel erg leuk).
En niet zo heel duur gelukkig. Als mijn dochter even een 'ram'-bui heeft, pak ik gauw dit ding, kan ze daar mooi op slaan.
Ik zat bij jouw vorige post echt te denken wat nou weer snijf-ruit is haha, wilde er al op googelen toen ik hem door had, juist...
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Zo'n duwkar met houten blokken erin, dat vond Ezra op die leeftijd helemaal geweldig, zowel de duwkar als de blokken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Oeh deze vind ik ook leuk
http://www.intertoys.nl/speelgoed/houten-activiteitenkubus-569717.html?source=igodigital
http://www.intertoys.nl/speelgoed/houten-activiteitenkubus-569717.html?source=igodigital
Muppetje- Ratel
We hebben al zo'n karretje met geluid, maar dat valt me tegen, het blijft maar gaan, hij hoeft er niet eens voor op n knopje te duwen.... Af en toe zet ik m aan en vindt hij het wel grappig, maar hij is het snel zat. Maar het heen en weer rijden vindt ie wel leuk, dus n kar doe ik maar even niet, hoef geen enorm karretjes wagenpark nu al
Muppetje- Ratel
Houten muziekinstrumenten zijn hier een succes, al een hele tijd, en dan vooral de sambaballen en de blokfluit.
Bij mijn ouders hebben ze een houten knikkerbaan (van de kruidvat) ook een enorm succes.
Ik denk dat je zoontje blokken wel leuk vind hoor, gewoon om er mee te schuiven en te doen. Jij kan een toren bouwen kan hij die weer omgooien dat was hier echt een succes.
Bij mijn ouders hebben ze een houten knikkerbaan (van de kruidvat) ook een enorm succes.
Ik denk dat je zoontje blokken wel leuk vind hoor, gewoon om er mee te schuiven en te doen. Jij kan een toren bouwen kan hij die weer omgooien dat was hier echt een succes.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Oja, zo'n ding hebben wij ook, dat vond hij met 8 maanden helemaal geweldig!Muppetje schreef:Oeh deze vind ik ook leuk
Liadan- Ratel
Wij hebben die kubus ook, hebben wel het bovenste gedeelte vastgemaakt, want het ligt er los op. L. speelt er nauwelijks mee maar misschien kunnen we er nog mee leren tellen enzo
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Wij hebben heel veel van hout! Ik vind houtenspeelgoed heel leuk!
Hebben o.a sambabal, tamboerijn xylofoon van Janod op een wagentje
Blokken, stapeltuimelaar van woezel en pip
Treinbaan van Thomas de trein
Houten trek figuurtjes
Grote activiteiten toren tuin van everearth, heel veel mee gespeeld al.
Kleinere activiteiten/ kralen torentjes
Houtenloopwagen (brandweerwagen) houtenpoppenwagen en poppenbedje
Houtenautootjes
Hebben o.a sambabal, tamboerijn xylofoon van Janod op een wagentje
Blokken, stapeltuimelaar van woezel en pip
Treinbaan van Thomas de trein
Houten trek figuurtjes
Grote activiteiten toren tuin van everearth, heel veel mee gespeeld al.
Kleinere activiteiten/ kralen torentjes
Houtenloopwagen (brandweerwagen) houtenpoppenwagen en poppenbedje
Houtenautootjes
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Wij hebben heel veel speelgoed van hout, maar het enige wat ze ermee doet is gooien of erop kauwen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk?
» Webshop houten speelgoed?
» Site met goedkoop houten speelgoed...van wie kwam die?
» Is dit speelgoed leuk?
» leuk speelgoed 9 maanden?
» Webshop houten speelgoed?
» Site met goedkoop houten speelgoed...van wie kwam die?
» Is dit speelgoed leuk?
» leuk speelgoed 9 maanden?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: