Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk?

+6
Twellie
PapillonRose
Floor
Darius
Liadan
Aimee
10 plaatsers

Ga naar beneden

Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk? Empty Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk?

Bericht  Aimee za 14 jul 2012 - 9:24

Ik vind houten speelgoed zo onwijs leuk! Keukentjes, treinbanen, loopkarren... I love you
Maar ik vraag me af, vinden kinderen het ook wel echt leuk? Of zullen ze als ze de keuze hebben altijd voor de plastic variant gaan met muziekjes en lichtjes?

(Ik ben verliefd op deze loopauto:
Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk? Brandweer%20loopduwconstructie
maar ik ben bang dat zoiets veel sneller leuk gevonden wordt:
Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk? Loopauto-Cars-Mcqueen-loopwagen-racer-met-licht-en-geluid-22748191 )
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk? Empty Re: Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk?

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 9:25

als je thuis geen alternatief hebt, dan weten ze toch niet anders?

onze dochter vliegt bij mijn vriendin altijd naar het plastic speelgoed met geluid, maar haar dochter vliegt hier altijd naar het houten speelgoed. Onbekend speelgoed is altijd leuker dan eigen speelgoed natuurlijk Razz

Ik zou trouwens echt 10000x gaan voor de bovenste!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk? Empty Re: Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk?

Bericht  Liadan za 14 jul 2012 - 9:29

Hier is het wisselend wat ze het leukst vindt. Haar houten poppenwagen heeft ze weinig mee gespeeld, de goedkope action buggy wordt veel meegespeeld. Plastic loopwagen wordt meer meegedaan want die is wendbaarder dan de houten loopfiets.
Houten keukenspullen wordt veel meer mee gedaan dan de plastic spullen.
Muziekjes in speelgoed hebben hier trouwens niet altijd veel toegevoegde waarde, die vinden de kinderen vaak een paar keer leuk en dan is de lol er weer vanaf.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk? Empty Re: Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk?

Bericht  Darius za 14 jul 2012 - 9:31

Laurens vindt zn houten loopfiets helemaal geweldig, maar als hij die plastic van cars nu zou zien, zou hij voor de cars kiezen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk? Empty Re: Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk?

Bericht  Aimee za 14 jul 2012 - 9:38

Rejoy. schreef:als je thuis geen alternatief hebt, dan weten ze toch niet anders?

onze dochter vliegt bij mijn vriendin altijd naar het plastic speelgoed met geluid, maar haar dochter vliegt hier altijd naar het houten speelgoed. Onbekend speelgoed is altijd leuker dan eigen speelgoed natuurlijk Razz

Ik zou trouwens echt 10000x gaan voor de bovenste!

Ja dat is waar!
En wat Liadan zegt ook, het is niet zo dat altijd plastic leuker is, of altijd hout, het ligt natuurlijk ook aan gebruiksgemak en de mate waarop het het kind prikkelt.

De onderste zou ik trouwens ook nooit kopen (ik heb een hekel aan disney dingen pale )
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk? Empty Re: Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk?

Bericht  Floor za 14 jul 2012 - 9:40

Die bovenste houten loopauto heeft onze zoon (een andere versie dan maar verder is hij hetzelfde), hij vind hem nu al geweldig, zit er elke dag mee te spelen, op de toeter drukken, aan de wielen zitten, hij zit er ook wel eens op als ik hem vast hou en hem dan rond duw (dat vindt hij helemaal prachtig). Er achter lopen kan hij ook maar de auto rijdt nog wat te hard voor hem (rolt te snel) dus dat mag hij nog niet van mij.
Hij heeft hem trouwens van zijn peetoom en peettante gekregen bij zijn doop.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk? Empty Re: Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk?

Bericht  Aimee za 14 jul 2012 - 9:44

Floor schreef:Die bovenste houten loopauto heeft onze zoon (een andere versie dan maar verder is hij hetzelfde), hij vind hem nu al geweldig, zit er elke dag mee te spelen, op de toeter drukken, aan de wielen zitten, hij zit er ook wel eens op als ik hem vast hou en hem dan rond duw (dat vindt hij helemaal prachtig). Er achter lopen kan hij ook maar de auto rijdt nog wat te hard voor hem (rolt te snel) dus dat mag hij nog niet van mij.
Hij heeft hem trouwens van zijn peetoom en peettante gekregen bij zijn doop.

Oh wat goed om te lezen! Ik wil hem straks graag kopen voor sinterklaas/kerst, maar ik was bang dat hij het pas leuk zou gaan vinden als hij wat ouder is (i.v.m het 'bouw-gedeelte'). Maar hij is dus ook aantrekkelijk voor wat kleinere kindjes! Dan ga ik mijn man maar eens proberen over te halen...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk? Empty Re: Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk?

Bericht  PapillonRose za 14 jul 2012 - 9:44

Hier wisselt het, maar ik denk dat plastic het hier van hout wint. Zo wordt hier ook veel gebruik gemaakt van een goedkope actionbuggy, de houten poppenwagen stuurt te lastig. Toen ze nog loopkarretjes gebruikte vond ze de plastic met geluiden leuker dan de houten van woezel en pip. Maar ze heeft ook wel houten dingen die ze leuk vindt, al kiest ze vaker voir plastic als ze de keuze heeft.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk? Empty Re: Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk?

Bericht  Floor za 14 jul 2012 - 9:50

Sinterklaas/kerst is hij toch al weer een stuk groter dus dan zal hij het vast wel leuk gaan vinden. Hier hebben we de brandweerauto. Ik wist niet dat we een cadeau kregen met zijn doop en was dus blij verrast dat ze dit hadden gekocht en zijn peetoom had hem al in elkaar gebouwd (vond hij volgens mij zelf erg leuk om te doen Yes ).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk? Empty Re: Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk?

Bericht  Twellie za 14 jul 2012 - 10:00

Wij hebben toevallig die onderste auto, maar verder ook houten speelgoed. Mijn oudste dochter speelt voornamelijk met het houten speelgoed en van jongsaf aan heeft ze nooit veel gehad met plasticen dingen die geluid maken, knipperende lampjes enzovoorts. Daar was ik wel blij mee, want zelf houd ik ook totaal niet van dat soort speelgoed.

Maar... we hebben nu zo'n soort bord van V-tech in de box hangen met allemaal knopjes die liedjes /geluidjes / algehele herrie produceren en mijn jongste vind het geweldig. Mijn oudste dochter moest er van huilen van de schrik toen ze nog een baby was.

Het kan dus heel erg verschillen per kindje waar ze graag mee spelen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk? Empty Re: Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk?

Bericht  Susan za 14 jul 2012 - 10:01

Yrsa speelt veel met haar houten poppenhuis, maar ik denk dat als ze een even groot huis van Playmobil zou hebben, dat dat het wel zou winnen.

Overigens vind ik Playmobil ook heel goed speelgoed, ze krijgt voor haar verjaardag ook waarschijnlijk het grote prinsessenkasteel van Playmobil. Het hoeft van mij niet allemaal hout en verantwoord. In de huiskamer het liefst wel, maar dat heeft er meer mee te maken dat dat prikkelarm is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk? Empty Re: Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk?

Bericht  Printje za 14 jul 2012 - 10:01

Wij hebben een combi van houten en plastic speelgoed. Hij vindt het allebei leuk, houten speelgoed scheelt veeeeeeeeeeeeel batterijen hahahha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk? Empty Re: Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk?

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 18:55

Hier maakt het allemaal niet zo veel uit.
Ze is gek van de Little People maar haar houten keukentje is ook zwaar favoriet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk? Empty Re: Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk?

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 20:07

Printje schreef:Wij hebben een combi van houten en plastic speelgoed. Hij vindt het allebei leuk, houten speelgoed scheelt veeeeeeeeeeeeel batterijen hahahha.
Ja hier ook!
Van de week een houten spoorbaan met trein gehaald bij de Ikea, mijn zoontje is er helemaal verliefd op Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk? Empty Re: Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk?

Bericht  Annemie za 14 jul 2012 - 20:17

Ik vind die bovenste echt superleuk, mijn zoontje vind hout en plastic leuk,maakt hem allemaal niks uit.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk? Empty Re: Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk?

Bericht  Printje za 14 jul 2012 - 21:00

Mermaid Forest schreef:
Printje schreef:Wij hebben een combi van houten en plastic speelgoed. Hij vindt het allebei leuk, houten speelgoed scheelt veeeeeeeeeeeeel batterijen hahahha.
Ja hier ook!
Van de week een houten spoorbaan met trein gehaald bij de Ikea, mijn zoontje is er helemaal verliefd op Wink

Hier is de treinbaan vd Ikea ook een hele grote hit, ik wil er vd week nog wel een ophaalbrug ofzo vd Hema bijkopen, dat hadden we op vakantie gezien en daar was hij helemaal van onder de indruk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk? Empty Re: Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk?

Bericht  teletascha za 14 jul 2012 - 21:44

Hier ook niet echt een voorkeur. We hebben zelf dat cars autootje, en die vindt ze hartstikke leuk.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk? Empty Re: Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum