Is dit speelgoed leuk?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Is dit speelgoed leuk?
https://www.toyhouse.nl/v-tech/toet-toet/toet-toet-wegdelen
Heb je hier iets aan? Hoeveel setjes heb je nodig, wil je een beetje een leuke weg kunnen leggen?
http://www.toysxl.nl/p/speelgoed/kinderspellen/hasbro/cars-2-dokter-bibber
En deze? De moeite waard, of is het echt voor zes jaar en ouder, en kunnen we beter nog een paar jaar wachten?
Heb je hier iets aan? Hoeveel setjes heb je nodig, wil je een beetje een leuke weg kunnen leggen?
http://www.toysxl.nl/p/speelgoed/kinderspellen/hasbro/cars-2-dokter-bibber
En deze? De moeite waard, of is het echt voor zes jaar en ouder, en kunnen we beter nog een paar jaar wachten?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Is dit speelgoed leuk?
Ik ken het allebei niet maar het lijkt dat je best wat stukken nodig hebt voor een grote weg. Ik zou dan misschien eerder voor zo'n weg gaan op een puzzel, die heb ik vorig jaar met Sinterklaas voor de klas gekocht en is nog steeds een grote hit, en ondanks dat het niet zo'n mega sterk materiaal is ziet het er nog steeds keurig uit.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Die bovenste is ter uitbreiding vam de toet toet autogarage, toevallig heeft mijn man de uitbreiding vandaag gekocht. Het is niet super groot hoor! Als je echt een hele lange baan wilt leggen zul je er best veel nodig hebben. Maar het is wel heel leuk en degelijk, je hebt namelijk ook de uitbreiding met de brandweerkazerne en stoplicht die krijgt ze voor kerst/sint.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Moniek, heb je een link van het stoplicht?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik weet niet hoe ik moet linken op de ipad.
Maar als je na www.intertoys.nl gaat en daar invult vtech toet toet dan kom je bij alle uitbreidingen uit.
Maar als je na www.intertoys.nl gaat en daar invult vtech toet toet dan kom je bij alle uitbreidingen uit.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben de wegdelen, maar je hebt toch nog zeker 1 setje extra nodig wil je een beetje een leuke baan kunnen leggen. Het pas ook op de garage maar dan kan je geen leuke weg maken. Het setje met het stoplicht wil ik ook nog kopen voor onze zoon, dat is deze:
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» leuk houten speelgoed
» wat is nou echt leuk speelgoed?
» leuk speelgoed 9 maanden?
» Wat is leuk speelgoed voor buiten?
» Leuk speelgoed baby 10 maanden
» wat is nou echt leuk speelgoed?
» leuk speelgoed 9 maanden?