Telefoon abonnement
+17
Stranger
L!ND@
Fortissimo
Willem
Reeza
Minx
*Bloempje*
Rush
Ilovethe90s
minoessepoes
Kalishi
Zonneschijn
Jeanette
_Lacey_
Atelier Madame
Lejow
_Lana_
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Telefoon abonnement
Ik heb vorig jaar ook een sim Only abonnement afgesloten ipv mijn normale abonnement. Scheelt zo'n 35 euro per maand. Zou dus een los toestel aanschaffen en een sim Only.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Sim only is echt onwijs goedkoop, als je nog een goed toestel hebt. Gelukkig scheelde het bij mij maar 8 euro vergeleken met mijn sim only die ik eerst had, maar ik zou echt nooit meer dan €30,00 voor een abonnement en dan ook nog eens moeten betalen voor je telefoon.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik heb al Sim Only, maar bij Hi, omdat ik zo tevreden ben met Hi. Het is bij veel aanbieders (stukken) goedkoper, maar dan ben ik bang dat ik weer problemen krijg enzo.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik kan je Simyo aanraden Rush!
Fortissimo- Kletskop
Ja ook gewoon KPN he, dat vind ik wel fijn. Want T-mobile heeft bij ons geen (weinig) dekking.Fortissimo schreef:Ik kan je Simyo aanraden Rush!
Rush- Lady Post-a-lot
Klopt. En de site is duidelijk, qua verbruik. Alles wordt gespecificeerd en ook via twitter, telefoon en mail zijn ze goed te bereiken.
Fortissimo- Kletskop
Goed om te weten! Heb je ook nummerbehoud gedaan? Ging dat goed?
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb een S3, met een abo van 28 euro. 230 min/smsjes en 500MB. Toestel was gratis, was een studentenaanbieding.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Jep, nummerbehoud had ik van KPN naar Simyo destijds en geen problemen gehad. Geloof dat ik 20 minuutjes zonder telefoon heb gezeten ofzo. Van Simyo naar een ander was ook geen probleem. En nog een voordeel vond ik dat je maandelijks kan opzeggen. Dus mocht je alsnog een goedkoop abonnement zien met telefoon, kan je gelijk opzeggen.
Fortissimo- Kletskop
Dankjewel! Ja dat wil ik ook inderdaad, maandelijks opzegbaar!Fortissimo schreef:Jep, nummerbehoud had ik van KPN naar Simyo destijds en geen problemen gehad. Geloof dat ik 20 minuutjes zonder telefoon heb gezeten ofzo. Van Simyo naar een ander was ook geen probleem. En nog een voordeel vond ik dat je maandelijks kan opzeggen. Dus mocht je alsnog een goedkoop abonnement zien met telefoon, kan je gelijk opzeggen.
Maar mijn abbo bij Hi loopt nog niet af, dus dan kan ik nu nog niet zoveel.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb nu een Samsung Galaxy SII en een abonnement bij T-Mobile. Omdat een vriendin van me er werkt heb ik de hele contractperiode 20% korting. Voor 24 euro per maand heb ik 250 belminuten/sms'jes en onbeperkt internet.
Eind juli loopt mijn abonnement af en dan ga ik voor een sim-only omdat ik zo weinig bel en sms dat ik mijn tegoed nooit opmaak. Ik denk dat ik overstap naar Ben, die leek tot nu toe nog het voordeligst voor mij. Qua toestel ga ik sparen voor een Iphone 5. Voor mij geen Samsung meer. Ik heb een en al ellende gehad met dat ding en mijn moeder heeft dezelfde en heeft er ook alleen maar problemen mee
Eind juli loopt mijn abonnement af en dan ga ik voor een sim-only omdat ik zo weinig bel en sms dat ik mijn tegoed nooit opmaak. Ik denk dat ik overstap naar Ben, die leek tot nu toe nog het voordeligst voor mij. Qua toestel ga ik sparen voor een Iphone 5. Voor mij geen Samsung meer. Ik heb een en al ellende gehad met dat ding en mijn moeder heeft dezelfde en heeft er ook alleen maar problemen mee
Sissi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12
Welke telefoon heb jij?
iPhone 5
Hoeveel betaal je per maand?
Het eerste jaar 25,- en het tweede jaar 50,-
Ik heb hem nu een half jaar en achteraf had ik beter mijn iPhone 4 kunnen houden en sim-only moeten afsluiten..belachelijk duur dit eigenlijk!
En hoeveel heb je voor het telefoontoestel betaald?
Niets..ik zit bij Hi (toestellease)
iPhone 5
Hoeveel betaal je per maand?
Het eerste jaar 25,- en het tweede jaar 50,-
Ik heb hem nu een half jaar en achteraf had ik beter mijn iPhone 4 kunnen houden en sim-only moeten afsluiten..belachelijk duur dit eigenlijk!
En hoeveel heb je voor het telefoontoestel betaald?
Niets..ik zit bij Hi (toestellease)
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» vraag m.b.t. telefoon abonnement
» Telefoon abonnement tele2!
» welk abonnement telefoon
» Welke telefoon en abonnement
» Even hulp nodig (abonnement + telefoon)
» Telefoon abonnement tele2!
» welk abonnement telefoon
» Welke telefoon en abonnement
» Even hulp nodig (abonnement + telefoon)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: