Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even hulp nodig (abonnement + telefoon)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Even hulp nodig (abonnement + telefoon) Empty Even hulp nodig (abonnement + telefoon)

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 0:56

Ik ben er uit denk ik.. Alleen ik moet even zeker weten of ik het allemaal wel goed lees
Klopt het als ik dit abonnement neem (Sim Only) dat ik dan na die 10 maanden 21,95 betaal en ik dus 180 belminuten krijg en/of 180 smsjes en ook nog een gratis internet heb voor 2 jaar?

http://www.vodafone.nl/shop/aanbiedingen-samenstellen/sim-only/sku52070073?_requestid=9438

En als ik een losse telefoon koop bijv. een prepaid telefoon van Vodafone dat ik die voor dit kan gebruiken? Bijv. de Samsung Galaxy Gio
En er staat ook dat ik 250 mb gratis internet krijg. Maar hoeveel minuten oid zijn dat dan of is dat de snelheid (?)

Ik voel me nu echt een nerd nerd haha maar ik wil het echt zeker weten voordat ik het allemaal ga bestellen !

Laatst aangepast door Razz_ op do 15 maa 2012 - 1:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Even hulp nodig (abonnement + telefoon) Empty Re: Even hulp nodig (abonnement + telefoon)

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 1:11

Ik vind het een duur abonnement voor een sim only moet ik zeggen.

Maar wat jij zegt klopt idd, na die 10 maanden ga je meer betalen. En je hebt een simlockvrije telefoon nodig.

Gast
Gast

Even hulp nodig (abonnement + telefoon) Empty Re: Even hulp nodig (abonnement + telefoon)

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 1:20

Doedel schreef:Ik vind het een duur abonnement voor een sim only moet ik zeggen.

Maar wat jij zegt klopt idd, na die 10 maanden ga je meer betalen. En je hebt een simlockvrije telefoon nodig.

Echt Simlock vrij of kan mijn oude telefoon ook nog gewoon? Zit nu ook een Vodafone simkaart in

Ik heb nu een ander abonnement gevonden die ik waarschijnlijk ga nemen. Van een jaar en met 250 belminuten

Gast
Gast

Bericht  Ster do 15 maa 2012 - 2:09

Dat klopt, de eerste 10 maanden betaal je 11 euro, daarna die 21, 95. Hiervoor krijg je 180minuten OF sms'jes en 250MB aan internet verbruik. de snelheid is volgens mij afhankelijk van het netwaar wat er op dat moment op zit. 250mb is het limiet wat je hebt aan bestanden/informatie wat je op kunt halen. Grote bestanden (bijv. spelletjes) kosten dus veel, maar een whats app niet. Het updaten van je mail de hele dag door kost ook een klein beetje. 250mb is niet veel, wat ben je vanplan ermee te gaan doen?

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 2:29

Ster schreef:Dat klopt, de eerste 10 maanden betaal je 11 euro, daarna die 21, 95. Hiervoor krijg je 180minuten OF sms'jes en 250MB aan internet verbruik. de snelheid is volgens mij afhankelijk van het netwaar wat er op dat moment op zit. 250mb is het limiet wat je hebt aan bestanden/informatie wat je op kunt halen. Grote bestanden (bijv. spelletjes) kosten dus veel, maar een whats app niet. Het updaten van je mail de hele dag door kost ook een klein beetje. 250mb is niet veel, wat ben je vanplan ermee te gaan doen?

Niet? Ik heb nu een andere gekozen en die heeft 300 mb. Ik wil er mee op facebook, hotmil, Yes etc kunnen, Apps downloaden, Wordfeuden enz. Dan is 300 mb prima toch?

En ik kan toch gewoon nu een prepaid telefoon kopen van Vodafone toch? Hoe toch niet perse een simlock vrij toestel te zijn toch bij zo'n Sim Only abonnement?

Gast
Gast

Bericht  Kexter do 15 maa 2012 - 6:11

Als ik jou was zou ik eens bij http://www.ben.nl/ kijken.

Werkt perfect, betrouwbaar enzo. Kan je per maand opzeggen en je zit dus niet eerst aan een jaarabonnement vast.

Je hebt er meer dan 300 mb internet, 300 mb is niet veel, dan moet je altijd zuinig aan lopen doen. Zodra je over je limiet heen gaat betaal je er veel per mb! Dat wordt wel opletten dan.

En een vodafone prepaid telefoon hoeft niet te zeggen dat een vodafone sim only erin kan. Als de telefoon ouder is als een jaar dan kan je hem gratis simlockvrij laten maken. Moet je maar even opzoeken hoe, dat werkt per provider anders.
Kexter
Kexter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 122
Punten : 155
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muis do 15 maa 2012 - 8:19

Razz, je kan geen abonnment in een prepaid toestel van Vodafone doen. Die toestellen hebben een dubbele lock. Zowel netwerk als prepaidlock.

Als je niet gaat youtuben, streamen van video of geluid, de beurs volgen of skypen dan heb je genoeg aan 250 mb. Verder krijg je een sms op 90% van je internetbundel en dan kan je een blox aan zetten van 2.50 voor 100mb extra.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: