Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

+11
Sanne
blondje1313
SarahKey
Paper Crown
Twellie
Charles
PiP
Tania
Jezzie
Muppetje
Printje
15 plaatsers

Ga naar beneden

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld? Empty Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

Bericht  Gast di 14 mei 2013 - 9:39

Hoe ver is een baby van 7 maanden gemiddeld in zijn/haar ontwikkeling? Wat kunnen ze dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld? Empty Re: Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

Bericht  Printje di 14 mei 2013 - 9:41

R kon toen, maar daar moet ik eigenlijk wat op gokken, rollen van buik-rug en andersom, zitten als ik hem neerzette, zich optrekken tot staan aan onze handen ( maar daar twijfel ik over, moet ik ff de foto's voor nakijken maar dat deed hij vrij rap) verder geen idee meer, is al zolang geleden..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld? Empty Re: Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

Bericht  Gast di 14 mei 2013 - 9:42

Kwijlen, rollen, in zithouding gezet worden en dan blijven zitten, soort van tijgeren, brabbelen. Zoiets?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld? Empty Re: Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

Bericht  Gast di 14 mei 2013 - 9:43

En qua reactie op andere mensen? Kunnen ze eenkennig zijn al?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld? Empty Re: Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

Bericht  Muppetje di 14 mei 2013 - 9:44

Hahaha, Minneke, kwijlen....

L wordt nu wat meer gericht op mij, maar is nog steeds ook wel n allemansvriend

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld? Empty Re: Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

Bericht  Jezzie di 14 mei 2013 - 9:46

L is (nog) niet eenkennig! Ze vindt andere mensen heel interessant en ik kan haar gerust bij iedereen op schoot zetten.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld? Empty Re: Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

Bericht  Muppetje di 14 mei 2013 - 9:49

Jezzie schreef:L is (nog) niet eenkennig! Ze vindt andere mensen heel interessant en ik kan haar gerust bij iedereen op schoot zetten.

Ja dat kan ik ook gewoon hoor. Hij lijkt me alleen steeds meer te gaan missen overdag. Al heeft ie het bij pappa en oma ook super en is ie helemaal niet naar. Als ik thuis kom heeft ie alleen nog oog voor mij I love you

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld? Empty Re: Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

Bericht  Tania di 14 mei 2013 - 9:51

M. kon volgens mij omrollen, tijgeren, probeerde te gaan kruipen, gaan zitten en een tijdje blijven zitten.
Ze was niet eenkennig maar van een grote groep mensen was ze wel snel overprikkeld.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld? Empty Re: Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

Bericht  PiP di 14 mei 2013 - 9:57

Van de oudste weet ik het niet meer, maar S is niet echt eenkennig geweest.
Volgens mij kan het wel met 7 maand, anders zou je eens of die sites zoals oei ik groei moeten kijken.
Maar wat is je vraag precies dan?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld? Empty Re: Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

Bericht  Gast di 14 mei 2013 - 10:01

Ik ben gewoon even benieuwd naar de gemiddelde ontwikkeling Wink ik had gisteren baby op visite van die leeftijd en ze was heel eenkennig naar mij toe (vond mijn vriend & zusje eng) maar ziet mij wel vaak. Maar ze doet eigenlijk niks behalve kwijlen en naar haar handje kijken. Ze lacht maar weinig, pruilt de hele tijd en schrikt heel erg snel.. er is erg veel stress bij de ouders die uit elkaar zijn dus was bang dat ze daar wel erg veel van meekrijgt en daarom zo doet oid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld? Empty Re: Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

Bericht  Charles di 14 mei 2013 - 10:01

Eenkennigheid begint gemiddeld vanaf een maand of 8.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld? Empty Re: Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

Bericht  Twellie di 14 mei 2013 - 10:07

Klinkt wel vrij normaal Pippa. Mijn oudste dochter had het ook echt niet op vreemden en waar andere kinderen met zes weken gaan lachen, was dat bij haar met elf maand of zo. Beetje overdreven, maar als baby lachte ze heel weinig en zocht ook weinig contact met mensen die ze niet kende.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld? Empty Re: Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

Bericht  Paper Crown di 14 mei 2013 - 13:45

Uh, als een baby van 7 maand alleen maar naar haar handjes kan kijken hmm..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld? Empty Re: Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

Bericht  SarahKey di 14 mei 2013 - 18:35

De een is sneller in zijn/haar ontwikkeling dan een ander. Pas was ik op een verjaardag en er was een jongentje wat 3 weken jonger is dan mijn zoon. En hij kon alleen maar zitten... meer niet, trok niet op, kroop nog niet, zei nog helemaal niets etc. Toen dacht ik wel even: hmmm meneertje jij moet al wel veel meer kunnen. Maar van een baby van 7 maanden zal ik dat niet zo snel denken want ze kunnen ook opeens een grote sprong maken in de ontwikkeling.
Eenkennigheid begint nu een beetje bij S. Als baby had hij daar helemaal geen last van.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld? Empty Re: Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

Bericht  blondje1313 di 14 mei 2013 - 19:03

Lotte is eigenlijk van het begin af aan eenkennig geweest. En bij onbekenden liet ze dan ook minder zien wat ze allemaal kon dan thuis of in een andere vertrouwde omgeving.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld? Empty Re: Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

Bericht  Sanne di 14 mei 2013 - 19:11

Maar weet je of de baby altijd zo is of is dit wat je gisteren gezien hebt?
Baby's kunnen vanaf 6 maanden ongeveer gezichten van anderen herkennen. Vanaf die leeftijd kunnen ze dus ook 'verlegen' doen bij mensen die ze niet herkennen. Mijn dochter was/is een echt vrolijke meid, maar op die leeftijd was ze er echt even stil van als we op beoek waren bij mensen die ze niet kende. En dan was het afhankelijk van de sfeer hoe snel ze zich op haar gemak voelde.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld? Empty Re: Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

Bericht  Sun88 di 14 mei 2013 - 19:41

Die van mij kan omrollen, zowel buik rug als rug buik. Rolt de hele kamer door. hij probeert te kruipen maar lukt niet. Blijven zitten doet hij ook nog niet. Speelgoed vast pakken en overgeven naar de handjes doet hij ook. Eenkennigheid nog niet gemerkt hier
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld? Empty Re: Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

Bericht  maiadebij di 14 mei 2013 - 20:07

N is altijd eenkennig geweest, dat is echt zijn karakter. Met 7 maanden rolde hij volgens mij alleen maar en speelde veel op zijn buik met speelgoed.

J was en is niet eenkennig. Met 7 maanden lag ze alleen nog maar op haar rug. Maar het kan snel gaan want met 8maanden zei ze haar eerste woordje en met 11 maanden liep ze los.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld? Empty Re: Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

Bericht  loesje di 14 mei 2013 - 20:37

A was vanaf 4 maanden eenkennig en dat is vrij lang zo gebleven. met 6 maanden kon hij rollen van zijn buik naar zijn rug en met 8 maanden weer terug.

F is niet eenkennig en lacht vrij gemakkelijk. ze grijpt naar alles wat ze kan pakken en stopt het dan in haar mond.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld? Empty Re: Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

Bericht  Darius di 14 mei 2013 - 20:40

Elise kan uitermate goed 'ja' knikken.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld? Empty Re: Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 2:47

Sanne schreef:Maar weet je of de baby altijd zo is of is dit wat je gisteren gezien hebt?

Ze was altijd juist een lachebek en met iedereen aan het geinen, en nu moest ze overal om huilen en schrok ze heel erg. Dus was benieuwd of het de leeftijd is, of dat het wellicht ook met hun situatie te maken heeft! Bedankt voor de antwoorden smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld? Empty Re: Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

Bericht  Jezzie wo 15 mei 2013 - 2:49

Darius schreef:Elise kan uitermate goed 'ja' knikken.
Grappig is dat he! Dat doet L.yanne ook de hele tijd!
En dan zegt ze er ook nog jah, jah, jah bij:lol: Tenminste zo klinkt het!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld? Empty Re: Wat kan/doet een baby van 7 maanden gemiddeld?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum