Haha, oeps!
+23
Jelleke
Blair
Sea of Trees
Parel
Happinaz
SoGood
Charles
Gympie
Reva
Slakje
Lenthe
_Femme
Linnie1985
Sure
Sarah1985
Elliot
Sissi
Snoes
Chocoholic
Kowalski
Bubbelicious
Shisha
Bisq
27 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Haha, oeps!
Ik had laatst trouwens op het werk een oeps moment. Ik moest snel even iets doen, dus ik wilde haasten, blijf ik met mijn blouse ergens achter hangen met als gevolg dat echt alle knoopjes open sprongen, hele blouse open.. Gelukkig had ik er een fatsoenlijk shirt onder, anders had ik het wel wat erger gevonden denk ik.
Gast- Gast
ik had vandaag ook een behoorlijk oeps moment, gewoon heel dom.
terwijl ik al in de trein op weg naar r'dam was bedacht ik me dat ik mijn paspoort was vergeten. Ik ging even bij mijn vriend aan boord langs en ook dan heb je je paspoort nodig. Ik dacht nog ach ze accepteren vast een kopie, die heb ik gelukkig wel altijd bij me. Nou die werd dus niet geaccepteerd, natuurlijk kwamen ze pas echt in actie toen ik moest huilen Gelukkig kwam toen ook net de hotelmanager er aan die ze meteen heeft gezegd dat ze me aan boord moesten laten (best fijn als mensen je kennen) echt wat voelde ik me stom. Voortaan wel wel 100 keer in mijn tas kijken of ik een paspoort bij me heb voor ik weg ga.
terwijl ik al in de trein op weg naar r'dam was bedacht ik me dat ik mijn paspoort was vergeten. Ik ging even bij mijn vriend aan boord langs en ook dan heb je je paspoort nodig. Ik dacht nog ach ze accepteren vast een kopie, die heb ik gelukkig wel altijd bij me. Nou die werd dus niet geaccepteerd, natuurlijk kwamen ze pas echt in actie toen ik moest huilen Gelukkig kwam toen ook net de hotelmanager er aan die ze meteen heeft gezegd dat ze me aan boord moesten laten (best fijn als mensen je kennen) echt wat voelde ik me stom. Voortaan wel wel 100 keer in mijn tas kijken of ik een paspoort bij me heb voor ik weg ga.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha Jelleke, zoiets zou mij ook kunnen overkomen!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
En Mermaid, zo stom vind ik dat niet hoor, kan gebeuren toch? Fijn dat je toch je kopie kon gebruiken!
SoGood- Ratel
Nou die kopie kon ik pas gebruiken nadat ik heel dramatisch stond te huilen en de hotelmanager zich ermee ging bemoeien. Anders hadden ze me gewoon weg gestuurd, niet leuk.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Mijn oeps moment is van jaren geleden.
Ik zat op een kruk en wilde mijn jas onder mijn kont schuiven. Ik begon alleen te wiebelen en viel zo met kruk en al naar achteren. En er stonden mensen achter mij, maar mij opvangen? Nee hoor, ze deden allemaal een stapje op zij.
Ik zat op een kruk en wilde mijn jas onder mijn kont schuiven. Ik begon alleen te wiebelen en viel zo met kruk en al naar achteren. En er stonden mensen achter mij, maar mij opvangen? Nee hoor, ze deden allemaal een stapje op zij.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik stond gisteren in de supermarkt en als ik weinig nodig heb gooi ik mijn boodschappen in mijn boodschappentas. (bij de aldi) moeten ze maar mandjes hebben. Ging mijn boodschappen op de band leggen en ik bukte vrij ver met mijn kont naar achter ... Rijd die kerel achter mij, vol met zijn kar tegen mijn kont aan!! ik vloog overeind en keek hem aan.. hij kreeg een beetje een rood hoofd en zei "oh sorry!" ik moest erg lachen en zei vrolijk, geeft niks! (zei maar niet "dan had ik maar niet zover met mijn kont naar achter moeten bukken:P)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zat net op m'n fietske met mijn gladde panty en gladde jurkje. Ik werd al een paar keer aangesproken, maar ja ik heb wel vaker sjans. Maar toen ik bijna thuis kwam bleek dat mijn jurk echt helemaal omhoog gekropen was, in zag mijn paarse lingerie gewoon zitten.
SoGood- Ratel
SoGood schreef:Ik zat net op m'n fietske met mijn gladde panty en gladde jurkje. Ik werd al een paar keer aangesproken, maar ja ik heb wel vaker sjans. Maar toen ik bijna thuis kwam bleek dat mijn jurk echt helemaal omhoog gekropen was, in zag mijn paarse lingerie gewoon zitten.
Hahaha ahhh SoGood! Wat zal je gebaald hebben!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, gelukkig was het hier ook helemaaal niet druk in de stad.
SoGood- Ratel
SoGood schreef:Ja, gelukkig was het hier ook helemaaal niet druk in de stad.
Dat scheelt inderdaad!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Happinaz schreef:SoGood schreef:Ja, gelukkig was het hier ook helemaaal niet druk in de stad.
Dat scheelt inderdaad!
SoGood- Ratel
Haha heerlijk Ik heb idd ook een keer teut in mijn onderbroek op de fiets gezeten omdat mijn wikkeljurkje was opengewaaid haha
Toen ik nog in het KDV werkte ging ik gelijk uit werk een drankje doen met vriendinnen, eenmaal daar aangekomen zat er iets vreemds op mijn laars dus ik probeer het eraf te vegen om te kijken wat het is... Was het POEP! Van een van de kinderen die ik naar de wc had geholpen
Toen ik nog in het KDV werkte ging ik gelijk uit werk een drankje doen met vriendinnen, eenmaal daar aangekomen zat er iets vreemds op mijn laars dus ik probeer het eraf te vegen om te kijken wat het is... Was het POEP! Van een van de kinderen die ik naar de wc had geholpen
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: