Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haha, oeps!

+23
Jelleke
Blair
Sea of Trees
Parel
Happinaz
SoGood
Charles
Gympie
Reva
Slakje
Lenthe
_Femme
Linnie1985
Sure
Sarah1985
Elliot
Sissi
Snoes
Chocoholic
Kowalski
Bubbelicious
Shisha
Bisq
27 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Charles wo 15 mei 2013 - 7:30

Veel wel. We hadden een opstelling waarin iedereen mij goed kon zien. Mijn collega's kregen de slappe lach en ik heb het lang moeten aanhoren haha. Zo van, kom we gooien vandaag eens alles op tafel. En dan mij aankijken.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Happinaz wo 15 mei 2013 - 7:30

Charles schreef:Nu moet ik eraan denken dat ik een presentatie gaf op mijn werk 's avonds. Cursus voor leerkrachten, baas was erbij, collega's alles. Heel opgeprikt gedoe. Ik sta voor de 'klas' en wil mijn boeken op tafel leggen toen er een slipje tussen de boeken hing en mee op tafel werd geklatst. Een rood-wit gestipte met neongroene kanten randjes. Gedragen ook nog. Zo erg.

Dat kwam omdat we aan het verhuizen waren en mijn werktas in de buurt van de wasmand lag.

Dat was een goede energizer voor de groep!
'Zo cursisten, stel dit gebeurt op je ouderavond. Wát doe je dan....?'
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Reva wo 15 mei 2013 - 7:32

Happinaz schreef:
Reva schreef:Op vakantie bestelde ik in bikinitop en rokje twee cocktails aan de bar middenin het hotel en toen ik weer wegliep met de drankjes en mijn handen vol had brak de sluiting van mijn bikini. En aangezien het een halter was, klapte hij nog omhoog ook laughcry

lol! Hahahahahahahrahaha oh wat erg! Wat heb je gedaan?.
De drankjes voor mn borsten gehouden laughcry

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Gympie wo 15 mei 2013 - 7:33

Twee jaar terug werkte ik op een camping en het was die dag heel hard aan het regenen en ik moest veel buiten zijn. Ik had een shirt van de organisatie aan en heb de hele dag mensen ingecheckt en gesproken, etc. Eind van de dag ging ik douchen en ontdekte ik dat ik die dag geen BH aan had. laughcry Doordat het zo had geregend, was ik de hele dag doorweekt en heb ik dus lekker doorschijnend rondgelopen.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Charles wo 15 mei 2013 - 7:34

Happinaz schreef:
Charles schreef:Nu moet ik eraan denken dat ik een presentatie gaf op mijn werk 's avonds. Cursus voor leerkrachten, baas was erbij, collega's alles. Heel opgeprikt gedoe. Ik sta voor de 'klas' en wil mijn boeken op tafel leggen toen er een slipje tussen de boeken hing en mee op tafel werd geklatst. Een rood-wit gestipte met neongroene kanten randjes. Gedragen ook nog. Zo erg.

Dat kwam omdat we aan het verhuizen waren en mijn werktas in de buurt van de wasmand lag.

Dat was een goede energizer voor de groep!
'Zo cursisten, stel dit gebeurt op je ouderavond. Wát doe je dan....?'
WHAHAHAHAHA ja kijk, DAT had ik moeten zeggen hahahah...geniaal.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Happinaz wo 15 mei 2013 - 7:34

Reva schreef:
Happinaz schreef:
Reva schreef:Op vakantie bestelde ik in bikinitop en rokje twee cocktails aan de bar middenin het hotel en toen ik weer wegliep met de drankjes en mijn handen vol had brak de sluiting van mijn bikini. En aangezien het een halter was, klapte hij nog omhoog ook laughcry

lol! Hahahahahahahrahaha oh wat erg! Wat heb je gedaan?.
De drankjes voor mn borsten gehouden laughcry

Best slim nog! En degene met wie je daar was ging stuk, of niet?
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Reva wo 15 mei 2013 - 7:36

Bwahaha Charles, wat erg! Hier ging de loodgieter een keer aan tafel zitten (de andere twee hulpjes bleven staan) om de factuur in te vullen, maar voordat hij ging zitten pakte hij heel schaamteloos een kanten string van het zitvlak, om die vervolgens middenop tafel te leggen laughcry

Gelukkig was ik de schaamte toen al redelijk voorbij doordat er in de badkamer al een ravage van tampons etc was aangericht door ze. Maar toch.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Reva wo 15 mei 2013 - 7:38

Happinaz schreef:
Reva schreef:
Happinaz schreef:
Reva schreef:Op vakantie bestelde ik in bikinitop en rokje twee cocktails aan de bar middenin het hotel en toen ik weer wegliep met de drankjes en mijn handen vol had brak de sluiting van mijn bikini. En aangezien het een halter was, klapte hij nog omhoog ook laughcry

lol! Hahahahahahahrahaha oh wat erg! Wat heb je gedaan?.
De drankjes voor mn borsten gehouden laughcry

Best slim nog! En degene met wie je daar was ging stuk, of niet?

Die heb ik gecommandeerd eerst een knoop te maken in de uiteinden en daarna pas dood te gaan van het lachen Laughing

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Happinaz wo 15 mei 2013 - 7:40

Reva schreef:
Happinaz schreef:
Reva schreef:
Happinaz schreef:
Reva schreef:Op vakantie bestelde ik in bikinitop en rokje twee cocktails aan de bar middenin het hotel en toen ik weer wegliep met de drankjes en mijn handen vol had brak de sluiting van mijn bikini. En aangezien het een halter was, klapte hij nog omhoog ook laughcry

lol! Hahahahahahahrahaha oh wat erg! Wat heb je gedaan?.
De drankjes voor mn borsten gehouden laughcry

Best slim nog! En degene met wie je daar was ging stuk, of niet?

Die heb ik gecommandeerd eerst een knoop te maken in de uiteinden en daarna pas dood te gaan van het lachen Laughing

Ik vind het écht hilarisch! Very Happy
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Parel wo 15 mei 2013 - 7:48

Hahahahahaha ik heb ook zitten schuddebuiken!
I feel soooo sorry for you!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Sea of Trees wo 15 mei 2013 - 7:49

Reva. lol!
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Sea of Trees wo 15 mei 2013 - 7:50

De glazenwasser heeft mij ooit halfnaakt gezien. :nopompom: Ik kwam net uit bed en toen stond ie voor het raam jammer genoeg.....schaamde me kapot.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Happinaz wo 15 mei 2013 - 7:52

Sea of Trees schreef:De glazenwasser heeft mij ooit halfnaakt gezien. :nopompom: Ik kwam net uit bed en toen stond ie voor het raam jammer genoeg.....schaamde me kapot.

Was ie leuk? :dance:
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Happinaz wo 15 mei 2013 - 7:54

Sea of Trees schreef:De glazenwasser heeft mij ooit halfnaakt gezien. :nopompom: Ik kwam net uit bed en toen stond ie voor het raam jammer genoeg.....schaamde me kapot.

Het doet mij trouwens denken aan een verhaal van een collega van mij die een keer samen met een vriendin topless onder de vensterbank is gaan zitten en al tietenschuddend de glazenwasser hebben laten schrikken.
Elke keer moet ik er weer zo hard om lachen. Gelukkig is hij niet van z'n ladder gekukeld
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Sissi do 16 mei 2013 - 1:26

Nog een oeps-momentje van een ander een jaar of 10 terug. Ik zat toen op toneel en we repeteerden altijd 's avonds in een basisschool. Er waren daar maar twee wc's waar we opmochten en dat waren een heren- en damestoilet naast elkaar met een schot ertussen. Ik moest tijdens een repetitie naar de wc en wat later hoorde ik iemand naar de wc naast me gaan. Ik hoorde wat gerommel, toen het geluid van een rits die naar beneden ging en vervolgens: "hee, jongen, hoe istie?!" Er was verder niemand in de wc ruimte en mij had hij niet gezien. Ik heb met alle macht geprobeerd om mijn lachen in te houden en nog een hele tijd erna hebben we hem begroet met "hee jongen hoe istie!?" laughcry
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Blair do 16 mei 2013 - 1:43

Charles schreef:Nu moet ik eraan denken dat ik een presentatie gaf op mijn werk 's avonds. Cursus voor leerkrachten, baas was erbij, collega's alles. Heel opgeprikt gedoe. Ik sta voor de 'klas' en wil mijn boeken op tafel leggen toen er een slipje tussen de boeken hing en mee op tafel werd geklatst. Een rood-wit gestipte met neongroene kanten randjes. Gedragen ook nog. Zo erg.

Dat kwam omdat we aan het verhuizen waren en mijn werktas in de buurt van de wasmand lag.

Ik lig helemaal dubbel hier, geweldig.

Oeps momentje van J.oaquin, alhoewel oeps, het was gewoon hilarisch. Ik had smorgens geen zin m'n lenzen in te doen een keer, dus ik bracht hem naar school met me bril op. Wil de klas uitlopen tot ik het vriendje naast hem hoor zeggen: "Waarom heeft jouw mamma een bril op????". Waarop J. zegt: "Anders ziet ze niks, ze is doof!"

Nou, je kunt je wel voorstellen hoe al die moeders incl mezelf daar giechelend de klas uit strompelden.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Happinaz do 16 mei 2013 - 1:57

Sissi schreef:Nog een oeps-momentje van een ander een jaar of 10 terug. Ik zat toen op toneel en we repeteerden altijd 's avonds in een basisschool. Er waren daar maar twee wc's waar we opmochten en dat waren een heren- en damestoilet naast elkaar met een schot ertussen. Ik moest tijdens een repetitie naar de wc en wat later hoorde ik iemand naar de wc naast me gaan. Ik hoorde wat gerommel, toen het geluid van een rits die naar beneden ging en vervolgens: "hee, jongen, hoe istie?!" Er was verder niemand in de wc ruimte en mij had hij niet gezien. Ik heb met alle macht geprobeerd om mijn lachen in te houden en nog een hele tijd erna hebben we hem begroet met "hee jongen hoe istie!?" Haha, oeps! - Pagina 2 394967

Zei hij dat tegen z'n pielemoos?:O
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 2:25

Reva schreef:
Happinaz schreef:
Reva schreef:Op vakantie bestelde ik in bikinitop en rokje twee cocktails aan de bar middenin het hotel en toen ik weer wegliep met de drankjes en mijn handen vol had brak de sluiting van mijn bikini. En aangezien het een halter was, klapte hij nog omhoog ook Haha, oeps! - Pagina 2 394967

lol! Hahahahahahahrahaha oh wat erg! Wat heb je gedaan?.
De drankjes voor mn borsten gehouden Haha, oeps! - Pagina 2 394967
Hahaha oh wat erg! Maar wel grappig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 2:27

Sea of Trees schreef:De glazenwasser heeft mij ooit halfnaakt gezien. Haha, oeps! - Pagina 2 1270000679 Ik kwam net uit bed en toen stond ie voor het raam jammer genoeg.....schaamde me kapot.
Oh wat erg! Dat heeft PC ook een keer meegemaakt, maar dan erger. Kijken of ze het wil vertellen haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 2:28

Ohhh Charles ik ga stuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Sissi do 16 mei 2013 - 3:24

Happinaz schreef:
Sissi schreef:Nog een oeps-momentje van een ander een jaar of 10 terug. Ik zat toen op toneel en we repeteerden altijd 's avonds in een basisschool. Er waren daar maar twee wc's waar we opmochten en dat waren een heren- en damestoilet naast elkaar met een schot ertussen. Ik moest tijdens een repetitie naar de wc en wat later hoorde ik iemand naar de wc naast me gaan. Ik hoorde wat gerommel, toen het geluid van een rits die naar beneden ging en vervolgens: "hee, jongen, hoe istie?!" Er was verder niemand in de wc ruimte en mij had hij niet gezien. Ik heb met alle macht geprobeerd om mijn lachen in te houden en nog een hele tijd erna hebben we hem begroet met "hee jongen hoe istie!?" Haha, oeps! - Pagina 2 394967

Zei hij dat tegen z'n pielemoos?:O

Ja, ook echt nadat ik een rits hoorde en er was verder niemand daar laughcry
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Happinaz do 16 mei 2013 - 3:25

Sissi schreef:
Happinaz schreef:
Sissi schreef:Nog een oeps-momentje van een ander een jaar of 10 terug. Ik zat toen op toneel en we repeteerden altijd 's avonds in een basisschool. Er waren daar maar twee wc's waar we opmochten en dat waren een heren- en damestoilet naast elkaar met een schot ertussen. Ik moest tijdens een repetitie naar de wc en wat later hoorde ik iemand naar de wc naast me gaan. Ik hoorde wat gerommel, toen het geluid van een rits die naar beneden ging en vervolgens: "hee, jongen, hoe istie?!" Er was verder niemand in de wc ruimte en mij had hij niet gezien. Ik heb met alle macht geprobeerd om mijn lachen in te houden en nog een hele tijd erna hebben we hem begroet met "hee jongen hoe istie!?" Haha, oeps! - Pagina 2 394967

Zei hij dat tegen z'n pielemoos?:O

Ja, ook echt nadat ik een rits hoorde en er was verder niemand daar Haha, oeps! - Pagina 2 394967

cheers
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Sea of Trees do 16 mei 2013 - 5:09

Happinaz schreef:
Sea of Trees schreef:De glazenwasser heeft mij ooit halfnaakt gezien. :nopompom: Ik kwam net uit bed en toen stond ie voor het raam jammer genoeg.....schaamde me kapot.

Het doet mij trouwens denken aan een verhaal van een collega van mij die een keer samen met een vriendin topless onder de vensterbank is gaan zitten en al tietenschuddend de glazenwasser hebben laten schrikken.
Elke keer moet ik er weer zo hard om lachen. Gelukkig is hij niet van z'n ladder gekukeld
hahaha dat is geniaal Very Happy
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Sea of Trees do 16 mei 2013 - 5:11

Carrie schreef:
Sea of Trees schreef:De glazenwasser heeft mij ooit halfnaakt gezien. Haha, oeps! - Pagina 2 1270000679 Ik kwam net uit bed en toen stond ie voor het raam jammer genoeg.....schaamde me kapot.
Oh wat erg! Dat heeft PC ook een keer meegemaakt, maar dan erger. Kijken of ze het wil vertellen haha
Ja ik stond echt in mijn blote tieten. Ik wist van gekkigheid niet meer hoe snel ik naar de slaapkamer terug moest rennen laughcry
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Jelleke do 16 mei 2013 - 6:25

Nou, ik zal ook maar een stomme blunder vertellen.. Hij is extra stom omdat ik niet eens meteen door had dat ik een blunder maakte..

Alweer een aantal jaren geleden moest ik voor een studie opdracht naar een voor mijn onbekende locatie in een dorp. Ik was al in de buurt en liep het laatste stuk maar kon de weg niet goed vinden. Ik was vrij gespannen vanwege de opdracht maar ook omdat ik niet wist waar ik heen moest dus ik reageerde helemaal verkeerd toen ik iemand hoorde toeteren met de auto...

Ik draai me om, loop naar de auto toe, maak de deur open, en een knappe jongen kijkt me aan en zegt; ik weet niet waar de rit naar toe gaat, maar je mag wel meerijden! Ik schrok want ik dacht dat hij me alleen maar de weg wilde wijzen en zei daarom dat dat niet hoefde en ik ben snel doorgelopen. Vervolgens dacht ik wow, hij biedt me gewoon een lift aan! (what was i thinking, voor hem liep ik gewoon normaal over straat, hij kon heus niet ruiken dat ik niet wist waar ik was).. Maar toen ik verder liep en er twee huizen verderop een andere jongen naar buiten kwam gelopen richting die auto besefte ik dat hij gewoon iemand kwam ophalen.. Ze zullen we de grootste lol gehad hebben, en ik schaamde me dood! Embarassed
Jelleke
Jelleke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haha, oeps! - Pagina 2 Empty Re: Haha, oeps!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» Haha oeps!
» Oeps
» Oeps..
» Oeps
» Oeps!

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum