Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ehm...

+24
Caroow
Cimic
Lady4
Twellie
Saga
Viva
kwak
Reva
SDL
Muus
Lenthe
Manderijn
xxjojootjexx
Bisq
Rush
Toet
liesje
Shisha
Marin
SoGood
Ilovethe90s
Balloon
Sam
Luce
28 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ehm... - Pagina 3 Empty Re: Ehm...

Bericht  Gast di 14 mei 2013 - 17:40

Lady; laat je niet in de maling nemen. Spinnen zijn niet te bestrijden. Je kunt ze hooguit weren met een biologisch spulletje. Maar dat geeft geen garantie EN als het veel regent dan heb je er niet zo lang profijt van...

En voor wie het vroeg; dit soort spinnen zie ik elke dag met mijn werk maar vooral buiten hoor.

Als je zo min mogelijk last wilt hebben van spinnen is het enige wat je kunt doen zorgen dat er nergens dode insecten liggen. Vensterbank enzo goed schoon houden en proberen zo min mogelijk last te hebben van insecten zoals zilvervisjes en muggen (door daar tegen te behandelen of horren te plaatsen). Meer niet echt...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 14 mei 2013 - 17:41

Lady, durf je ze anders niet met een kruimeldief weg te halen? Die kun je dan mooi in de schuur liggen of afsluiten met een propje en je vriend het probleem verder op laten lossen.

Gast
Gast

Bericht  Cimic di 14 mei 2013 - 20:02

En is het monster al weg? Merk dat het idd weer spinnen tijd is. Hebben er ook al een paar in huis gehad. Klein voordeel onze kat vreet ze op, scheelt mij weer opruimen. Laughing
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Caroow di 14 mei 2013 - 20:12

Toen ik nog alleen woonde heb ik een keer mijn buurman een spin laten vangen in ruil voor een half liter blik schultenbrau Yes

We hebben hier nog geen spinnen gehad (ik klop heel hard af!) maar als ik er 1 zou zien zou ik ons opsluiten op een kamer tot mijn vriend er weer is.

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Luce di 14 mei 2013 - 20:13

Zus, ik heb eens gelezen dat je iets van azijn voor de deur moest smeren, daar schijnen ze een hekel aan te hebben? Of een ander goedje, weet het zo even niet.
Ik kan er namelijk de donder op zeggen dat als ik de schuifdeuren in de achtertuin open laat op een mooie dag, ik dezelfde avond weer van die joekels in huis heb. Zelfs als de hor dicht zit.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Gast di 14 mei 2013 - 20:19

Huis tuin en keukenmiddeltjes helpen soms en vaak niet. Azijn heb ik niet van gehoor maar het spul wat wij gebruiken is biologisch en meurt enorm. Ik zou ook weg blijven haha. Het wordt meer ingezet voor panden met enorme ramen om al die spinnenwebben te voorkomen. Het zal ook nooit 100% garantie geven. Zeker als het veel regent zal het niet echt effectief zijn. Maar logisch dat er bedrijven bange meisjes willen 'helpen'. Die vinden het niet erg te moeten betalen.

Gast
Gast

Bericht  Lenthe wo 15 mei 2013 - 5:05

:shock: Heb je die zelf gevangen? Ik dacht dat het een plaatje van Google was Ehm... - Pagina 3 827601 Als ik die in mijn huis zou vinden, zou ik denk ik mijn vader bellen en zelf buiten blijven wachten tot de spin weg is.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Slakje wo 15 mei 2013 - 5:17

Een wedstrijdje organiseren met de kinderen: 'Wie het eerst de spin buitenzet.' en bewust verliezen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Luce wo 15 mei 2013 - 5:34

Ooooh dat zou ik echt niet durven! Maar ik ben echt een schijterd, ik zou jouw werk niet durven doen haha.

Slakje, mijn oudste schreeuwt alles bij elkaar als hij er 1 ziet dus ik vrees dat hij er niet intrapt :P
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Feline wo 15 mei 2013 - 5:59

Ik reageer fysiek ook heel heftig op spinnen en ik vind dat zo gênant... Toen ik nog aan het daten was met vriend zat er ineens een spin in m'n nek. Ik moest echt huilen van de schrik.. En hij mij maar troosten haha..

En afgelopen weekend zat er zo'n extreem dikke grote op m'n bank, kroop uit m'n tas.. Wederom alles bij elkaar gegild en tranen in m'n ogen (we gaan vooruit)
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Luce wo 15 mei 2013 - 6:04

Oh uit je tas ook gewoon! Ik zou ook janken als ik er 1 in mijn nek had!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 6:36

Luce schreef:Ooooh dat zou ik echt niet durven! Maar ik ben echt een schijterd, ik zou jouw werk niet durven doen haha.

Slakje, mijn oudste schreeuwt alles bij elkaar als hij er 1 ziet dus ik vrees dat hij er niet intrapt :P

Oh maar ik ben ook bang voor sommige beesten hoor haha. Ik laat dat op het moment dan gewoon niet merken. En dat helpt. Zou ook een beetje gek staan als ik dat wel zou doen laughcry. Heb eens een levende rat gevangen en de klant stond er boven op (ik haalde hem van het plafond), mijn hart zat in mijn keel hahaha ik leek zo cool Cool

Gast
Gast

Bericht  Siamsa wo 15 mei 2013 - 10:36

Oh my god hadden die spinnen niet in een spoiler gekund :shock:
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 21:40

Ik heb snel mijn ogen dicht gedaan en verder gescrolled bij Zus haar foto Laughing. Ben echt heel bang voor spinnen, zo vervelend vind ik dat. We wonen aan de polder, dus er komt wel eens een grote dikke zwarte spin binnen gewandeld. Wordt dan helemaal gek en voel me de eerste paar dagen niet op mijn gemak.

Heb wel eens gehad dat er een zo'n grote spin uit het beddengoed schoot toen ik het wilde verschonen. Ik dacht dat ik dood ging. Hysterisch mijn vriend opgebeld (zat op zijn werk) dat hij NU moest komen en dat deed ie nog ook! Uiteraard krijg ik dat nog regelmatig te horen van zijn collega's Laughing. Volgens mij moet ik in therapie Ehm... - Pagina 3 394967...

Nu heb ik twee katten die mij beschermen. Dan zie ik er één, roep de katten en attack!

Gast
Gast

Bericht  Shisha wo 15 mei 2013 - 21:49

Ik had een keer zo'n dikke zwarte in een longdrinkglas. Hij was er in gevallen en kon er niet meer uit en ik zag het pas nadat ik drinken had ingeschonken en een slok wou nemen. Ben zo blij dat ik het nog net optijd zag. :shock:
Sindsdien zet ik mijn glazen ook altijd met de opening naar onder toe in de kast.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 21:56

Siamsa schreef:Oh my god hadden die spinnen niet in een spoiler gekund :shock:
Inderdaad zeg, voel het nu overal kriebelen :O

Gast
Gast

Bericht  Caroow wo 15 mei 2013 - 22:03

Ik had op het werk een keer een spin op de klep van mijn pet gillen. Mijn grote stoere manlijke collega begon keihard te gillen (echt zo'n forse Marokkaanse man laughcry ) en te wijzen. Ik heb die pet af geslagen en heb hem nooit weer op gedaan.

(Het was trouwens buiten hoor, ik heb geen spin in iemand hamburger geslagen Laughing)
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Tummy wo 15 mei 2013 - 22:47

:shock: Die foto....ik krijg nachtmerries vannacht. En ik heb spontaan de kriebels na die verhalen over spinnen in tassen, beddengoed, op je lichaam...brrrrr.
Ik durf ze nooit dood te maken, hou ze angstvallig in het oog totdat mijn vriend thuis komt. Stofzuiger durf ik ook niet, ben zo bang dat ie naar beneden valt...op mij. En aan de katten heb ik ook niks, die kijken er alleen maar naar Mad
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud