Ehm...
+24
Caroow
Cimic
Lady4
Twellie
Saga
Viva
kwak
Reva
SDL
Muus
Lenthe
Manderijn
xxjojootjexx
Bisq
Rush
Toet
liesje
Shisha
Marin
SoGood
Ilovethe90s
Balloon
Sam
Luce
28 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ehm...
Ik heb volgens mij de beste oplossing:
Het werkt echt! Er zijn door mij al meerdere spinnen, bijen, wespen, vliegen en muggen gaan hemelen middels deze uitvinding
Het werkt echt! Er zijn door mij al meerdere spinnen, bijen, wespen, vliegen en muggen gaan hemelen middels deze uitvinding
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kreeg serieus de rillingen toen ik het las. Gatver! Ik ben ook zo bang voor spinnen. En mijn angst is dus een grote spin wanneer ik alleen ben.
Hoe heb je het opgelost? Ik heb hele plakkerige haarlak, dan kunnen ze niet meer wegrennen. Helaas niet zo diervriendelijk haha!
Lenthe, bij mij werkt dat ding niet op die grote dikke spinnen!
Hoe heb je het opgelost? Ik heb hele plakkerige haarlak, dan kunnen ze niet meer wegrennen. Helaas niet zo diervriendelijk haha!
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Lenthe schreef:Ik heb volgens mij de beste oplossing:
Oei dan werkt die van mij vast niet goed, want ik deed er laatst al super lang over om een vlieg te doden hier mee..Laat staan zo'n mega spin. bovendien ben je dan nog steeds dichtbij, te dichtbij voor mij
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Muus schreef:Ik kreeg serieus de rillingen toen ik het las. Gatver! Ik ben ook zo bang voor spinnen. En mijn angst is dus een grote spin wanneer ik alleen ben.
Haha haarlak had ik dan nooit weer aan gedacht! Maar ik blijf er meestal een seconde of 5 tot 10 op elektrocuteren en dan meerdere keren achter elkaar. Dat werkt dan vaak wel, behalve soms bij hardnekkige bromvliegen.. Die staan zo weer op of gaan rondtollen, maar dan mep ik er nog een keer op ()
Lenthe- Prater
Marin schreef:Lenthe schreef:Ik heb volgens mij de beste oplossing:
Oei dan werkt die van mij vast niet goed, want ik deed er laatst al super lang over om een vlieg te doden hier mee..Laat staan zo'n mega spin. bovendien ben je dan nog steeds dichtbij, te dichtbij voor mij
Vliegen zijn inderdaad soms wat hardnekkiger. En ik sta ook we een beetje te schijtlaarzen hoor Maar anders loopt 'ie weg en weet ik niet waar 'ie heen gaat. Dat vind ik nog enger!
Lenthe- Prater
Er moeten wel batterijen in Marin .Marin schreef:Lenthe schreef:Ik heb volgens mij de beste oplossing:
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Hahahaha
Ja dat had ik
Ja dat had ik
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Was een beetje flauw maar ik kon het niet laten .Marin schreef:Hahahaha
Ja dat had ik
SDL- Prater
SDL schreef:Luce schreef:Gesignaleerd: Huuuuuggggeee spin. Hele dikke zwarte. Zo'n bosspin.
Situatie: alleen thuis met de kinderen.
Hoe ga ik dit praktisch aanpakken zonder dat ik met de spin in aanraking kom of er een zwarte vlek op de muur komt..? Hij zit ook nog eens op een hoog plafond. Maar ik ken ze, op gegeven moment gaan ze rennen...
Ik zou tegen de kids roepen: WIE HEM HET EEEEERST VANGT KRIJGT EEN SNOEPJE!!! RENNEN...
Dat heb ik weleens gedaan . 'Als jullie de spin pakken, mogen jullie heel lang op de Wii, terwijl het niet eens Wii-dag is vandaag'
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Superslim ! Zij blij, jij blij = een win-win situatie .Reva schreef:
Dat heb ik weleens gedaan . 'Als jullie de spin pakken, mogen jullie heel lang op de Wii, terwijl het niet eens Wii-dag is vandaag'
SDL- Prater
Haha, luce!
Bel de volgende keer mijn man ff, hij heeft hier zondag ook echt een mega spin gevangen.
Bel de volgende keer mijn man ff, hij heeft hier zondag ook echt een mega spin gevangen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Hij zit er nog steeds en verroert zich niet. Ik dus ook niet. Ik kan er niet bij en als ik het ga proberen ben ik bang dat hij gaat rennen. Ik hoop maar dat mijn man gauw thuis komt, maar die moet uitgerekend vanavond tot laat werken.
Nog maar niet te spreken over spin 2...
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
SDL schreef:Hij loopt zo vanzelf wel naar beneden. Meid, het is maar een spin .Luce schreef:Ja en dan valt hij op mijn hoofd zeker! Whaaaa moet er niet aan denken
Nog nooit zo'n spin gezien? Het zijn van die spinnen die je als het stil is over de vloer hoort trippelen en dus niet in een normaal glas passen. Meeeh
Luce- Kletskop
Kan je geen foto maken? Ik ben nu wel benieuwd. Gelukkig nog nooit een spin in huis gehad die niet in een glas past. Al zou ik dat nooit proberen ook. Zou denk ik ook de stofzuiger erop zetten en daarna nog wat harde dingen opzuigen zodat die tegen de spin komen dn vervolgens mijn slang afplakken tot de volgende stofzuigbeurt
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Nee Zus, ik denk deze:
Lenthe- Prater
Oh my God... Even googelen:
brr
brr
Lenthe- Prater
Overdrijven is ook een vak he... Ik laat tenminste een zelfgevangen spin zien.
Ik ben er niet bang voor maar kan het me op zich wel voorstellen dat mensen dat zijn. Ik zou de grootste pan in huis pakken in dat geval en zorgen dat hij daar in valt door met een pollepel te porren. Deksel op de pan en op het balkon neerzetten, deksel er weer af. Ik vind het op de een of andere manier altijd zo vies zulke dikke spinnen plat te drukken. Maar misschien heb ik daarin niet echt recht van spreken haha.
Ik ben er niet bang voor maar kan het me op zich wel voorstellen dat mensen dat zijn. Ik zou de grootste pan in huis pakken in dat geval en zorgen dat hij daar in valt door met een pollepel te porren. Deksel op de pan en op het balkon neerzetten, deksel er weer af. Ik vind het op de een of andere manier altijd zo vies zulke dikke spinnen plat te drukken. Maar misschien heb ik daarin niet echt recht van spreken haha.
Gast- Gast
Misschien hebben ze wel heel veel kindjes gemaakt in jullie liefdesnestje .Luce schreef:Hij zit er nog steeds en verroert zich niet. Ik dus ook niet. Ik kan er niet bij en als ik het ga proberen ben ik bang dat hij gaat rennen. Ik hoop maar dat mijn man gauw thuis komt, maar die moet uitgerekend vanavond tot laat werken.
SDL- Prater
Viva schreef:Kan je geen foto maken? Ik ben nu wel benieuwd. Gelukkig nog nooit een spin in huis gehad die niet in een glas past. Al zou ik dat nooit proberen ook. Zou denk ik ook de stofzuiger erop zetten en daarna nog wat harde dingen opzuigen zodat die tegen de spin komen dn vervolgens mijn slang afplakken tot de volgende stofzuigbeurt
Haha, je ziet nu alleen maar een grote zwarte vlek .
Luce- Kletskop
Haha, ik ben echt een schijterd. Als ik die foto van jou zie, Zus.. krijg ik al de kriebels.
Luce- Kletskop
Wow Zus, is dat een normale huis-tuin-en keuken spin?
Ik dacht dat de spinnen hier in het bos groot waren
Ik dacht dat de spinnen hier in het bos groot waren
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Neeeee Zus, die heb je toch niet hier in Nederland gevangen?
Luce: ik leef met je mee. Brrr.
Luce: ik leef met je mee. Brrr.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik heb erg voorzichtig door het topic gescrollt, uit angst voor doto's. Gelukkig maar, nu heb ik die foto van Zus niet gezien. Aldoende leert men.
Ik ben ook zó bang voor die grote spinnen. Vorige week zat er in ons schuurtje ook een hele grote toen ik thuiskwam uit een late dienst. Het schuurtje zit vast aan de bijkeuken en hoort dus echt bij het huis. Mijn vriend sliep al en de volgende dag was de spin verdwenen. Ik heb twee nachten slecht geslapen en drie dagen mijn fiets niet uit het schuurtje durven halen.
Ik heb van de week contact gehad met een spinnenbestrijder. Ik wil echt van die beesten af!
Ik ben ook zó bang voor die grote spinnen. Vorige week zat er in ons schuurtje ook een hele grote toen ik thuiskwam uit een late dienst. Het schuurtje zit vast aan de bijkeuken en hoort dus echt bij het huis. Mijn vriend sliep al en de volgende dag was de spin verdwenen. Ik heb twee nachten slecht geslapen en drie dagen mijn fiets niet uit het schuurtje durven halen.
Ik heb van de week contact gehad met een spinnenbestrijder. Ik wil echt van die beesten af!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: