Ehm...
+24
Caroow
Cimic
Lady4
Twellie
Saga
Viva
kwak
Reva
SDL
Muus
Lenthe
Manderijn
xxjojootjexx
Bisq
Rush
Toet
liesje
Shisha
Marin
SoGood
Ilovethe90s
Balloon
Sam
Luce
28 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ehm...
Gesignaleerd: Huuuuuggggeee spin. Hele dikke zwarte. Zo'n bosspin.
Situatie: alleen thuis met de kinderen.
Hoe ga ik dit praktisch aanpakken zonder dat ik met de spin in aanraking kom of er een zwarte vlek op de muur komt..? Hij zit ook nog eens op een hoog plafond. Maar ik ken ze, op gegeven moment gaan ze rennen...
Hoe ga ik dit praktisch aanpakken zonder dat ik met de spin in aanraking kom of er een zwarte vlek op de muur komt..? Hij zit ook nog eens op een hoog plafond. Maar ik ken ze, op gegeven moment gaan ze rennen...
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Re: Ehm...
Stofzuigen en de zak meteen weggooien!
Of even van het plafond zwabberen en er een boek op gooien.
Of even van het plafond zwabberen en er een boek op gooien.
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Luce schreef:Gesignaleerd: Huuuuuggggeee spin. Hele dikke zwarte. Zo'n bosspin.
Ik zou tegen de kids roepen: WIE HEM HET EEEEERST VANGT KRIJGT EEN SNOEPJE!!! RENNEN...
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Een glas gebruiken en een dekseltje er op leggen of met een blaadje/tijdschrift het glas ondersteboven zetten zodat hij niet weg kan?
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ja en dan valt hij op mijn hoofd zeker! Whaaaa moet er niet aan denken
Luce- Kletskop
Ilovethe90s schreef:Een glas gebruiken en een dekseltje er op leggen of met een blaadje/tijdschrift het glas ondersteboven zetten zodat hij niet weg kan?
Echt NO WAY dat ik zo dicht bij die spin in de buurt kom. Dat ding is zo groot dat hij in een gewoon glas niet past (doorsnede)
Luce- Kletskop
Opzuigen, even 'nazuigen' en dan de stofzuiger openen, snel de zak dicht doen met kartonnetje (mijn zakken kunnen dicht) en dan in de container!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hij loopt zo vanzelf wel naar beneden. Meid, het is maar een spin .Luce schreef:Ja en dan valt hij op mijn hoofd zeker! Whaaaa moet er niet aan denken
SDL- Prater
Verdoof hem eerst met haarlak
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Oh lord, ik voel je enorme ellende. Kan je bij niemand aanbellen ofzo? Verder zou ik ook voor de stofzuiger kiezen. Of een telefoonboek erop gooien. Waar zit ie? Foto!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Gadver. Ik zou ff de buurman vragen hem weg te halen .Luce schreef:Ilovethe90s schreef:Een glas gebruiken en een dekseltje er op leggen of met een blaadje/tijdschrift het glas ondersteboven zetten zodat hij niet weg kan?
Echt NO WAY dat ik zo dicht bij die spin in de buurt kom. Dat ding is zo groot dat hij in een gewoon glas niet past (doorsnede)
SDL- Prater
Dan zou ik direct een aansteker erbij houden!Ilovethe90s schreef:Verdoof hem eerst met haarlak
Rush- Lady Post-a-lot
Het beest op de grond proberen te krijgen en dan oppakken met een flinke prop keukenpapier en buiten zetten.
Succes, ik snap hoe je je voelt!
Succes, ik snap hoe je je voelt!
Gast- Gast
Oei nee niet proberen op de grond te krijgen, straks schiet ie weg en weet je niet meer waar ie is. Dan ben je veel verder van huis!
Ik zou de stofsluiger er op zetten!!
Ik zou de stofsluiger er op zetten!!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zou mijn katten er op los laten maar daar heb je natuurlijk niks aan. Dan inderdaad de stofzuiger er maar op.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
ik hoop dat je een aardige, stoere buurman hebt
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
En hoe is het afgelopen? Ik zou toch kijken voor een buurman/vrouw die hem durft te vangen
Ik wil je niet bang maken maar meestal leven ze in paartjes
Ik wil je niet bang maken maar meestal leven ze in paartjes
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Wow wat zijn jullie helden zeg! Vangen met een glas of op de grond krijgen en met een boek? Echt NO WAY dat ik dat ooit in m'n leven zou doen. Als het echtechtecht niet anders kan zou ik de stofzuiger pakken, zelfs dan stromen de tranen over mijn wangen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
liesje schreef:En hoe is het afgelopen?
Hahaha, die betrokkenheid.. Wat een liefde hier.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Hahaha serieus? Het is een spin op je plafond, geen kroko in je bed.Toet schreef:Wow wat zijn jullie helden zeg! Vangen met een glas of op de grond krijgen en met een boek? Echt NO WAY dat ik dat ooit in m'n leven zou doen. Als het echtechtecht niet anders kan zou ik de stofzuiger pakken, zelfs dan stromen de tranen over mijn wangen.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Hahaha serieus? Het is een spin op je plafond, geen kroko in je bed.Toet schreef:Wow wat zijn jullie helden zeg! Vangen met een glas of op de grond krijgen en met een boek? Echt NO WAY dat ik dat ooit in m'n leven zou doen. Als het echtechtecht niet anders kan zou ik de stofzuiger pakken, zelfs dan stromen de tranen over mijn wangen.
Ik weet wel wat ik liever zou hebben.. en het is niet de spin
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Dat denk ik ook.
Ik zou btw gewoon een stoel pakken en hem van het plafond pakken met mijn handen. Of hem gewoon lekker laten, spinnen doen niks kwaad..
Ik zou btw gewoon een stoel pakken en hem van het plafond pakken met mijn handen. Of hem gewoon lekker laten, spinnen doen niks kwaad..
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Geflambeerde spin! Ieuw!Rush schreef:Dan zou ik direct een aansteker erbij houden!Ilovethe90s schreef:Verdoof hem eerst met haarlak
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: