Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke forummer wil jij nog op Facebook?

+65
Joan
Jezzie
Gympie
Pink!
Slakje
Paper Crown
Laurientje
Snirp
Amber-
Parisienne
Fortissimo
Raven
Jasmine
Happinaz
Kowalski
Razz
Luce
_Lacey_
Caro
Snoes
luenca
Jelin
Burn
sanne-84
VeryCherry
Linnie1985
Muppetje
Sea of Trees
Toet
Japie
GreenGrass
Middleme
Parel
Ilovethe90s
Lady Starstruck
SDL
Charles
Peanut
Marin
Printje
Aagje!
Sorella
Lejow
Mermaid
Shopaholic
Rush
Caroow
Shisha
Punk'd
Balloon
SoGood
Exogenesis
Carra
Ooh La La!
Poubelle
Blair
Jeanette
Elliot
slaatje
June
Bisq
Mamsie
Saga
Zonneschijn
Marie
69 plaatsers

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden

Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 8 Empty Re: Welke forummer wil jij nog op Facebook?

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 8:34

Lennox schreef:Toegevoegd! Ik ben **. Ook niet quoten, haal het zo ook weer weg.

ik heb jou ook toegevoegd smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 8 Empty Re: Welke forummer wil jij nog op Facebook?

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 8:38

Rejoy. schreef:
Lennox schreef:Toegevoegd! Ik ben **. Ook niet quoten, haal het zo ook weer weg.

ik heb jou ook toegevoegd smile

Ik zag het, leuk!

Gast
Gast

Bericht  Joan wo 15 mei 2013 - 8:38

Poubelle wil ik nog wel op facebook Very Happy Ik weet alleen niet of ze op mij zit te wachten. Wink
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Bericht  Burn wo 15 mei 2013 - 9:39

Yeah. Je bent weer Joan: cheering:

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  VeryCherry wo 15 mei 2013 - 9:50

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Slakje smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  GreenGrass wo 15 mei 2013 - 18:05

Fortissimo schreef:Ik zou het ook niet weten.. Van de meesten kan je, zonder dat je vriendjes bent, genoeg zien. Laughing

Verder ben ik wel vriendjes met Suus, Caroow, Burn, Marin, Zwerver, Rush en Exo.
en mij smile
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Blond wo 15 mei 2013 - 21:32

Lady4! Die vond ik zo gezellig & lief op de meeting Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 8 561177. En Carrie, maar die durf ik niet toe te voegen haha!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fortissimo wo 15 mei 2013 - 22:22

GreenGrass schreef:
Fortissimo schreef:Ik zou het ook niet weten.. Van de meesten kan je, zonder dat je vriendjes bent, genoeg zien. Laughing

Verder ben ik wel vriendjes met Suus, Caroow, Burn, Marin, Zwerver, Rush en Exo.
en mij Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 8 561177

Ik wist dat iemand was vergeten! Maar kon er niet opkomen haha.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  SarahKey wo 15 mei 2013 - 22:26

Ik heb al hele leuke forumsters op facebook Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 8 561177Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 8 281626781
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Caroow wo 15 mei 2013 - 23:36

Ik wilde PC en Charles en die heb ik dus ook toegevoegd smile Nu alleen Slakje nog opsporenWelke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 8 Detective
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Elliot wo 15 mei 2013 - 23:39

Caroow schreef:Ik wilde PC en Charles en die heb ik dus ook toegevoegd Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 8 561177 Nu alleen Slakje nog opsporenWelke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 8 Detective

Ik heb Slakje, zoek maar bij mij! Wink

edit, als Slakje dat goed vindt natuurlijk Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Parel wo 15 mei 2013 - 23:39

Slakje moet je wel zoeken op facebook.be he Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 8 394967
Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 8 1270000679flauw
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 23:42

Blond schreef:Lady4! Die vond ik zo gezellig & lief op de meeting Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 8 561177. En Carrie, maar die durf ik niet toe te voegen haha!
Haha! Zelfs nu durf je nog niet? Wink Doe maar hoor!

Gast
Gast

Bericht  Caroow wo 15 mei 2013 - 23:45

Parel schreef:Slakje moet je wel zoeken op facebook.be he Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 8 394967
Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 8 1270000679flauw

Hahaha ik dacht even dat het echt moest Laughing
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Razz wo 15 mei 2013 - 23:48

Gympie schreef:Woo, ik heb een jaar terug eens zo'n topic geopend en toen kreeg ik me toch rottige reacties. Apart dat het nu wel goed loopt, maar leuk in ieder geval. Ik kan verder zelf even niemand bedenken.

Dat topic kan ik me idd nog herinneren!

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Caroow do 16 mei 2013 - 0:23

Elliot schreef:
Caroow schreef:Ik wilde PC en Charles en die heb ik dus ook toegevoegd Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 8 561177 Nu alleen Slakje nog opsporenWelke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 8 Detective

Ik heb geen idee hoe Slakje heet, dus ik heb wel Parel toegevoegd maar nog geen Slakje..
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 1:14

Benieuwd naar genoeg mensen, maar ik voeg normaal gesproken niet heel snel mensen toe.

Gast
Gast

Bericht  Capt'n Zero do 16 mei 2013 - 7:45

Zus
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Lady4 do 16 mei 2013 - 7:49

Blond schreef:Lady4! Die vond ik zo gezellig & lief op de meeting Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 8 561177. En Carrie, maar die durf ik niet toe te voegen haha!

Nodig me maar uit! Ik heb jou ook al eens gezocht, maar kon je niet vinden. Dus geheel wederzijds! Toet en Carra kon ik ook niet vinden.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush do 16 mei 2013 - 7:54

Caroow schreef:
Elliot schreef:

Ik heb geen idee hoe Slakje heet, dus ik heb wel Parel toegevoegd maar nog geen Slakje..
Kijk bij Elliot haar recentelijk toegevoegde vrienden. Dan zie je het wel. Kan alleen op de pc denk ik. Op dee telefoon kan je dat niet zien.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: