Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke forummer wil jij nog op Facebook?

+65
Joan
Jezzie
Gympie
Pink!
Slakje
Paper Crown
Laurientje
Snirp
Amber-
Parisienne
Fortissimo
Raven
Jasmine
Happinaz
Kowalski
Razz
Luce
_Lacey_
Caro
Snoes
luenca
Jelin
Burn
sanne-84
VeryCherry
Linnie1985
Muppetje
Sea of Trees
Toet
Japie
GreenGrass
Middleme
Parel
Ilovethe90s
Lady Starstruck
SDL
Charles
Peanut
Marin
Printje
Aagje!
Sorella
Lejow
Mermaid
Shopaholic
Rush
Caroow
Shisha
Punk'd
Balloon
SoGood
Exogenesis
Carra
Ooh La La!
Poubelle
Blair
Jeanette
Elliot
slaatje
June
Bisq
Mamsie
Saga
Zonneschijn
Marie
69 plaatsers

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer wil jij nog op Facebook?

Bericht  Ooh La La! di 14 mei 2013 - 5:13

Ik heb "maar" 2 forummers op facebook, Caresses en Merai.

Om anderen toe te voegen voel ik me toch iets te onbekend ofzo. Of niet interessant genoeg voor anderen Wink

Als ik dan toch een paar moet aanwijzen; Marin, Lejow en Rush.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer wil jij nog op Facebook?

Bericht  Parel di 14 mei 2013 - 5:22

Ik heb al een boel forummers op fb, maar Jeanette en kalishi lijkt me leuk!
Oh, en Coco, dat lijkt me enig.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Carra di 14 mei 2013 - 5:43

June schreef:Ik heb geen diepere Facebookwensen geloof ik.
Dat snap ik, want jij hebt mij al als vriendje.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Exogenesis di 14 mei 2013 - 5:57

Ilovethe90s schreef:Sea of Trees, Carrie, Antibes, Susan, Exogenesis en de mensjes uit E-L Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 2 561177.
Geen noodzaak maar lijkt me gewoon leuk.

Ik jou ook!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  SoGood di 14 mei 2013 - 5:59

Ilovethe90s schreef:Sea of Trees, Carrie, Antibes, Susan, Exogenesis en de mensjes uit E-L Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 2 561177.

Ik had vandaag wel met jou te doen hoor, op FB! Vorige week veel dagen met mooi weer.. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Punk'd di 14 mei 2013 - 6:01

Ik vind eigenlijk de forumsters die ik op het moment op facebook hebt heel erg leuk! Very Happy

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Ilovethe90s di 14 mei 2013 - 6:07

SoGood schreef:
Ik had vandaag wel met jou te doen hoor, op FB! Vorige week veel dagen met mooi weer.. Wink
De vooruitzichten waren in 1e instantie wel goed. Wel een voordeel dat ik met dit weer meer binnenshuis doe Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 2 561177.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Parel di 14 mei 2013 - 6:13

Punk'd schreef:Ik vind eigenlijk de forumsters die ik op het moment op facebook hebt heel erg leuk! Very Happy

Awwww ai lof joe toe!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Balloon di 14 mei 2013 - 6:17

Shisha schreef:De meiden van het voorjaarsmamatopic!

Lijkt mij ook gezellig!
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Bericht  Lady Starstruck di 14 mei 2013 - 6:32

Ga ik even over nadenken. Lijkt me wel leuk om een paar forummers op FB te volgen.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Punk'd di 14 mei 2013 - 6:34

Parel schreef:
Punk'd schreef:Ik vind eigenlijk de forumsters die ik op het moment op facebook hebt heel erg leuk! Very Happy

Awwww ai lof joe toe!

haha ja! Jij hebt altijd leuke updates over je dochter! Very Happy

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Shisha di 14 mei 2013 - 6:37

Balloon schreef:
Shisha schreef:De meiden van het voorjaarsmamatopic!

Lijkt mij ook gezellig!

PM! Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 2 561177
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast di 14 mei 2013 - 6:49

Elliot schreef:Ik ben heel erg benieuwd naar Artemis. En Caroow wil ik ook op FB. Oh en Slakje Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 2 561177
Ik ben vast ergens te vinden, heb wel een paar forummers op Facebook

Gast
Gast

Bericht  Caroow di 14 mei 2013 - 7:38

Marin schreef:Ga ik doen, Slaatje, leuk!

Caroow, wat een mooie achternaam heb jij trouwens smile

Dat heb ik nog nooit gehoord!

Elliot, je mag me toevoegen hoor. En anderen mogen dat ook wel, alleen maar leuk smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  GreenGrass di 14 mei 2013 - 7:39

Wat grappig, ik zie nu allemaal nieuwe vriendjes voorbij komen bij forummensen die ik op facebook heb Laughing
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Rush di 14 mei 2013 - 7:40

GreenGrass schreef:Wat grappig, ik zie nu allemaal nieuwe vriendjes voorbij komen bij forummensen die ik op facebook heb Laughing
Ja ik ook haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 14 mei 2013 - 7:44

Parel, Elliot, Lejow (opnieuw, als ze dat zou willen dan, volgens mij was ik na een discussie verwijderd Laughing), Charles, en eh, nouja, eigenlijk vind ik iedereen die leuke statusupdates plaatst enzo wel interessant om op Facebook te hebben.

Edit: Ohhh, en Caroow, Pompoen, en nou, dit lijstje gaat denk ik nog wel even aangevuld worden Laughing

Laatst aangepast door Lennox op di 14 mei 2013 - 7:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Shopaholic di 14 mei 2013 - 7:44

Leuk hoor! Ik sta ook bij Caroow in
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Lejow di 14 mei 2013 - 7:49

Jammer Lennox, had er best over willen denken, maar vind eigenlijk dat je smiley het een beetje verpest.
Sowieso bijzonder trouwens, want dacht dat jij mij helemaal niet aardig vindt :P

Ik heb echt super veel meiden van hier op FB, en het erge is, ik kan van een hele hoop meiden in godsnaam niet onthouden hoe ze hier heten Embarassed
Oh Laa Laa je mag me toevoegen hoor, gezellig!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 14 mei 2013 - 7:55

Ik moest even kijken wat er dan verkeerd was aan m'n smiley, was niet rot bedoeld ofzo, integendeel. En dat ik je niet mag, heb je verkeerd, ik mag je heus wel, dat het af en toe botst in een discussie wil niet zeggen da ik iemand niet mag. Maar jammer dat je me verwijderd hebt, dat zeker, maar als je me niet opnieuw toe zou willen voegen dan overleef ik dat ook wel weer smile

Gast
Gast

Bericht  Mermaid di 14 mei 2013 - 7:56

ik zou het zo niet weten eigenlijk.
Maar mocht er toevallig iemand zijn die mij toe wil voegen dan mag dat natuurlijk.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Lejow di 14 mei 2013 - 7:57

Lennox schreef:Ik moest even kijken wat er dan verkeerd was aan m'n smiley, was niet rot bedoeld ofzo, integendeel. En dat ik je niet mag, heb je verkeerd, ik mag je heus wel, dat het af en toe botst in een discussie wil niet zeggen da ik iemand niet mag. Maar jammer dat je me verwijderd hebt, dat zeker, maar als je me niet opnieuw toe zou willen voegen dan overleef ik dat ook wel weer smile

Ja hij kwam een beetje over als 'neerbuigend' over, maar gelukkig was het zo niet bedoeld smile
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Sorella di 14 mei 2013 - 8:03

Ik heb helemaal niemand van het forum op fb. Ik zou Exo wel willen toevoegen kan ik mooi bij Crim spieken. Bliss lijkt me ook leuk om te volgen en Sam ook. Eigenlijk iedereen die regelmatig wat plaatst wil ik wel toevoegen. Fb is toch het leukst als je veel in je nieuwsoverzicht hebt staan.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Aagje! di 14 mei 2013 - 8:03

Ik heb al aantal meiden van hier maar ik weet niet van iedereen de forum naam haha!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Printje di 14 mei 2013 - 8:04

Marin schreef:Wie van de forummers wil jij graag op Facebook maar heb je nog niet omdat je daar de naam niet van weet? :P Van wie zou jij het leuk vinden om haar leven te volgen?

Zeg het hier, en wie weet kan je gegevens pm'en.

Ik zou het heel leuk vinden om Slaatje, Printje en Caroow op Facebook te hebben. Weet wel hoe Caroow echt heet (goh) maar kan haar niet vinden bij anderen.

En Saga had ik volgens mij wel op FB maar ben haar echte naam kwijt. Of had ik je toch niet?

Ik heb Caroow ook. En Rejoy, Luce misschien kun je me zo vinden? Anders pm ik je wel.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: