Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke forummer wil jij nog op Facebook?

+65
Joan
Jezzie
Gympie
Pink!
Slakje
Paper Crown
Laurientje
Snirp
Amber-
Parisienne
Fortissimo
Raven
Jasmine
Happinaz
Kowalski
Razz
Luce
_Lacey_
Caro
Snoes
luenca
Jelin
Burn
sanne-84
VeryCherry
Linnie1985
Muppetje
Sea of Trees
Toet
Japie
GreenGrass
Middleme
Parel
Ilovethe90s
Lady Starstruck
SDL
Charles
Peanut
Marin
Printje
Aagje!
Sorella
Lejow
Mermaid
Shopaholic
Rush
Caroow
Shisha
Punk'd
Balloon
SoGood
Exogenesis
Carra
Ooh La La!
Poubelle
Blair
Jeanette
Elliot
slaatje
June
Bisq
Mamsie
Saga
Zonneschijn
Marie
69 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 6 Empty Re: Welke forummer wil jij nog op Facebook?

Bericht  sanne-84 di 14 mei 2013 - 20:30

Zonneschijn schreef:Ik zou Sanne-84 nog wel op facebook willen maar kan haar niet vinden haha..
Je weet mn naam even mn mailadres;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 6 Empty Re: Welke forummer wil jij nog op Facebook?

Bericht  Zonneschijn di 14 mei 2013 - 20:35

sanne-84 schreef:
Zonneschijn schreef:Ik zou Sanne-84 nog wel op facebook willen maar kan haar niet vinden haha..
Dan kan ik je nog niet vinden Wink Kan je mij wel vinden?
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Bericht  sanne-84 di 14 mei 2013 - 20:42

Zonneschijn schreef:
sanne-84 schreef:
Dan kan ik je nog niet vinden Wink Kan je mij wel vinden?

Heb je even gemaild voor meerdere zoekgegevens;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Kowalski di 14 mei 2013 - 20:43

Sea of Trees schreef:Ik ben wel benieuwd naar Kowalski Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 6 561177

Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 6 281626781

Je mag me toevoegen hoor! Zoek maar op een pinguin uit Eindhoven Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 6 394967 Niet dat mijn facebook nou zo boeiend is hoor!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast di 14 mei 2013 - 20:48

Razz: Laurientje kun je via mij vinden Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Razz di 14 mei 2013 - 20:50

Ik ga even kijken Very Happy

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Happinaz di 14 mei 2013 - 20:54

Ik zou PaperCrown wel op Fb willen hebben. Ik vind haar reacties bij anderen echt hilarisch en ben heel erg nieuwsgierig naar alle mooie foto's en updates van haar zoontje!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jasmine di 14 mei 2013 - 21:12

Ik zie nu weer een heleboel forumsters langskomen in mijn lijstje met suggesties.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Raven di 14 mei 2013 - 21:22

Lady Starstruck schreef:
GreenGrass schreef:
Lady Starstruck schreef:
Mermaid schreef:ik zou het zo niet weten eigenlijk.
Maar mocht er toevallig iemand zijn die mij toe wil voegen dan mag dat natuurlijk.

Hier sluit ik me bij aan. Ik hoor het wel als iemand mij wil toevoegen Very Happy

Mee eens Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 6 561177 Ik denk alleen dat veel forummers mijn echte naam niet weten.

Haha nee van mij ook niet. Ik sta er wel ergens bij Lejow tussen. Maar daar heb je dan nog niks aan.

Jij staat er ook bij mij tussen Lady Starstruck. Van echt al heel lang geleden, want ik had je ook op hyves. Mijn vader is overleden rond de tijd dat jouw vader is overleden en toen hebben we nog een tijdje gemaild.

Verder heb ik nog twee andere forumsters ertussen staan, maar dat zijn vriendinnen van mij buiten het forum om.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Gast di 14 mei 2013 - 21:32

Ik heb een aantal mensen van hier op FB, maar heb geen behoefte aan meer. Krijg ook regelmatig uitnodigingen (soms zelfs 3 keer van dezelfde persoon?) maar die weiger ik. Niet omdat ik ze niet herken, maar omdat ik het heel erg niet nodig vind. We hebben hier al contact, dat vind ik wel genoeg. Heb er laatst ook weer een aantal verwijderd.

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo di 14 mei 2013 - 21:51

Ik zou het ook niet weten.. Van de meesten kan je, zonder dat je vriendjes bent, genoeg zien. Laughing

Verder ben ik wel vriendjes met Suus, Caroow, Burn, Marin, Zwerver, Rush en Exo.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Parisienne di 14 mei 2013 - 22:14

Ik heb al aardig wat meiden op FB. Ik ben altijd benieuwd naar meer forummers, kan zo even niet op specifieke personen komen. Dus, wie het leuk vind om mij toe te voegen, let me know! smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Amber- di 14 mei 2013 - 23:52

Zonneschijn schreef:Paar meiden nog van het Zomer2012 mama topic!

Ja daar hoor ik bij, leuk! Maar mis ik nou even helemaal wie je bent, heb je een andere naam?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Zonneschijn di 14 mei 2013 - 23:54

Amber- schreef:
Zonneschijn schreef:Paar meiden nog van het Zomer2012 mama topic!

Ja daar hoor ik bij, leuk! Maar mis ik nou even helemaal wie je bent, heb je een andere naam?
Ik ga je een PM sturen Wink
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Bericht  Snirp di 14 mei 2013 - 23:54

Hmmm, niet specifieke mensen die ik graag op Facebook wil.

Heb Marin al, en via haar ook al wat andere forummers gespot, maar nooit toegevoegd smile
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Laurientje wo 15 mei 2013 - 0:50

Razz_ schreef:
Caro schreef:Het lijkt wel een modern kwartetten hier Very Happy

Nou inderdaad. Ik kan me van een paar weken terug nog herrinneren dat mensen best cynisch waren wbt het aanmelden van forum mensen op hun facebook of een hoop hebben verwijderd en ze nu weer aanmelden.

Ik heb geloof ik iedereen wel erop staan die ik zou willen en bij op een paar na. o.a Laurientje en Filoria. Ik ben best benieuwd naar hun! Geen idee of ze uberhaupt wel fb hebben trouwens smile

Haha leuk! Heb je toegevoegd!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Laurientje wo 15 mei 2013 - 0:54

Twellie, Luce, Rejoy en Sanne zou ik wel willen toevoegen!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Sea of Trees wo 15 mei 2013 - 1:28

Kowalski schreef:
Sea of Trees schreef:Ik ben wel benieuwd naar Kowalski Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 6 561177

Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 6 281626781

Je mag me toevoegen hoor! Zoek maar op een pinguin uit Eindhoven Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 6 394967 Niet dat mijn facebook nou zo boeiend is hoor!
Ik heb gezocht op een pinguin uit Eindhoven, maar volgens mij ben jij dat niet laughcry
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Parel wo 15 mei 2013 - 1:31

Happinaz schreef:Ik zou PaperCrown wel op Fb willen hebben. Ik vind haar reacties bij anderen echt hilarisch en ben heel erg nieuwsgierig naar alle mooie foto's en updates van haar zoontje!
PC kan je via mij vinden, naamgenoot!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Paper Crown wo 15 mei 2013 - 1:43

Parel schreef:
Happinaz schreef:Ik zou PaperCrown wel op Fb willen hebben. Ik vind haar reacties bij anderen echt hilarisch en ben heel erg nieuwsgierig naar alle mooie foto's en updates van haar zoontje!

Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 6 281626781Ben echt best grappig, ja! Parel, heeft Happinaz zelfde naam als ik?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Happinaz wo 15 mei 2013 - 1:46

Paper Crown schreef:
Parel schreef:

Welke forummer wil jij nog op Facebook? - Pagina 6 281626781Ben echt best grappig, ja! Parel, heeft Happinaz zelfde naam als ik?

Wil Pc dat dan wel? Whahahaha

Laatst aangepast door Happinaz op wo 15 mei 2013 - 2:15; in totaal 1 keer bewerkt
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Paper Crown wo 15 mei 2013 - 1:47

Happinaz schreef:
Paper Crown schreef:
Parel schreef:

Wil Pc dat dan wel? Whahahaha

Parel & ik hebben zo goed als dezelfde naam

O, ja ik weet wie jij bent! Ik denk altijd dat: Zo hun namen lijken vee-heel! Ik ga je ff toevoegen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Marin wo 15 mei 2013 - 1:52

Hahaha ja soms posten die twee meiden onder elkaar en dan denk ik echt HUH?! Ik zie dubbel! Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Parisienne wo 15 mei 2013 - 2:02

Ah, Happinaz, mijn excuses, maar ik heb je ook toegevoegd, hopelijk is dat oké? Was al een tijdje benieuwd naar jou!

En ik ben, net als zovelen, ook erg benieuwd naar Twellie en haar kinderen, dus zou haar ook wel op FB willen.

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Happinaz wo 15 mei 2013 - 2:17

Parisienne schreef:Ah, Happinaz, mijn excuses, maar ik heb je ook toegevoegd, hopelijk is dat oké? Was al een tijdje benieuwd naar jou!

En ik ben, net als zovelen, ook erg benieuwd naar Twellie en haar kinderen, dus zou haar ook wel op FB willen.

Haha... daar hoef je geen excuses voor aan te bieden hoor! Very Happy.
Ik heb je toegevoegd!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: