zwanger trouwen
+5
Caroow
slaatje
liesje
Mikki
me1987
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
zwanger trouwen
Ik zou graag ervaringen willen weten met meiden die zwanger waren op hun trouwdag... Met name verhalen over de eerste 20 weken.. Als die er zijn?
me1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10
Re: zwanger trouwen
Ik trouw over 4,5 week en ben dan bijna 27 weken zwanger. Een bewuste keuze, omdat we niet teveel leeftijdsverschil met onze andere twee kinderen wilden en de bruiloft al gepland stond. Voor de zestien weken wilde ik niet trouwen omdat ik dan op mijn misselijkst ben. Maar dat weet ik nog van de vorige keren, dat is bij iedereen verschillend. Wat zou je verder nog willen weten?
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
IK ben getrouwd toen ik 34 weken zwanger was. Eigenlijk wilden we trouwen rond de 24 weken, maar mijn zusje zat toen in het buitenland, dus we hebben de bruiloft eigenlijk voor haar uitgesteld. We hebben een fantastische bruiloft gehad en ik zag het zwanger zijn echt als een extraatje op de bruiloft.
Gast- Gast
Ik ben getrouwd toen ik 22 weken zwanger was. Ik voelde me toen heel goed en we hadden al een dag vastgezet toen
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben getrouwd toen ik 28 weken zwanger was. Bruiloft was al gepland, en we waren toen al bezig voor een kindje. Trouwjurk heb ik uitgezocht op de dag die een jaar later mijn uitgerekende datum bleek te zijn. Kon gelukkig aangepast worden, en was bijna niet te zien in mijn jurk. Is allemaal pirma gegaan, moest allen erg vaak plassen, wat vrij lastig was met een jurk met een hoepel en lange sleep :p. Verder geen problemen gehad.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zei altijd vroeger dat ik zwanger wilde trouwen, maar daar ben ik toch van terug gekomen. Ik was de eerste 12 weken hartstikke misselijk en de hele eerste helft van de zwangerschap was ik heel erg moe. Toen ik me beter voelde was ik echt te lomp om te trouwen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Een bekende is getrouwd toen ze net een paar weken zwanger was en zij heeft het uiteindelijk toch als jammer ervaren dat dit zo was. Niemand wist er nog van en ze was dus de hele dag bezig om net te doen alsof ze dronk (het is normaliter nogal een drankorgel, dus op haar bruiloft zou het vreemd zijn als ze niet dronk) en ze voelde zich erg misselijk en moe. Alsnog werd het natuurlijk een prachtige dag, maar ze gaf later wel aan het jammer te vinden dat het zo gelopen was.
Gast- Gast
Ik ben getrouwd toen ik 14,5 weken zwanger was. Ik was er wel blij mee; dat was ook de enige manier om gegarandeerd niet dronken te worden op mijn eigen bruiloft en er herinneringen aan over te houden
Mijn jurk paste wel maar nét...mijn borsten waren enorm namelijk dus eigenlijk zag je meer aan mijn decolleté dan aan mijn buik. Ik vond het wel een heel mooi idee; een klein bruidsmeisje aan mijn hand en een klein jongetje in mijn buik.
Mijn jurk paste wel maar nét...mijn borsten waren enorm namelijk dus eigenlijk zag je meer aan mijn decolleté dan aan mijn buik. Ik vond het wel een heel mooi idee; een klein bruidsmeisje aan mijn hand en een klein jongetje in mijn buik.
Gast- Gast
Oja, het enige waar ik spijt van heb is dat mijn haar kort was destijds. Mooi opgestoken haar vind ik toch wel veel mooier dan een korte coupe.
Gast- Gast
Minneke schreef:Ik ben getrouwd toen ik 14,5 weken zwanger was. Ik was er wel blij mee; dat was ook de enige manier om gegarandeerd niet dronken te worden op mijn eigen bruiloft en er herinneringen aan over te houden
Gast- Gast
Wij gaan trouwen als ik 36 weken zwanger ben. Hoop dat ik het haal haha.
Het is iets groter worden dan gedacht maar we houden het klein die dag. Grote feest is voor volgend jaar.
Het is iets groter worden dan gedacht maar we houden het klein die dag. Grote feest is voor volgend jaar.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
liesje schreef:Ik ben getrouwd toen ik 22 weken zwanger was. Ik voelde me toen heel goed en we hadden al een dag vastgezet toen
Hier precies zo!
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben getrouwd toen ik 7 mnd zwanger was.
Wij wilden toch getrouwd zijn voordat onze zoon werd geboren. Wij hebben het klein gevierd en geen moment spijt van gehad.
Wij wilden toch getrouwd zijn voordat onze zoon werd geboren. Wij hebben het klein gevierd en geen moment spijt van gehad.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Ik was ook 34weken zwanger toen we trouwden, ook niet als vervelend of iets ervaren.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Soortgelijke onderwerpen
» Wil jij (later) trouwen?
» Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?
» Trouwen in het buitenland
» Trouwen
» trouwen !!
» Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?
» Trouwen in het buitenland
» Trouwen
» trouwen !!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: