Wat doe je als je baby wakker is?
+11
Caroow
Pompoen
bolus26
Dikkie Dik
Sun88
sanne-84
CCC
Pink!
Wennes
Paper Crown
Linda
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat doe je als je baby wakker is?
heel herkenbaar! nu E wat ouder is kan ze even in de box of in haar bed liggen zonder te huilen dat is echt heel fijn. hier duurt het ook lang voor ze na de voeding weer slaapt. we hebben nu ook een puckababy. ze werd woest toen ze er in ging maar ze sliep heerlijk. ik merk ook hoe minder je slaapr des te vermoeider ze is en daardoor komt ze dan ook weer niet in slaap. wij zijn ook bij een osteopaat geweest en ik heb wel het idee dat het hielp.
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Re: Wat doe je als je baby wakker is?
Als het steeds met neerleggen is zou ik eerst even gaan checken of er niet iets van een blokkade zit. Er komt gigantisch veel kracht op het lichaampje te staan tijdens een bevalling. Bij het CB hier (jahaa het CB!) zeiden dat kinderen eigenlijk standaard door een osteopaat oid onderzocht moesten worden na de bevalling. Gewoon om te kijken of er geen blokkades Ed zitten.
Is een co-sleeper dan niks? Bij de Ikea hebben ze van die bedjes waar je 1 zijkant eruit kan halen om m zo om te toveren tot co-sleeper.
Is een co-sleeper dan niks? Bij de Ikea hebben ze van die bedjes waar je 1 zijkant eruit kan halen om m zo om te toveren tot co-sleeper.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Baby wakker maken 's morgens?
» Hoe laat is jullie baby/kindje wakker?
» Hoelang is/was jullie baby achter elkaar wakker.
» pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar?
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» Hoe laat is jullie baby/kindje wakker?
» Hoelang is/was jullie baby achter elkaar wakker.
» pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar?
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: