Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe je als je baby wakker is?

+11
Caroow
Pompoen
bolus26
Dikkie Dik
Sun88
sanne-84
CCC
Pink!
Wennes
Paper Crown
Linda
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat doe je als je baby wakker is?  - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je als je baby wakker is?

Bericht  Mysterious ma 13 mei 2013 - 18:09

heel herkenbaar! nu E wat ouder is kan ze even in de box of in haar bed liggen zonder te huilen dat is echt heel fijn. hier duurt het ook lang voor ze na de voeding weer slaapt. we hebben nu ook een puckababy. ze werd woest toen ze er in ging maar ze sliep heerlijk. ik merk ook hoe minder je slaapr des te vermoeider ze is en daardoor komt ze dan ook weer niet in slaap. wij zijn ook bij een osteopaat geweest en ik heb wel het idee dat het hielp.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je als je baby wakker is?  - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je als je baby wakker is?

Bericht  Luce ma 13 mei 2013 - 18:36

Als het steeds met neerleggen is zou ik eerst even gaan checken of er niet iets van een blokkade zit. Er komt gigantisch veel kracht op het lichaampje te staan tijdens een bevalling. Bij het CB hier (jahaa het CB!) zeiden dat kinderen eigenlijk standaard door een osteopaat oid onderzocht moesten worden na de bevalling. Gewoon om te kijken of er geen blokkades Ed zitten.

Is een co-sleeper dan niks? Bij de Ikea hebben ze van die bedjes waar je 1 zijkant eruit kan halen om m zo om te toveren tot co-sleeper.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: