Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schilderen binnenshuis

+2
Blair
Laurientje
6 plaatsers

Ga naar beneden

Schilderen binnenshuis Empty Schilderen binnenshuis

Bericht  Laurientje zo 12 mei 2013 - 21:24

Na hoeveel tijd is het gebruikelijk om binnenshuis alles weer te schilderen? En met binnenshuis bedoel ik de muren en plafonds.
Wij wonen nu ruim 5 jaar in ons huis (toen nieuwbouw) ik heb nu een keer de keuken opnieuw gedaan en al verschillende wanden in de woonkamer een andere kleur gegeven maar nu bedacht ik me net dat bijv een aantal witte muren en de plafonds nog niet eerder gedaan zijn.

Dus wanneer doen jullie dat?
Er word hier trouwens niet gerookt, wel eens een kaarsje aangestoken dat wel.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderen binnenshuis Empty Re: Schilderen binnenshuis

Bericht  Blair zo 12 mei 2013 - 23:06

Ik denk dat dat in ieder huis verschillend is? Ik verf om de 2 jaar, ik heb ook alles wit. Bij mensen waar veel gerookt wordt zal het ook wel sneller geverfd worden (en misschien bij open keukens in huis ook?), en het ligt natuurlijk ook aan hoe je er zelf tegenaan kijkt, de een is nog tevreden met zijn muren na het 5 jaar niet geverfd te hebben, en de ander stoort zich al aan verkleuringen na 2 jaar (zoals ik dus).
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderen binnenshuis Empty Re: Schilderen binnenshuis

Bericht  Happinaz zo 12 mei 2013 - 23:11

Laurientje schreef:Na hoeveel tijd is het gebruikelijk om binnenshuis alles weer te schilderen? En met binnenshuis bedoel ik de muren en plafonds.
Wij wonen nu ruim 5 jaar in ons huis (toen nieuwbouw) ik heb nu een keer de keuken opnieuw gedaan en al verschillende wanden in de woonkamer een andere kleur gegeven maar nu bedacht ik me net dat bijv een aantal witte muren en de plafonds nog niet eerder gedaan zijn.

Dus wanneer doen jullie dat?
Er word hier trouwens niet gerookt, wel eens een kaarsje aangestoken dat wel.

Daar is toch geen norm voor? Wanneer jij dat tijd vindt of wanneer het écht nodig is omdat het er niet meer netjes uit ziet. En dan ben jij als bewoner nog steeds degene die dat bepaalt toch?
Wij hebben het nu ook pas gedaan, sinds 5 jaar. En het was echt heel hard nodig. Maar als het nog goed geweest zou zijn, dan zou ik het gelaten hebben.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderen binnenshuis Empty Re: Schilderen binnenshuis

Bericht  Dille zo 12 mei 2013 - 23:13

Ik doe het alleen als ik me aan de huidige kleur of verkleuring erger Schilderen binnenshuis 561177
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderen binnenshuis Empty Re: Schilderen binnenshuis

Bericht  *Lookie* zo 12 mei 2013 - 23:36

Ik woon hier nu 9 jaar en alles is nu 2x geverfd. Als we hier bleven wonen zou ik het haast wel weer willen overschilderen, vooral de keuken en bijkeuken. Maar aangezien we gaan verhuizen laat ik het maar.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderen binnenshuis Empty Re: Schilderen binnenshuis

Bericht  Mrs. Lovett ma 13 mei 2013 - 3:21

Hoezo gebruikelijk? Als de meeste mensen zeggen elke 2 jaar, ga jij dan elke 2 jaar opnieuw alles verven?
Dat is toch iets wat je doet als JIJ het nodig vind? De ne vind dat elk jaar, de andere na 10 jaar en misschien sommige mensen zelfs nooit..
Mrs. Lovett
Mrs. Lovett
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 36
Registratiedatum : 10-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderen binnenshuis Empty Re: Schilderen binnenshuis

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum