Zomer Wishlist
+6
Reva
Marin
Paper Crown
Mystique
Blond
Punk'd
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zomer Wishlist
Willem schreef:Marin schreef:Blond schreef:Ze hebben die Tommy look a likes weer bij de Bristol voor 20 euro. Ik twijfel of ik de zwarte zal bestellen als ik mijn salaris weer heb. En dan hopen dat aan het einde van de zomer de Tommy's in de sale in mijn maat er nog zijn..
Ja die nep Bristols had ik vorig jaar binnen twee keer al kapot gelopen, dus dat vind ik dan ook wel weer zonde als dat weer gebeurt.
Tommy's zijn echt het geld waard! Mijn paar gaat nu al twee seizoenen mee en ik ben er nog steeds dolgelukkig mee. Daarbij merk je ook echt wel dat de kwaliteit vele malen beter is. Ik vind Tommy's in vergelijking met de look a likes een stuk fijner en makkelijker lopen.
Ja ik weet het! Ik heb dus vorig jaar echte gekocht, blauw met witte streepjes! Maar ik vind zoveel kleuren leuk (wit, zwart, rood), en dat wordt een duur grapje. Eén paar per jaar dan maar
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Nee ze zijn niet onwijs duur (80/90 euro), maar ik vind het wel duur voor een paar canvas sleehakken.
Blond- Lady Post-a-lot
Ja zeker voor gewoon zomaar. En als er alternatieven van een tientje zijn. Maar da's eigenlijk ook zonde, want die waren binnen twee keer lopen dus kapot. Dat doe ik ook maar niet meer.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Op die bristols heb ik trouwens wel een flinke tijd gelopen, aan het eind van de zomer waren ze kapot. Voor 10 euro 1 zomer vind ik niet zo erg. Twee keer mee lopen vind ik wel een slechte zaak, ik was dan ook gewoon teruggegaan denk ik.
Blond- Lady Post-a-lot
Ik heb een lange wishlist, ik ben ZO blij dat ik deze zomer weer in de zon kan en normale kleding kan dragen. Vorig jaar was ik zo ziek en zwanger....was echt vreselijk.
Ik wil heel graag een maxidress met en zonder print, en daar overheen wil ik een jeansjasje dragen zonder mouwen en mijn canvas hoed. Dat vind ik een hele leuke look. Zoiets maar dan zonder sjaal en met een mooiere print jurk:
http://www.nextdirect.com/nl/en/shopping/women/new-in/17/1
Ik wil verder ook die sleehakken die Marin liet zien hier van Tommy, die zwarte met het bruine bandje.
Verder wil ik blonde lokken deze zomer:
Korte jumpsuit met bijpassende benen:
En voor thuis en op vakantie voor op de bank en in de tuin een sweat jumpsuit van OnePiece:
En verder wat mooie shirts en een fijne, wat lossere broek.
Ik wil heel graag een maxidress met en zonder print, en daar overheen wil ik een jeansjasje dragen zonder mouwen en mijn canvas hoed. Dat vind ik een hele leuke look. Zoiets maar dan zonder sjaal en met een mooiere print jurk:
http://www.nextdirect.com/nl/en/shopping/women/new-in/17/1
Ik wil verder ook die sleehakken die Marin liet zien hier van Tommy, die zwarte met het bruine bandje.
Verder wil ik blonde lokken deze zomer:
Korte jumpsuit met bijpassende benen:
En voor thuis en op vakantie voor op de bank en in de tuin een sweat jumpsuit van OnePiece:
En verder wat mooie shirts en een fijne, wat lossere broek.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ja, snap ik!Blond schreef:Nee ze zijn niet onwijs duur (80/90 euro), maar ik vind het wel duur voor een paar canvas sleehakken.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Het ZOMER wishlist topic!
» Wishlist!
» Wishlist 2013
» Wat staat er op jouw WISHLIST
» Wat staat er op jouw ‘wishlist?’
» Wishlist!
» Wishlist 2013
» Wat staat er op jouw WISHLIST
» Wat staat er op jouw ‘wishlist?’