Wat staat er op jouw WISHLIST
+19
sonly
Kaboutertje
Roza
Lovely
Saxy
Atelier Madame
Zonnetje
Middleme
Jeanette
Mamsie
Limburg85
Monte
minoessepoes
loura
Arwyn
Rush
Marin
VeryCherry
Paper Crown
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat staat er op jouw WISHLIST
Wat staat er op jouw wishlist?
Qua kledingstukken die je in de winter graag in je kast zou willen hebben en waarvan je ook de intentie hebt om ze op korte termijn te gaan kopen.
Qua kledingstukken die je in de winter graag in je kast zou willen hebben en waarvan je ook de intentie hebt om ze op korte termijn te gaan kopen.
Gast- Gast
Re: Wat staat er op jouw WISHLIST
Ik ga hem kopen zodra mijn kerstbonus op de rekening staat!!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Deze schoenen, ben er echt verliefd op
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Oke, geen echte kledingstukken maar wel accessoires, telt dat ook?
Ik wil echt zooooooo graag deze bril. Als ik een goed salaris heb, ga ik 'm kopen!
En ik zag deze Cowboysbag van 't weekend in Zeeland, en die vond ik direct zo geweldig! Ik had bedacht dat ik 'm wel voor kerst kon vragen aan m'n stiefmoeder..maar nu zoek ik 'm op internet en kan dit model nergens vinden
En wil voor m'n verjaardag zo'n Noosa riem vragen. Ik heb al een armband, maar daar kunnen maar drie chunks op en zit al vol Riem lijkt me ook wel heel stoer!
Ik wil echt zooooooo graag deze bril. Als ik een goed salaris heb, ga ik 'm kopen!
En ik zag deze Cowboysbag van 't weekend in Zeeland, en die vond ik direct zo geweldig! Ik had bedacht dat ik 'm wel voor kerst kon vragen aan m'n stiefmoeder..maar nu zoek ik 'm op internet en kan dit model nergens vinden
En wil voor m'n verjaardag zo'n Noosa riem vragen. Ik heb al een armband, maar daar kunnen maar drie chunks op en zit al vol Riem lijkt me ook wel heel stoer!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Rode wax/coating/leren achtige broek (bijv. van ZARA)
Gebreid jurkje (jammer genoeg is die op het plaatje veel te duur voor mij)
2/3 basic jurkjes (strak)
Mooie enkellaarsjes zwart
Biker laarsjes (met goed profiel voor de winter - kan even geen goed plaatje vinden)
Panties (verschillende soorten denier)
Mooie kniesokken (grof gebreid o.i.d.)
Triangel bh (goedkopere variant, deze van la perla is mij iets te duur haha)
Mooie grote lederen tas (weet nog niet precies hoe of wat, ik moet verliefd worden)
Ja dat was het wel denk ik
Gebreid jurkje (jammer genoeg is die op het plaatje veel te duur voor mij)
2/3 basic jurkjes (strak)
Mooie enkellaarsjes zwart
Biker laarsjes (met goed profiel voor de winter - kan even geen goed plaatje vinden)
Panties (verschillende soorten denier)
Mooie kniesokken (grof gebreid o.i.d.)
Triangel bh (goedkopere variant, deze van la perla is mij iets te duur haha)
Mooie grote lederen tas (weet nog niet precies hoe of wat, ik moet verliefd worden)
Ja dat was het wel denk ik
Laatst aangepast door Punk'd op ma 29 aug 2011 - 22:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@ Joy, die bril is super leuk!!
Ohh we gaan het met plaatjes doen.. Nou dan ga ik even zoeken hahaha
Ohh we gaan het met plaatjes doen.. Nou dan ga ik even zoeken hahaha
Gast- Gast
Punk'd schreef:@ Joy, die bril is super leuk!!
Jaaa ik wil 'm zo graag hebben! Maar ik ben zo bang dat zodra ik eindelijk eens geld heb, ie uit de collectie is. Zal je net zien! Dan is een andere mooie bruine of zwarte Chanel bril vast ook heel erg mooi, maar deze is zo uniek met die denim pootjes. I want it and I want it now.
Marin- Lady Post-a-lot
Zulke, maar dan wat lager. Omdat ik m`n middenvoetsbeentjes ooit gebroken heb, kan ik niet meer op zulke hakken lopen. Deze zijn 10cm, 7 of 8 zou perfect zijn. Anyone?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Of ik het allemaal ga kopen weet ik niet, want dan wordt het wel een erg dure grap.. Maar dit is ongeveer mijn wishlist (wat veel schoenen! )
OF
Kleding heb ik gelukkig wel zo'n beetje genoeg, maar een leuke trui voor de winter is nooit verkeerd natuurlijk
Oh, ik bedenk me net dat ik nog wel een blauwe blazer van sweatstof of een leuk spijkerjasje zou willen! Die heb ik alleen allebei nog niet gevonden..
OF
Kleding heb ik gelukkig wel zo'n beetje genoeg, maar een leuke trui voor de winter is nooit verkeerd natuurlijk
Oh, ik bedenk me net dat ik nog wel een blauwe blazer van sweatstof of een leuk spijkerjasje zou willen! Die heb ik alleen allebei nog niet gevonden..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Deze dus Zat em net te plaatsen bij tassen topic...
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Die jas ligt in ned nog niet in de winkel zit er al weken op te hopen..
loura- Ratel
http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/nl/nl/zara-W2011/122007/484028/BLAZER%2BMET%2BSMOKINGKRAAG
Ik heb laatst deze aan gehad, de pasvorm was voor mij niet goed helaas, ik zou de kleur nooit zelf pakken maar ik deed hem meer aan om eens te kijken en het stond heel mooi bij mijn donker bruine haar. Nu dus nog een soort gelijke blazer vinden die wel mooi zit.
Ik heb laatst deze aan gehad, de pasvorm was voor mij niet goed helaas, ik zou de kleur nooit zelf pakken maar ik deed hem meer aan om eens te kijken en het stond heel mooi bij mijn donker bruine haar. Nu dus nog een soort gelijke blazer vinden die wel mooi zit.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
minoessepoes schreef:http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/nl/nl/zara-W2011/122007/484028/BLAZER%2BMET%2BSMOKINGKRAAG
HEE!! Deze heb ik! Staat mooi Die kleur ook, I love it!
ik wil nog graag een mooie, hippe en aparte enkellaars met geen hoge hak. Dus als iemand tips heeft
Gast- Gast
Zara tas
Een goeie duurdere foundation
(al zal ik de laatste waarschijnlijk nooit kopen, zo duur, ze staan toch op mijn wishlist)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
loura schreef:
Die schoenen zijn leuk! Waar komen die vandaan?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Limburg85 schreef:loura schreef:
Die schoenen zijn leuk! Waar komen die vandaan?
Ze zijn van Fred de la Bretoniere
loura- Ratel
2CKC2 schreef:minoessepoes schreef:http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/nl/nl/zara-W2011/122007/484028/BLAZER%2BMET%2BSMOKINGKRAAG
Ja ik vond hem ook echt zo mooi! Maar de mouwen waren echt te kort, zoveel dat ik het niet kon oplossen met een shirtje wat er onder uit komt of een horloge of iets dergelijks. Maar nu wil ik natuurlijk een soort gelijke en vind dat maar eens
minoessepoes- Ratel
minoessepoes schreef:2CKC2 schreef:minoessepoes schreef:http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/nl/nl/zara-W2011/122007/484028/BLAZER%2BMET%2BSMOKINGKRAAG
Ja ik vond hem ook echt zo mooi! Maar de mouwen waren echt te kort, zoveel dat ik het niet kon oplossen met een shirtje wat er onder uit komt of een horloge of iets dergelijks. Maar nu wil ik natuurlijk een soort gelijke en vind dat maar eens
Volgens mij heb ik korte armen.. want bij mij is het echt lang.. welke maat had je gepakt? Ik XS.. zo gek want ik paste van een ander jasje in zara geeneens S.
Ze hebben de bril bij een opticien in 't centrum! Ik heb 'm even gepast! Alleen durfde ik niet goed een foto te maken (het is een hele chique opticien natuurlijk), dus het is suuuuper wazig en daarom lijkt ie heel stom (want m'n ogen staan ook lelijk zo en m'n neus is lelijk zo). Maar de bril is mooi!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik zoek nog mooie platte laarzen met een smalle schacht, ik pas bijna niks!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Oeh mooi Joy, maar jij draagt normaal toch geen bril, ga je dat met deze dan wel dagelijks doen?
Ik vind hem super maar hij zal wel heel duur zijn, of niet?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:Oeh mooi Joy, maar jij draagt normaal toch geen bril, ga je dat met deze dan wel dagelijks doen?
Ik moet eigenlijk wel m'n bril dragen maar doe het nooit omdat ik eigenwijs ben. Ik ben de laatste tijd mezelf weer aan 't trainen om 'm vaker te dragen. Maar m'n oude bril heeft ook niet meer de juiste sterkte, dus dat schiet niet echt op. Maar probeer 'm wel te dragen en als ik 'm goed en veel draag mag ik van mezelf een nieuwe kopen en dan wel op de juiste sterkte.
Marin- Lady Post-a-lot
2CKC2 schreef:minoessepoes schreef:2CKC2 schreef:minoessepoes schreef:http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/nl/nl/zara-W2011/122007/484028/BLAZER%2BMET%2BSMOKINGKRAAG
Volgens mij heb ik korte armen.. want bij mij is het echt lang.. welke maat had je gepakt? Ik XS.. zo gek want ik paste van een ander jasje in zara geeneens S.
Ja hij viel verder best ruim inderdaad, ik had een M aan, maar ik paste zelfs in een S, ik ben vrij groot, verder zat hij wel goed, maar de mouwen waren gewoon te kort, heb wel staan twijfelen want ik koop vaker jasjes waar de mouwen wat te kort van zijn en dan verdoezel ik het wat door mijn mouwen er onder uit te laten komen, maar het ging in dit geval echt niet, helaas!
minoessepoes- Ratel
krijg je dan ook niet een deel vergoed bij de zorgverzekering?
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat staat er op jouw ‘wishlist?’
» Wat staat er in jouw vensterbank?
» Wat staat er op jouw verlanglijstje?
» NAV: Wat staat er op jouw visitekaartje?
» Wat staat er op jouw kerstlijstje?
» Wat staat er in jouw vensterbank?
» Wat staat er op jouw verlanglijstje?
» NAV: Wat staat er op jouw visitekaartje?
» Wat staat er op jouw kerstlijstje?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: