Wat staat er op jouw ‘wishlist?’
+18
Beachgirl
Juul
Flippin' Bitch
smooch
minoessepoes
Bliss
Kabouter
Monte
Blond
Polly
Zonnetje
PrimaBella
Burn
loura
Arwyn
Jeanette
Atelier Madame
VeryCherry
22 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Ik vind het altijd leuk om kleding te kijken. Heb jij nog dingen op je lijstje staan die je graag wilt hebben voor de zomer?
Ik zou graag deze rode broek van Supertrash willen:
En deze playsuit is ook wel erg cute!
(CKC heeft 'm al, ze wees me erop haha)
En deze hakken van Supertrash vind ik zoooooo mooi! Maar zijn niet ‘nodig’ hoor gewoon mooi
En jij????
Ik vind het altijd leuk om kleding te kijken. Heb jij nog dingen op je lijstje staan die je graag wilt hebben voor de zomer?
Ik zou graag deze rode broek van Supertrash willen:
En deze playsuit is ook wel erg cute!
(CKC heeft 'm al, ze wees me erop haha)
En deze hakken van Supertrash vind ik zoooooo mooi! Maar zijn niet ‘nodig’ hoor gewoon mooi
En jij????
Laatst aangepast door Jen_ op ma 25 apr 2011 - 22:22; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Wat staat er op jouw ‘wishlist?’
Dit jurkje staat op mijn wishlist, ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Jaa leuk, wishlists Oh mijn wishlist is niet echt voor de zomer hahahah! Maar goed, op de mijne staan:
Shabbies!! (gaan er waarschijnlijk eindelijk wel komen dit jaar, jeej!)
Nieuwe Uggs
Gaastra Jas, zoiets
In de goedkopere categorie All Stars
Shabbies!! (gaan er waarschijnlijk eindelijk wel komen dit jaar, jeej!)
Nieuwe Uggs
Gaastra Jas, zoiets
In de goedkopere categorie All Stars
Gast- Gast
Hihi leuk topic
Ik trok vanochtend mijn allstars een en bedacht me dat ze eigenlijk wel heel lelijk beginnen te worden, maar ik vind dat ze nog wel een zomer meekunnen
Heb ook net shabbies gekocht, dus die hoef ik niet.. uggs vind ik verschrikkelijk...
Ik zou eigenlijk wel een hele mooie dure spijkerbroek willen hebben.. gewoon eentje die perfect past, van Levis ofzo, maar ik ben op dit moment helaas overgeleverd aan de H&M
Ik trok vanochtend mijn allstars een en bedacht me dat ze eigenlijk wel heel lelijk beginnen te worden, maar ik vind dat ze nog wel een zomer meekunnen
Heb ook net shabbies gekocht, dus die hoef ik niet.. uggs vind ik verschrikkelijk...
Ik zou eigenlijk wel een hele mooie dure spijkerbroek willen hebben.. gewoon eentje die perfect past, van Levis ofzo, maar ik ben op dit moment helaas overgeleverd aan de H&M
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Hihi leuk topic
Oh ik had na jaaaaren eindelijk weer eens een dure spijkerbroek gekocht van G-Star ipv Zara of Hennes. Ben ik ermee gevallen, gat in mijn knie Dus die staat ook opnieuw op mijn wishlist!
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Dit jurkje staat op mijn wishlist, ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem
Mooi jurkje en echt iets voor jou!
Gast- Gast
Ik wil heel graag nog een paar leuke sleehakken.. Hoeft helemaal niet duur, maar heb nog geen paar gevonden wat naar mijn smaak was.. Ja 1 paar, maar dat begon bij maat 37
Gast- Gast
Wil je echt dié UGGs Fauve? Ik vind die zo lelijk Je Shabbies zijn wel mooi!
Gast- Gast
Jen_ schreef:VeryCherry schreef:Dit jurkje staat op mijn wishlist, ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem
Mooi jurkje en echt iets voor jou!
Uhu, ik ben er echt verliefd op jammer dat hij zo duur is
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik zag deze jurkjes op Zalando en ben er helemaal verliefd op. Maar ik ga donderdag shoppen in Utrecht en misschien hebben ze daar ook zat leuks!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jen_ schreef:Wil je echt dié UGGs Fauve? Ik vind die zo lelijk Je Shabbies zijn wel mooi!
Haha ik heb ze ook, en ze zitten zo veel steviger en lekkerder dan de classics
Ik vind de zool ook lelijk, maar dat indiase bandje achterop wel erg leuk.
Ik heb niet echt dingen op m'n wishlist, ja ik wil ook wel shabbies, maar die zitten zo vervelend dat ik ze eigenlijk niet echt hoef.
Gast- Gast
Ik wil nog wel een echt mooie donkere spijkerbroek die gewoon echt goed zit.
Oh en een paar nude sleehakken lijken me ook wel mooi
Oh en een paar nude sleehakken lijken me ook wel mooi
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Jen_ schreef:Wil je echt dié UGGs Fauve? Ik vind die zo lelijk Je Shabbies zijn wel mooi!
Haha jaaa echt
Marin, jij hebt niet deze, jij hebt de ultimate tall Maar die vind ik eigenlijk ook echt leuk staan bij jou, dus als de ultra uitverkocht blijven wil ik anders wel gewoon die
Gast- Gast
Ja maar die zijn praktisch hetzelfde. Ik zie echt het verschil nog steeds niet En de Amerikaanse schijnen weer wat anders te zijn, die heb ik. Oh well, ik vind ze iig lekker lopen en ook leuk
Gast- Gast
Fauve schreef:Jen_ schreef:Wil je echt dié UGGs Fauve? Ik vind die zo lelijk Je Shabbies zijn wel mooi!
Haha jaaa echt
Marin, jij hebt niet deze, jij hebt de ultimate tall Maar die vind ik eigenlijk ook echt leuk staan bij jou, dus als de ultra uitverkocht blijven wil ik anders wel gewoon die
Haha sorry!
Gast- Gast
Muhaha geeft niks Trek ze toch wel aan Ik vind die schoenen van jou trouwens ge-wel-dig!
Gast- Gast
Fauve schreef:Muhaha geeft niks Trek ze toch wel aan Ik vind die schoenen van jou trouwens ge-wel-dig!
Ja? Ja in het echt zijn ze nog mooier en nog hoger. Maarja heb ze niet echt nodig, dus denk er nog even over na
Gast- Gast
Ik zoek een leer jasje, maar steeds als ik er 1 zie die ik echt mooi vind zijn ze rond de 500 euro..
Verder moet ik zeggen dat als ik iets echt mooi vind het vaak wel koop haha behalve dan die leren jasjes want die zijn gewoon te duur.. En ik zou wel shabbies willen voor de winter... die vond ik ook eventjes te duur afgelopen winter dus misschien de volgende
Verder moet ik zeggen dat als ik iets echt mooi vind het vaak wel koop haha behalve dan die leren jasjes want die zijn gewoon te duur.. En ik zou wel shabbies willen voor de winter... die vond ik ook eventjes te duur afgelopen winter dus misschien de volgende
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
loura schreef:Ik zoek een leer jasje, maar steeds als ik er 1 zie die ik echt mooi vind zijn ze rond de 500 euro..
Mijn leren jasje kostte 250 euro. Scheelt toch de helft en hij is heel mooi
Gast- Gast
Een jumpsuit! Ik vind ze zo gaaf!
Maar ik ben bang dat als ik er eenmaal eentje heb gekocht, ik hem toch niet tot nauwelijks aan zal hebben..
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Aardbei89 schreef:
Maar ik ben bang dat als ik er eenmaal eentje heb gekocht, ik hem toch niet tot nauwelijks aan zal hebben..
Ik heb een strapless jumpsuit in het blauw, ook met lange pijpen. Maar ik vind het maar onhandig hoor, met heet weer doe je 'm pas aan (want blote armen) maar dan is het te heet met die lange pijpen! Tenminste, dat vind ik. Dus ik wil er nu graag 1 met korte pijpjes.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Aardbei89 schreef:
Ik heb een strapless jumpsuit in het blauw, ook met lange pijpen. Maar ik vind het maar onhandig hoor, met heet weer doe je 'm pas aan (want blote armen) maar dan is het te heet met die lange pijpen! Tenminste, dat vind ik. Dus ik wil er nu graag 1 met korte pijpjes.
Oeh, dat is wel een goede ja! Nouja, eerst maar eens ergens de lef vandaag halen om zo iets ook echt te dragen
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat staat er op jouw WISHLIST
» Wat staat er op jouw kerstlijstje?
» Wat staat er op jouw verlanglijstje?
» N.a.v.: Wat staat er op jouw kassabon?
» Wat staat er nog op jouw verlanglijstje?
» Wat staat er op jouw kerstlijstje?
» Wat staat er op jouw verlanglijstje?
» N.a.v.: Wat staat er op jouw kassabon?
» Wat staat er nog op jouw verlanglijstje?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: