vermaak in het vliegtuig/vakantie
+6
Flower_L
Sophiee
Pink!
Lilypie
Lejow
studiebol
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
vermaak in het vliegtuig/vakantie
Waarmee hebben jullie de kids vermaakt in het vliegtuig?
Ik heb al een hele boel dingen op de ipad gezet, spelletjes, puzzels, voorleesverhalen van alles! Maar goed daar vermaken ze zich ook geen 2,5 uur mee. De dingen waar ze thuis veel mee spelen is niet heel handig voor in het vliegtuig( LP bus, pop en buggy) Dus ik kan nog wel wat tips gebruiken.
En voor de vakantie zelf wil ik toch ook wat speelgoed meenemen, ik geloof wel dat ze zich bij het zwembad en strand vermaken met wat daar is maar in het appartement moeten ze ook ergens mee spelen. Ze spelen graag met het thee serviesje, dat is ook niet zwaar dus die wilde ik sowieso inpakken.En een bal vinden ze ook leuk dus ik heb een opblaasbal gekocht om mee te nemen. Jullie nog meer tips?
En dan heb ik ook nog echt een domme vraag Ik vraag me af waar je de kinderen verschoont. Ik heb al aardig wat keren gevlogen maar kan het gewoon niet bedenken. Toch niet in die iniminie wc?
Ik heb al een hele boel dingen op de ipad gezet, spelletjes, puzzels, voorleesverhalen van alles! Maar goed daar vermaken ze zich ook geen 2,5 uur mee. De dingen waar ze thuis veel mee spelen is niet heel handig voor in het vliegtuig( LP bus, pop en buggy) Dus ik kan nog wel wat tips gebruiken.
En voor de vakantie zelf wil ik toch ook wat speelgoed meenemen, ik geloof wel dat ze zich bij het zwembad en strand vermaken met wat daar is maar in het appartement moeten ze ook ergens mee spelen. Ze spelen graag met het thee serviesje, dat is ook niet zwaar dus die wilde ik sowieso inpakken.En een bal vinden ze ook leuk dus ik heb een opblaasbal gekocht om mee te nemen. Jullie nog meer tips?
En dan heb ik ook nog echt een domme vraag Ik vraag me af waar je de kinderen verschoont. Ik heb al aardig wat keren gevlogen maar kan het gewoon niet bedenken. Toch niet in die iniminie wc?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: vermaak in het vliegtuig/vakantie
Ik lees mee!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Mijn dochtertje had ook ongeveer dezelfde leeftijd toen we naar Mallorca vlogen.
Wij hadden voor in het vliegtuig een puzzel, klein poppetje en een kleurboek met potloodjes.
We hebben dit niet nodig gehad aangezien ze met de heen en terug weg in slaap viel tijdens het opstijgen .
Voor in het appartement eigenlijk hetzelfde, en we hebben daar een balletje en zon strandset gekocht met vanalles erbij.
Uiteindelijk ben je waarschijnlijk weing in het appartement.
Mijn dochtertje vroeg gelijk als ze wakker werd zwemmen? zwemmen?
Dus dat hebben we iedere dag ook gedaan en heeft ze dus vooral met die strandsetjes gespeeld.
En wat betreft het verschonen.
Ik heb haar net voor de vlucht een schone luier aangedaan en gelijk weer een nieuwe toen we uit het vliegtuig kwamen, aangezien we ook weer een uur in de bus moesten zitten naar het appartement.
Gelukkig had ze hier niet gepoept hahha in het vliegtuig, geen idee of ze daar een fatsoenlijke plek hebben.
Wij hadden voor in het vliegtuig een puzzel, klein poppetje en een kleurboek met potloodjes.
We hebben dit niet nodig gehad aangezien ze met de heen en terug weg in slaap viel tijdens het opstijgen .
Voor in het appartement eigenlijk hetzelfde, en we hebben daar een balletje en zon strandset gekocht met vanalles erbij.
Uiteindelijk ben je waarschijnlijk weing in het appartement.
Mijn dochtertje vroeg gelijk als ze wakker werd zwemmen? zwemmen?
Dus dat hebben we iedere dag ook gedaan en heeft ze dus vooral met die strandsetjes gespeeld.
En wat betreft het verschonen.
Ik heb haar net voor de vlucht een schone luier aangedaan en gelijk weer een nieuwe toen we uit het vliegtuig kwamen, aangezien we ook weer een uur in de bus moesten zitten naar het appartement.
Gelukkig had ze hier niet gepoept hahha in het vliegtuig, geen idee of ze daar een fatsoenlijke plek hebben.
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Ik had wat little people poppetjes gekocht en ingepakt, die kreeg hij in het vliegtuig en kon hij op vakantie mooi mee spelen.
Verder had ik ook een paar goedkope boekjes gekocht en ingepakt ( bij de hema/action heb je al voor een euro een boekje)
En zo'n klein magneet tekenbord, dat was favoriet, je kan er van alles mee ( spelletjes zoals raden wat jij tekent, tot zelf kleuren, enzv)
Hij heeft een tijdje geslapen ( vlucht van bijna 4 uur)
En natuurlijk ook gegeten en gedronken, en een rondje gelopen in het vliegtuig.
Ik vond het heel goed te doen.
Verder hadden we daar bij het hotel een emmer/schepje gekocht en een mini bal.
Daarmee + dat andere speelgoed heeft hij zich 2 weken vermaakt. Er was natuurlijk ook een zwembad en speeltuintje en het strand.
Verschonen doe je idd in die mini wc's ze hebben van die uitklapbare verschoondingen.
Verder had ik ook een paar goedkope boekjes gekocht en ingepakt ( bij de hema/action heb je al voor een euro een boekje)
En zo'n klein magneet tekenbord, dat was favoriet, je kan er van alles mee ( spelletjes zoals raden wat jij tekent, tot zelf kleuren, enzv)
Hij heeft een tijdje geslapen ( vlucht van bijna 4 uur)
En natuurlijk ook gegeten en gedronken, en een rondje gelopen in het vliegtuig.
Ik vond het heel goed te doen.
Verder hadden we daar bij het hotel een emmer/schepje gekocht en een mini bal.
Daarmee + dat andere speelgoed heeft hij zich 2 weken vermaakt. Er was natuurlijk ook een zwembad en speeltuintje en het strand.
Verschonen doe je idd in die mini wc's ze hebben van die uitklapbare verschoondingen.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Mijn dochter was wat jonger. Ik had een hele tas speelgoed bij me en ze heeft alleen maar geslapen en gespeeld met het uitklapbare tafeltje en het boekje van het vliegtuig. Haha! Verschonen kan inderdaad in dat iniminie toiletje. Ik had haar ook vlak van tevoren verschoond, maar al bij het opstijgen poepte ze en konden we weer .
Over een paar maanden vliegen we weer. We nemen haar favoriete speelgoed mee en de Ipad. Het is absoluut geen schootkind (meer). Dus ik ben benieuwd hoe de reis gaat verlopen!
Over een paar maanden vliegen we weer. We nemen haar favoriete speelgoed mee en de Ipad. Het is absoluut geen schootkind (meer). Dus ik ben benieuwd hoe de reis gaat verlopen!
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
In het vliegtuig zit een uitklapding, wat je ook hebt bij veel toiletten.
Wel even iets van een handdoek meenemen...gezien het knetterhard ligt
Wel even iets van een handdoek meenemen...gezien het knetterhard ligt
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wij hebben een app gedownload genaamd Instatube, waarmee je filmpjes van Youtube op je iPod/iPad kan zetten en bekijken zonder dat je internet nodig hebt. Misschien is dat een tip? Er staan al veel filmpjes op van Youtube, maar vaak willen ze toch hun favoriete filmpjes zien.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan bedankt zeg zo iets zocht ik dus! Maar ik kreeg het niet voor elkaar om het te vinden. Had al wel de kinder kijkbuis app maar die is met internet. Nu krijg ik het hopelijk voor elkaar om er filmpjes op te zetten!
Verder ook bedankt voor de tips, ik kwam ineens op ideeen hierdoor. Ik heb ooit zo'n magnetisch tekenbord gekocht en daar zaten er twee in een grote en kleine, daar heb ik toen twee versies van gekocht. Dus ik heb ze net van zolder af gehaald en de kleintjes neem ik mee. Bij de action heb ik twee kleurboeken gekocht want ik had nog twee doosjes kleurpotloden en ik zag daar boekjes van sesamstraat en dat vinden ze nu heel leuk dus die ook mee genomen. Zo op deze manier kom ik er denk ik wel.
Al het eten mag je wel mee nemen in het vliegtuig toch? Dan moet ik na de douane maar wat drinken voor ze kopen denk ik. Zal ik nog wat lekkers meenemen dan zijn ze daar ook weer eventjes zoet mee
Verder ook bedankt voor de tips, ik kwam ineens op ideeen hierdoor. Ik heb ooit zo'n magnetisch tekenbord gekocht en daar zaten er twee in een grote en kleine, daar heb ik toen twee versies van gekocht. Dus ik heb ze net van zolder af gehaald en de kleintjes neem ik mee. Bij de action heb ik twee kleurboeken gekocht want ik had nog twee doosjes kleurpotloden en ik zag daar boekjes van sesamstraat en dat vinden ze nu heel leuk dus die ook mee genomen. Zo op deze manier kom ik er denk ik wel.
Al het eten mag je wel mee nemen in het vliegtuig toch? Dan moet ik na de douane maar wat drinken voor ze kopen denk ik. Zal ik nog wat lekkers meenemen dan zijn ze daar ook weer eventjes zoet mee
studiebol- Ratel
Ja, daar zit ik ook nog mee. Hoe het nou precies met drinken zit...
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ja, daar zit ik ook nog mee. Hoe het nou precies met drinken zit...
Ik had voor mijn dochtertje toen dichte drinkpakjes, maar dat mocht dus niet.
Die moest ik allemaal inleveren...
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Volgens mij mag je drinken meenemen dat je achter de douane hebt gekocht en hebt laten sealen. Dus geen drinken van huis en geen drinken dat je al hebt opengemaakt voor het vliegtuig.
Susan- Lady Post-a-lot
Zoontje had het véél te druk met rondkijken naar andere kinderen.
De Ipad bracht inderdaad ook wel veel plezier en ...gewoon tukken.
Ik zag er als een berg tegenop, en het was peanuts:)
Susan, weet jij of die app ook voor Android is?
De Ipad bracht inderdaad ook wel veel plezier en ...gewoon tukken.
Ik zag er als een berg tegenop, en het was peanuts:)
Susan, weet jij of die app ook voor Android is?
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Susan die app is geweldig ben al de hele tijd apps aan het downloaden. Echt super!
Holaagirl, mijn meiden zijn niet stil zitterig en ook niet schootzitterig dus ik denk niet dat ze gaan slapen..
Holaagirl, mijn meiden zijn niet stil zitterig en ook niet schootzitterig dus ik denk niet dat ze gaan slapen..
studiebol- Ratel
Die van mij ook totaaaaaaaaaaal niet!
het is een draak eerste klas, wil nooit 1 seconde op schoot.
Maar in het vliegtuig was zóóóveel te zien...dat hij echt wel onder de indruk was!
het is een draak eerste klas, wil nooit 1 seconde op schoot.
Maar in het vliegtuig was zóóóveel te zien...dat hij echt wel onder de indruk was!
holaagirl- Prater
Volgens mij wel, holaagirl, maar ik weet het niet zeker, wij hebben een iPad. Maar als ik op Google kijk is ie er geloof ik ook voor Android.
Susan- Lady Post-a-lot
Ahh thx! Dat zou wel een superapp zijn zeg! Ik ga straks direct kijken!! Bedankt voor de tip! Vooral namens zoon:)
holaagirl- Prater
Kan hem voor android niet vinden, wel een video downloader, maar niet voor video's van youtube
Lejow- Lady Post-a-lot
Je mag drinken meenemen, maar wel in een drinkbeker. Idd geen pakjes drinken. De eerste keer (toen was m.ax 10 maanden) had ik een flesje water, thermosfles met heet water en knijpfruit bij.
De tweede keer vliegen (was m.ax 22 maanden) had ik een tuitbeker met drinken mee en een pakje. Ik mocht het bij hoge uitzondering meenemen als de collega's van die man het maar niet zagen. Moest het snel weer in mijn tas stoppen.
De tweede keer vliegen (was m.ax 22 maanden) had ik een tuitbeker met drinken mee en een pakje. Ik mocht het bij hoge uitzondering meenemen als de collega's van die man het maar niet zagen. Moest het snel weer in mijn tas stoppen.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Bedankt Sabje!
Knijpfruit, dat is wel een goede!
Knijpfruit, dat is wel een goede!
Lejow- Lady Post-a-lot
Wij zijn toen onze oudste zo oud was naar Curaçao gevlogen. Met een magnetisch tekenbordje, 2 klein nieuwe speelsets van Little people, een portable dvd speler en dat was het geloof ik. Water is vrij verkrijgbaar en dat dronk ze eigenlijk alleen uit haar tuitbeker en haar flesje werd opgewarmd evenals haar potje, maar ze wilde met ons mee eten. Verder rozijntjes mee, doen ze lekker lang over om uit het doosje te peuteren. En verschonen inderdaad in die mini toiletten, maar dat was allemaal reuze interessant dus was ze rustig. 9 uur geen kind aan gehad. Terugweg heeft ze bijna de hele vlucht geslapen (nachtvlucht).
Aankomende zomer gaan we weer vliegen, deze keer met 2 kinderen.
Aankomende zomer gaan we weer vliegen, deze keer met 2 kinderen.
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Soortgelijke onderwerpen
» Gekke paas plaatjes/filmpjes (plat vermaak)
» Handbagage vliegtuig
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» To do in het vliegtuig
» handbagage vliegtuig
» Handbagage vliegtuig
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» To do in het vliegtuig
» handbagage vliegtuig
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: