Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Khaleesi jurk (game of thrones)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Khaleesi jurk (game of thrones) Empty Khaleesi jurk (game of thrones)

Bericht  Marsy28 zo 12 mei 2013 - 15:02

Binnenkort hebben wij een dress up feest die elk jaar bekend staat als hét verkleedfeest van het jaar. Het thema dit jaar is films en tvshows. En ik heb besloten om te gaan als Khaleesi van Game of Thrones. Ik ga een draak papiermachéen, mijn (al heel licht) blond haar doen zoals haar, misschien beetje viezigheid op m'n gezicht maar dan de jurk...
Ik heb niet heel veel geld te besteden maar wil wel graag een vergelijkbare jurk aan. Ik heb een naaimachine maar ben niet echt de handigste maar zou eventueel iets aan kleine aanpassingen kunnen doen. Om beetje idee te geven hoe ik eruit wil zien, hier 2 plaatjes..:

Khaleesi jurk (game of thrones) Khaleesi_Daenerys_Targaryen

Khaleesi jurk (game of thrones) Draft_lens19734203module161371753photo_1346258927a-aa--

Vooral die laatste blauwe jurk is wel beetje mijn favoriet. Nu woon ik natuurlijk in Australie, dus leveren in Nederland kan wel en kan het opgestuurd worden. Ik wil nog wel een beetje sexy ogen (ja sorry) en niet echt een losse zak om me heen. Vele eisen dus haha.

Wie oh wie helpt me zoeken naar dé perfecte goedkope sexy Khaleesi jurk?

Edit: mijn vriend vindt de eerste versie mooier en echter, hij gaat zelf als Kahl Drago..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Khaleesi jurk (game of thrones) Empty Re: Khaleesi jurk (game of thrones)

Bericht  Aziraphale zo 12 mei 2013 - 18:24

Ik zou ook voor de eerste versie gaan! Makkelijk zelf te maken en duidelijker dat je Daenerys Targaryen bent Wink Lange rok maken is niet heel lastig namelijk, zonder rits etc. Patroon van een klokrok kiezen en ruwe, bruine stof. Topje is helemaal niet lastig.
Gaaf idee!!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Filoria zo 12 mei 2013 - 18:44

Met de onderste lijk je gauw een 'gewone prinses' of zo denk ik. Maar die is wel het mooiste ja I love you
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Marsy28 zo 12 mei 2013 - 22:15

Ja, ik denk dat ik inderdaad ga proberen die eerste te maken, ik moet even een jutezak hier op de kop weten te tikken, dan kan ik het bovenstukje maken en misschien met wat accessoires het aankleden. En dan de rok maken, stuk jutezak op de voorkant, 2 riempjes erop vastplakken aan de bovenkant.. Heb er helemaal zin in, ook om te papier machéen..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: