Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stomme muggen!

+6
Liz
nijntje4
Takkie
Shisha
Ibbeltje
Japie
10 plaatsers

Ga naar beneden

Stomme muggen! Empty Stomme muggen!

Bericht  Gast za 30 jun 2012 - 23:19

Wat heb ik die beesten misdaan. Echt ik zit helemaal onder, beginnend met 5 op mijn borst. (dit is nog niet alles!)

Heb er nog 1 in mijn nek, 3 op mijn benen, 1 op de achterkant van mijn arm op mijn wang..(ja serieus Cry ) en 1 in mijn lies Neutral (In 1 nacht tijd!! en mijn vriend heeft er ZEROO!) Zo oneerlijk.

weg

Wat doe jij tegen muggenbeten? Ik wil er mogen even een spulletje voor kopen. (Preventief en als je al gestoken bent).

Nog meer mensen last van muggen? Of zou ik gewoon ongeluk hebben gehad met 1 mugje.


Laatst aangepast door Punk'd op zo 1 jul 2012 - 7:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme muggen! Empty Re: Stomme muggen!

Bericht  Japie za 30 jun 2012 - 23:20

Hier hetzelfde probleem. Heb ook een aantal muggenbulten en word er niet goed van. Ik blijf maar krabben! Ik heb geen spul in huis, dus moet er maar even doorheen.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme muggen! Empty Re: Stomme muggen!

Bericht  Ibbeltje za 30 jun 2012 - 23:24

Gelukkig (ff afkloppen) nog geen last van. Normaal zit ik ook onder.

Ik doe er niet veel aan dan met je nagel een kruisje er op zetten wat de jeuk wegneemt.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme muggen! Empty Re: Stomme muggen!

Bericht  Shisha za 30 jun 2012 - 23:33

Ik heb er ook al een paar. De ergste is die op mijn tiet, die jeukt echt te erg! Ik smeer nu sinds een paar nachten met van dat citroenspul en sindsdien zijn er geen bulten meer bijgekomen.
En mijn man heeft er ook zero. Mad
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme muggen! Empty Re: Stomme muggen!

Bericht  Gast za 30 jun 2012 - 23:34

Ja ik word er echt gek van.

Wil eigenlijk iets van een verkoeld stickje ofzo. Of iets van creme wat ik erop kan smeren. Een wondermiddel laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme muggen! Empty Re: Stomme muggen!

Bericht  Gast za 30 jun 2012 - 23:45

Ik zit er ook helemaal onder, en ik krijg altijd van die hele grote, dikke bulten.
Ik spray mezelf nu constant in met dit spul:

Stomme muggen! 955224fd

En dat helpt goed!


Het is een onduidelijke foto maar zulke muggenbulten krijg ik:

Stomme muggen! 5d4ca7a3

M'n hand zit er naast om aan te geven hoe groot die bult is laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme muggen! Empty Re: Stomme muggen!

Bericht  Gast za 30 jun 2012 - 23:56

Ik haat muggen! Mij moeten ze ook vaak hebben. Ik doe er niks aan. Muggen spul of niet ze prikken me toch wel, bovendien blijf je smeren want naar een paar uur werkt het niet meer. Ik vind dat spul trouwens behoorlijk stinken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme muggen! Empty Re: Stomme muggen!

Bericht  Shisha zo 1 jul 2012 - 0:00

Mijn man noemt het ook anti sex spul. :P

Wat ik ook een verschrikkelijke plek vind om gestoken te worden is in mijn voetzool. Daar naaien ze me ook vaak. Evil or Very Mad
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme muggen! Empty Re: Stomme muggen!

Bericht  Ibbeltje zo 1 jul 2012 - 0:07

http://www.hoedoe.nl/lichaam-geest/insectenbeten/hoe-ga-ik-muggenbultenjeuk-tegen


Hier wat tips zoals veel knoflook eten, zakken water ophangen (dan zien ze hun spiegelbeeld zoveel keer vergroot en schijnbaar vinden ze dat niet leuk?) .... maar ja of dat allemaal echt helpt weet ik niet.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme muggen! Empty Re: Stomme muggen!

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 0:16

Ibbeltje schreef:http://www.hoedoe.nl/lichaam-geest/insectenbeten/hoe-ga-ik-muggenbultenjeuk-tegen


Hier wat tips zoals veel knoflook eten, zakken water ophangen (dan zien ze hun spiegelbeeld zoveel keer vergroot en schijnbaar vinden ze dat niet leuk?) .... maar ja of dat allemaal echt helpt weet ik niet.
Dat is eerder voor bijen en wespen, geloof ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme muggen! Empty Re: Stomme muggen!

Bericht  Ibbeltje zo 1 jul 2012 - 0:38

Dropdraakje schreef:
Ibbeltje schreef:http://www.hoedoe.nl/lichaam-geest/insectenbeten/hoe-ga-ik-muggenbultenjeuk-tegen


Hier wat tips zoals veel knoflook eten, zakken water ophangen (dan zien ze hun spiegelbeeld zoveel keer vergroot en schijnbaar vinden ze dat niet leuk?) .... maar ja of dat allemaal echt helpt weet ik niet.
Dat is eerder voor bijen en wespen, geloof ik.

Heb geen idee maar dit vond ik op die site Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme muggen! Empty Re: Stomme muggen!

Bericht  Takkie zo 1 jul 2012 - 1:24

Hier nog een muggenhater. En dat is wederzijds, ze moeten me altijd hebben.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme muggen! Empty Re: Stomme muggen!

Bericht  nijntje4 zo 1 jul 2012 - 2:27

Investeren in een goede hor, of desnoods zo'n plakhor voor je slaapkamerraam. Ik krijg ook van die enorme bulten dus moet het echt niet hebben. Want dat zie je dan echt weken zitten en daarna nog littekens. Is dat allergische reactie eigenlijk?

En je hebt ook zo'n setje bij de drogist dat je een soort pompje op die bult kunt zetten en dan met een soort van vacuum het vocht eruit haalt, dat helpt wel goed tegen de jeuk, zeker als je er snel bij bent. En anders Prrrikweg erop smeren, helpt ook.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme muggen! Empty Re: Stomme muggen!

Bericht  Liz zo 1 jul 2012 - 3:37

Punk'd schreef:Ja ik word er echt gek van.

Wil eigenlijk iets van een verkoeld stickje ofzo. Of iets van creme wat ik erop kan smeren. Een wondermiddel Stomme muggen! 394967
\

Azaron werkt als een trein als je al gestoken bent, dat zorgt ervoor dat de jeuk verdwijnt. Verder hebben ze bij de action van die horren. Dat is een pakje met daarin klitteband en van dat gaas zodat je zelf een hor voor je raam kan maken. Dat hielp bij ons vorig jaar super. Dit jaar nog geen mug gezien *klopt af*
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme muggen! Empty Re: Stomme muggen!

Bericht  Ibbeltje zo 1 jul 2012 - 4:27

Ik wil ook een hor maar weet niet wat voor een aangezien onze ramen naar buiten gaan met zo'n hendel zeg maar die naar binnen gaat. Snapt iemand dat? Very Happy


Zo een als in het filmpje. http://www.karwei.nl/advies-en-inspiratie/horren-maken/

Je kan er wel een hor voor zetten maar ja dan is het raam nog niet open. Ze geeft wel aan dan een ander ding er op te zetten.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme muggen! Empty Re: Stomme muggen!

Bericht  Marsy28 zo 1 jul 2012 - 5:12

Ik heb het wondermiddel maar...
het is niet in Nederland verkrijgbaar. Ik laat het altijd overkomen vanuit Oostenrijk. Het heet Fenistil, je smeert het erop en je hebt er geen last meer van, het verdwijnt meteen. Ideaal! Stomme muggen! 8452017600938368
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme muggen! Empty Re: Stomme muggen!

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 5:26

Ik heb ook echt een hekel aan muggen. Sinds we voor alle ramen en deuren horrengaas hebben, blijven de meeste muggen wel buiten. Af en toe is er toch nog een in het huis en dan word ik altijd gestoken. Zit dan helemaal onder en vriend heeft er 0! Heb een tijd van dat stinkspul gebruikt maar daar werd ik 's ochtends vaak misselijk van wakker, dus mee gestopt. Muggen Stomme muggen! 1270000679 .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme muggen! Empty Re: Stomme muggen!

Bericht  _Femme zo 1 jul 2012 - 5:48

Ik zit ook hélemaal onder! Van m'n voorhoofd tot tussen m'n tenen Cry

Ik doe er gewoon azijn op, prikt eerst even maar daarna geen jeuk meer! Handige noodoplossing als je niks in huis hebt.

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme muggen! Empty Re: Stomme muggen!

Bericht  Blond zo 1 jul 2012 - 5:51

Wij hebben voor elk raam horen hangen en voor de tuinders ook een hordeur. Zo houden we het meeste buiten.

En als ik er toch een heb gaat er Azaron.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme muggen! Empty Re: Stomme muggen!

Bericht  Tinus zo 1 jul 2012 - 5:54

Sinds ik hier woon(3.5jr) heb ik nog nooit last gehad van muggen, en dat is echt een verademing. Prikken en de jeuk is nog tot daaraan toe, maar het irritante geluid van om je kop heen zoemen terwijl je wilt slapen...! Op vakantie gebruik ik altijd Arazon tegen de jeuk, en ik spuit de kamer met DEET en mezelf smeer ik er ook mee in.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme muggen! Empty Re: Stomme muggen!

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 7:46

Gelukkig ben ik niet de enige. Maar morgen even wat spul inslaan.

Wat hebben ook een hor gehad maar dan kan ik het raam niet meer open zetten en dat moet echt wel in onze slaapkamer (sowieso in ons huis, het wordt hier warm).

Op curacao hadden wij een spuitbus met heel goor spul erin. Je mocht ook 10 minuten niet in de kamer komen hahaha (kun je nagaan hoe verrot spul het was). We zijn na gebruik echt niet meer gestoken en vonden allemaal dode muggen op de grond laughcry .

Maar dat hebben we hier niet en het ging ook echt maar om 1 mugje denk ik. Ik heb niets gehoord en niets gezien voordat ik ging slapen.

Normaal gesproken hebben we ook helemaal geen muggen, want we wonen niet bij water o.i.d. en ook nog eens hoog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme muggen! Empty Re: Stomme muggen!

Bericht  Blond zo 1 jul 2012 - 8:06

Off spray zeker? Dat is inderdaad meesterlijk spul. Staat nog een fles in de badkamer, kan ik mooi gebruiken bij terras avondjes of avondjes in de tuin smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme muggen! Empty Re: Stomme muggen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum