Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang kende jij je vriend al?

+52
Elliot
Evalynn
Reeza
Cimic
Razz
Pannetoet
Benthe
Sure
Marin
Flippin' Bitch
Snirp
KOL
Snoes
Zonnetje
Suus
Taeda
Mizz_S
Fortissimo
Sarah1985
Parel
Arwyn
JustMeDaan
Exogenesis
Mees
Joli86
Rush
Jezzie
Feline
Shisha
Parisienne
Ilovethe90s
Roxi3
Aziraphale
Marsy28
Saga
Caramba
Siamsa
Fjell
Caroow
Middleme
Atelier Madame
Beessie
SarahKey
Stuiterbal
Dennenappel
Beachgirl
Slakje
FireButterfly
Lonely Goatherd
Lady4
Gympie
Mermaid
56 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe lang kende jij je vriend al?  - Pagina 3 Empty Re: Hoe lang kende jij je vriend al?

Bericht  Mermaid za 11 mei 2013 - 8:06

Fortissimo schreef:
Pippa schreef:
Sarah1985 schreef:we chatten voor het eerst op 1 januari met elkaar en op 16 januari kregen we verkering en op 20 januari zagen we elkaar voor het eerst haha

Huh maar je wist nog niet hoe hij in t echt was dus? Dan kan je toch geen verkering hebben nog?

Vroegâh had ik ook internetverkering Wink

Ja, ik ook! Maar wat was het een domper toen ik hem in het echt zag.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang kende jij je vriend al?  - Pagina 3 Empty Re: Hoe lang kende jij je vriend al?

Bericht  Taeda za 11 mei 2013 - 20:39

Na anderhalve maand en drie dates kregen wij wat.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Fortissimo za 11 mei 2013 - 21:28

Mermaid schreef:
Fortissimo schreef:
Pippa schreef:
Sarah1985 schreef:we chatten voor het eerst op 1 januari met elkaar en op 16 januari kregen we verkering en op 20 januari zagen we elkaar voor het eerst haha

Huh maar je wist nog niet hoe hij in t echt was dus? Dan kan je toch geen verkering hebben nog?

Haha ik heb de mijne nooit in het echt gezien. Maar wat wil je? Ik was 11-12 ofzo! Via kindertent.nl haha Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Mermaid za 11 mei 2013 - 21:36

Dat is wel heel schattig. Ik was al wel 17 of 18. T jammere is alleen dat hij mij in het echt wel heel leuk vond en nog jaren een soort zwak voor me heeft gehad of in ieder geval nog van alles bij me heeft geprobeerd.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  FireButterfly za 11 mei 2013 - 21:45

Fortissimo schreef:
Mermaid schreef:
Fortissimo schreef:
Pippa schreef:

Haha ik heb de mijne nooit in het echt gezien. Maar wat wil je? Ik was 11-12 ofzo! Via kindertent.nl haha Wink

Wat schattig. Ik had ook een soort online relatie met M. voordat ik hem in het echt tegenkwam. Hij vroeg al of ik iets met hem wilde maar ik wilde dat liever in het echt aan hem vragen. Dat dus op de tweede date gedaan.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Suus zo 12 mei 2013 - 2:53

Wij kenden elkaar al een jaar of 2, maar het eerste half jaar spraken we elkaar bijna nooit. Een half jaar na onze eerste ontmoeting werd hij verliefd op mij en 1,5 jaar later hadden we eindelijk wat Hoe lang kende jij je vriend al?  - Pagina 3 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sarah1985 zo 12 mei 2013 - 10:15

Pippa schreef:

Nee wist niet hoe hij in het echt was. Hij vroeg me verkering via MSN. Was voor mij ook nog niet echt toen pas nadat ik hem gezien had
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zonnetje zo 12 mei 2013 - 18:45

Zes weken.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Snoes zo 12 mei 2013 - 22:49

Ongeveer 6 weken.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  KOL zo 12 mei 2013 - 23:35

1,5 maand en na de eerste echte date hadden we een relatie.
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Snirp zo 12 mei 2013 - 23:46

We hadden 1 a 2 maanden mailcontact.
Hebben elkaar op 30 december voor het eerst gezien.
9 januari was onze tweede date en vanaf toen hadden we ook een relatie.
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Flippin' Bitch ma 13 mei 2013 - 1:40

Een half jaar ongeveer, maar we zagen elkaar maar weinig. De maand voordat we wat kregen, hadden we wat meer contact (berichtjes). Vervolgens hadden we een date, ging ik 2 dagen later even spontaan een uurtje langs en weer 2 dagen later waren we een stel smile
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Marin ma 13 mei 2013 - 2:32

Ben jij nou nog steeds samen met die ene jongen waar je al jaren een relatie mee had, of is dat over en heb je een nieuwe vriend, FB? Ik weet het even niet meer ken kan zijn dat ik je door de war haal met iemand anders.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Sure ma 13 mei 2013 - 23:35

Tien jaar! Het duurde bij beiden even voordat we door hadden hoe leuk die ander eigenlijk is Laughing
Sure
Sure
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 76
Registratiedatum : 14-03-13

Bericht  Benthe di 14 mei 2013 - 0:01

Mijn vriend werkte in de discotheek waar ik wekelijks kwam. Ik vond hem gelijk leuk, maar pas na anderhalf jaar kregen we iets.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Pannetoet di 14 mei 2013 - 6:08

7 jaar.. nerd
Of nou ja nu lieg ik.. Ik heb hem 9 jaar geleden leren kennen met uitgaan en vlak daarna werden we een stelletje. Ongeveer 3 maand iets gehad, dat ging uit en we bleven enorm goeie vrienden, superleuk! En de laatste 5 jaar vond hij mij altijd meer dan leuk alleen had ik destijds een relatie. Dat ging uit omdat mijn gevoel weg was en ik er gewoon geen zin meer in had :P Paar maand erna gingen we zoals wel vaker stappen en we hadden allebei net 1 drankje teveel op en toen waren we de hele avond aan het zoenen Embarassed en de volgende dag zag ik hem weer (ik sliep heel vaak bij hem, wel apart) en ik kreeg spontaan vlinders .. conclusie ik was smoorverliefd! Hij gelukkig ook haha en ondertussen 2 jaar samen..maar goed ik dwaal af haha..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Razz di 14 mei 2013 - 6:23

2 jaar en 4 maanden. Hij was mijn baas op mijn werk en de vonk sloeg bij mij pas na 2 jaar over. Hij vond mij al langer leuk maar durfde niks te doen of zeggen Wink

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Cimic di 14 mei 2013 - 19:57

2 weken. We waren heel even directe collega's voordat hij ergens anders werd geplaatst. Als wij niet werden gekoppeld door collega's was ik hem toch echt misgelopen.
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Reeza di 14 mei 2013 - 20:10

Drie weken en daarvoor hadden we 1 week mailcontact gehad.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Evalynn di 14 mei 2013 - 20:24

Ongeveer 2 of 3 jaar.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Elliot di 14 mei 2013 - 20:49

Ik weet het niet eens meer. Ik leerde hem kennen toen ik bij de appie ging werken, hij werkte daar al. Een aantal maanden later kregen we een relatie, maar hoeveel maanden dat was? Geen idee! Na anderhalf jaar ging het uit en 4 jaar later kwamen we weer bij elkaar (en nu wonen we samen). Dus in onze huidige relatie kenden we elkaar al 6 jaar voordat het een relatie werd.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Flippin' Bitch wo 15 mei 2013 - 3:36

Marin schreef:Ben jij nou nog steeds samen met die ene jongen waar je al jaren een relatie mee had, of is dat over en heb je een nieuwe vriend, FB? Ik weet het even niet meer ken kan zijn dat ik je door de war haal met iemand anders.
Nee, niet meer, maar dat heeft inderdaad wel bijna 9 jaar geduurd. Ik heb sinds januari een nieuwe vriend.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Erin zo 9 jun 2013 - 16:55

Ik ken hem al 6 jaar. We hebben vier jaar een relatie. Hij zat bij me in de klas.
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Ella zo 9 jun 2013 - 22:16

Al een paar weken/maanden via internet, en 2 weken na de ontmoeting werd hij mijn vriend.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Lejow zo 9 jun 2013 - 22:51

3 maanden

Elkaar in de zomer leren kennen en na drie maanden om elkaar heen gedraaid te hebben, kwamen we tot de conclusie dat we elkaar gewoon leuk vonden en hebben we besloten er voor te gaan.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: