Hoe lang kende jij je vriend al?
+52
Elliot
Evalynn
Reeza
Cimic
Razz
Pannetoet
Benthe
Sure
Marin
Flippin' Bitch
Snirp
KOL
Snoes
Zonnetje
Suus
Taeda
Mizz_S
Fortissimo
Sarah1985
Parel
Arwyn
JustMeDaan
Exogenesis
Mees
Joli86
Rush
Jezzie
Feline
Shisha
Parisienne
Ilovethe90s
Roxi3
Aziraphale
Marsy28
Saga
Caramba
Siamsa
Fjell
Caroow
Middleme
Atelier Madame
Beessie
SarahKey
Stuiterbal
Dennenappel
Beachgirl
Slakje
FireButterfly
Lonely Goatherd
Lady4
Gympie
Mermaid
56 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoe lang kende jij je vriend al?
Online hebben we wel eens vijf zinnen met elkaar gewisseld en speelden we samen hetzelfde computerspel. Hebben daar in een groep van 40 wel veel samengewerkt om eindbazen te verslaan
Daarna op een meeting op Lowlands hem 4 dagen meegemaakt en werden we verliefd zonder het aan elkaar te laten merken. Thuis hebben we 2 weken non-stop op MSN gekletst en na 2 weken onze eerste, echte date in de Efteling. Sinds onze eerste zoen daar zijn we samen, al bijna 7 jaar nu! Waarvan onze 3e dag getrouwd
Daarna op een meeting op Lowlands hem 4 dagen meegemaakt en werden we verliefd zonder het aan elkaar te laten merken. Thuis hebben we 2 weken non-stop op MSN gekletst en na 2 weken onze eerste, echte date in de Efteling. Sinds onze eerste zoen daar zijn we samen, al bijna 7 jaar nu! Waarvan onze 3e dag getrouwd
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Azieaphale: gefeliciteerd!
En dat spel was zeker WoW? Dat is 1 van de redenen dat mijn ex en ik uit elkaar gingen.. Heb ook tegen mijn vriend gezegd dat als hij dat gaat spelen, hij meteen vrijgezel is haha.. Maar goed, niet iedereen raakt natuurlijk zo verslaafd.
En dat spel was zeker WoW? Dat is 1 van de redenen dat mijn ex en ik uit elkaar gingen.. Heb ook tegen mijn vriend gezegd dat als hij dat gaat spelen, hij meteen vrijgezel is haha.. Maar goed, niet iedereen raakt natuurlijk zo verslaafd.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Na 4 maanden kregen we een relatie maar we hebben elkaar in die 4 maanden heel weinig gezien. We gingen beide lang op vakantie en er kwamen steeds dingen tussen. 4 maanden na onze eerste ontmoeting gingen we op date en toen kregen we een relatie.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Marsy28 schreef:Azieaphale: gefeliciteerd!
Tnx! Haha, ja dat is WoW. Spelen we allebei niet echt meer, heeeel soms even inloggen en met oude bekenden kletsen. Ik speelde het toen trouwens meer dan mijn man, hij is nooit verslaafd eraan geraakt gelukkig. Gewoon normaal game-gedrag
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
In augustus voor het eerst gezien, daarna pas weer in januari. In februari hebben we iets gekregen.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ik heb hem ontmoet in 2000, op een camping. Elke zomer kwam dezelfde vriendengroep weer terug. We hebben elkaar 5 jaar daar achter elkaar gezien, zaten in dezelfde vriendengroep. Tussendoor het hele jaar contact met elkaar via msn. Zijn broertje is elk jaar mijn vakantievriendje geweest, tot 'ie mij na de laatste vakantie in 2005 een nare streek flikte. Sindsdien had ik steeds meer contact via msn met zijn broer, mijn huidige vriend dus. In februari 2006 hadden we een keer afgesproken. De vonk is toen overgeslagen. Na twee weken kwam 'ie weer een bleef gelijk een hele week in de vakantie logeren. De eerste dag van die week waren we officieel 'vriendje en vriendinnetje'. Ik kende mijn vriend dus al 6 jaar voordat we wat kregen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb mijn man leren kennen tijdens de opleiding, we zaten bij elkaar in de klas. De vonk sloeg al vrij snel over maar ik had nog een relatie. Toen dat stuk liep greep hij zijn kans, toen kende we elkaar zo'n 8 maanden.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
We hebben elkaar op 2 september leren kennen en 10 november leerde hij m'n ouders kennen, toen was het wel redelijk officieel..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Eerst hebben we 2 weken gesmst en gemsnt. En eigenlijk was het na onze eerste date meteen aan. Het voelde gewoon meteen goed.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik kende hem al drie jaar. We zaten bij elkaar op de middelbare school. In de vierde klas werd het mijn vriend.
Gast- Gast
Precies hetzelfde hier!Jezzie schreef:Eerst hebben we 2 weken gesmst en gemsnt. En eigenlijk was het na onze eerste date meteen aan. Het voelde gewoon meteen goed.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Precies hetzelfde hier!Jezzie schreef:Eerst hebben we 2 weken gesmst en gemsnt. En eigenlijk was het na onze eerste date meteen aan. Het voelde gewoon meteen goed.
Hier ook zo ongeveer. Iets langer misschien.
Gast- Gast
Ik heb hem leren kennen op stap en vanaf toen zagen we elkaar een paar keer per week waarin we ook al wel intiem waren naar elkaar toe. we in onze relatie 'gegroeid' en na een maand ongeveer toen pas naar elkaar uit dat dit wel een relatie was. Wel hebben we de datum van onze eerste ontmoeting aangehouden! Nu alweer bijna 6,5 jaar geleden!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
We kenden elkaar 6 dagen, nu alweer bijna 9 jaar verder .
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Ongeveer 2 maanden.
Inmiddels zijn we meer dan 7 jaar samen. En in oktober 2 jaar getrouwd.
Inmiddels zijn we meer dan 7 jaar samen. En in oktober 2 jaar getrouwd.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Vanaf 27 September intensief contact via msn/skype en whatsapp soms zelfs tegelijk, dus en skypen en whatsappen haha.
2 December eerste date in de Efteling. Einde van die date vroeg hij of hij me mocht zoenen. En op 17 December hebben we het dan toch maar officieel gemaakt. Omdat er een redelijke afstand tussen ons zit via whatsapp eigenlijk gewoon elkaar gevraagd. En dat de volgende dag lekker via facebook bekend gemaakt. Lekker nerdy haha.
2 December eerste date in de Efteling. Einde van die date vroeg hij of hij me mocht zoenen. En op 17 December hebben we het dan toch maar officieel gemaakt. Omdat er een redelijke afstand tussen ons zit via whatsapp eigenlijk gewoon elkaar gevraagd. En dat de volgende dag lekker via facebook bekend gemaakt. Lekker nerdy haha.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ik wist al drie jaar van zijn bestaan af, maar hij zat in een lange relatie. Ik vond hem direct al een hele mooie/lieve man, puur qua uitstraling, maar nooit zo bij stilgestaan, want hij was gewoon bezet. En toen jaren later leerden we elkaar kennen toen het uit was met zijn vriendin. Toen ging alles vanzelf, een kleine maand intensief gedate en toen hadden we verkering
Gast- Gast
Een maand of 2, 2,5.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kende hem zo'n 2,5 maand (waarin we al samen waren zonder het uit te spreken).
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
we chatten voor het eerst op 1 januari met elkaar en op 16 januari kregen we verkering en op 20 januari zagen we elkaar voor het eerst haha
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kende hem al wel van naam, maar ik zag hem regelmatig toen hij met een vriendin van mij ging. Dat duurde zo´n 1,5 jaar. Toen het tussen hen uit ging heeft hij contact met mij gezocht en rond februari veel gechat. Halverwege maart hadden we onze eerste date en 3 dagen later was het ´aan´. Nu ruim 4 jaar verder!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik denk een jaartje ofzo? We werkten bij dezelfde supermarkt als bijbaantje, maar op een andere afdeling en hele andere tijden enzo, dus echt 'kennen' was het niet. Later ging mijn man meer werken en andere tijden en toen zagen we elkaar dus ook meer.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Sarah1985 schreef:we chatten voor het eerst op 1 januari met elkaar en op 16 januari kregen we verkering en op 20 januari zagen we elkaar voor het eerst haha
Huh maar je wist nog niet hoe hij in t echt was dus? Dan kan je toch geen verkering hebben nog?
Gast- Gast
Pippa schreef:Sarah1985 schreef:we chatten voor het eerst op 1 januari met elkaar en op 16 januari kregen we verkering en op 20 januari zagen we elkaar voor het eerst haha
Huh maar je wist nog niet hoe hij in t echt was dus? Dan kan je toch geen verkering hebben nog?
Vroegâh had ik ook internetverkering
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang ben jij al samen met je vriend?
» Hoe lang zat er tussen je ex en je nieuwe vriend?
» Kende iemand dit?
» Deze kende ik nog niet
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Hoe lang zat er tussen je ex en je nieuwe vriend?
» Kende iemand dit?
» Deze kende ik nog niet
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: