Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schotland

4 plaatsers

Ga naar beneden

Schotland Empty Schotland

Bericht  Mees do 9 mei 2013 - 2:37

Mijn vriend en ik willen in de zomer graag twee weken op vakantie naar Schotland.
Wie is hier wel eens geweest en kan ons vertellen welke plekken we absoluut niet mogen missen? En wat zouden jullie doen: camperen, rondtrekken, hostel of iets heel anders?

We willen in ieder geval naar Edinburgh, maar verder hebben we nog geen concrete plannen. Alles ligt nog open. Dus tips zijn zeer welkom!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Schotland Empty Re: Schotland

Bericht  Carra vr 10 mei 2013 - 5:43

Ik heb niet zo heel veel tips, maar wat leuk! Ik vind de Schotten zo leuk! Edinburgh is mooi. Ik ben ook in Glasgow geweest. Behalve veel shoppen is daar niet zo veel te doen.
Het lijkt mij fantastisch om met de auto van kasteel naar kasteel te rijden. Hiken door de highlands, varen op de meren.

Ik zou zelf niet voor kamperen gaan. Het regent natuurlijk best veel, en dan lijkt het mij niks om in je tentje te liggen. Maar ik hou sowieso niet van kamperen. Misschien heeft het juist wel iets romantisch.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Aziraphale zo 12 mei 2013 - 7:45

Kamperen op het eiland Skye is iets wat wij ooit nog willen doen, samen met onze Schotse vrienden. Zij wonen in Glasgow, een prima shopstad maar geen must-see vind ik. Ik heb dan ook geen tips om te verblijven, wij logeren altijd bij hen.
Edinburgh is leuk en mooi, wel erg klein vond ik. Pitlochry is een schattig plaatsje, mooie omgeving en een hele leuke whisky distillery, Edradour, de kleinste van Schotland die nog single malt produceert. Verder wandelen in de highlands, echt prachtig! Loch Lomond is trouwens ook leuk, kun je heel goed met de trein naartoe vanuit Glasgow.

Laatst aangepast door Aziraphale op zo 12 mei 2013 - 8:12; in totaal 2 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lady Starstruck zo 12 mei 2013 - 8:09

Ik ben net 3 weken terug van een 11 daagse reis in Schotland. Ik vond het een fantastisch land. Geweldig mooie kastelen en ruines. We zijn naar Lochness geweest ik vind het een mooi meer. Uiteraard geen monster gespot maar wel een hoop mooie plekjes. Edinburgh vind ik ook een mooie stad met de niet te missen burcht die daar midden op een rots staat. Scone place in het plaatsje Scone ik vond het een mooi paleis. Een bezoek aan een whiskey distilleerderij mag eigenlijk ook niet ontbreken. Isle of Skye is ook geweldig mooi. Eigenlijk raak ik niet uitgepraat over Schotland!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Mees zo 12 mei 2013 - 9:04

Super bedankt voor jullie tips. Samen met de tips van mijn broertje, moet het ons zeker gaan lukken om heel veel mooie plekken te gaan zien!!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud