Ineens duimen....tips?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ineens duimen....tips?
L heeft al maanden geen speen meer s nachts, afbouwen ging cold turkey en super goed! Blij dat we van dat rotding af zijn
Vorige week bij het ophalen van het kdv leek hij al een keer met de duim in zijn mond te lopen...en gister in de supermarkt deed hij het weer. Het was al na 19u, dus na bedtijd, maar hij moest wel mee....hij was ook erg moe. Heb hem toen rustig gezegd dat dat vies is...met de vinger in de mond, en dat we snel naar huis zouden gaan om te gaan slapen. Heb hem vervolgens lege statiegeldflessen gegeven ter afleiding, en daarna ook niet weer gezien. Tot daarnet....stond hij weer met de duim in de mond. Ook nu is was cq is moe....het was erg vroeg wakker vanochtend
Ik baal er eigenlijk best van, maar ik wil natuurlijk ook niet boos worden...
Iemand tips hoe ik dit het beste kan aanpakken? En kan voorkomen dat het duimgedrag erger wordt.
Vorige week bij het ophalen van het kdv leek hij al een keer met de duim in zijn mond te lopen...en gister in de supermarkt deed hij het weer. Het was al na 19u, dus na bedtijd, maar hij moest wel mee....hij was ook erg moe. Heb hem toen rustig gezegd dat dat vies is...met de vinger in de mond, en dat we snel naar huis zouden gaan om te gaan slapen. Heb hem vervolgens lege statiegeldflessen gegeven ter afleiding, en daarna ook niet weer gezien. Tot daarnet....stond hij weer met de duim in de mond. Ook nu is was cq is moe....het was erg vroeg wakker vanochtend
Ik baal er eigenlijk best van, maar ik wil natuurlijk ook niet boos worden...
Iemand tips hoe ik dit het beste kan aanpakken? En kan voorkomen dat het duimgedrag erger wordt.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Ineens duimen....tips?
Zelf geen idee wat de beste oplossing is, maar wie weet is het wat:
Er is een doorzichtige nagellak die heel vies smaakt, dit is speciaal om van nagelbijten af te komen. Dus als je het op zijn duimnagels doet, dan weerhoudt het hem hopelijk om deze in z'n mond te doen.
Er is een doorzichtige nagellak die heel vies smaakt, dit is speciaal om van nagelbijten af te komen. Dus als je het op zijn duimnagels doet, dan weerhoudt het hem hopelijk om deze in z'n mond te doen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Ineens duimen....tips?
Dat vind ik echt een k*tstreek bij een klein kind, dat je dat als volwassene gebruikt, ok. Maar dat spul blijf je proeven, in je eten als je eraan gezeten hebt bijvoorbeeld. Echt te gemeen bij een ukkie dus.Caresses schreef:Zelf geen idee wat de beste oplossing is, maar wie weet is het wat:
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: