Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vreemde feitjes over jezelf

+40
Sterre
Lotus
Shisha
Vanilla Queen
Bolleke
M@niek
TGR
TukTuk
Flippin' Bitch
Poisongirl
Sorella
TwistedAngel
Jerry
SuperGrover
joyce0606
SoGood
Clapperdie
Jeanette
litllejoy
Rush
Niekske
Roodkapje
Toet
Filoria
Kaboutertje
Beachgirl
Barbabella
Oasis
Possom
Nora
Caroow
rapa nui
Salander
Monte
ixis
Pussycat
mzcharlotte
Melis_je
Marin
Rapunzel
44 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vreemde feitjes over jezelf Empty Vreemde feitjes over jezelf

Bericht  Rapunzel wo 21 sep 2011 - 5:48

*

Laatst aangepast door Rapunzel op do 29 maa 2012 - 5:33; in totaal 1 keer bewerkt
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemde feitjes over jezelf Empty Re: Vreemde feitjes over jezelf

Bericht  Marin wo 21 sep 2011 - 5:50

Rapunzel schreef:
- Ik laat zowel scheten als boeren

Vind je dat typerend voor je persoonlijkheid? Ik zou het vreemder vinden als je 't niet zou doen!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Rapunzel wo 21 sep 2011 - 5:52

Joy_ schreef:
Rapunzel schreef:
- Ik laat zowel scheten als boeren

Vind je dat typerend voor je persoonlijkheid? Ik zou het vreemder vinden als je 't niet zou doen!

haha, daar had ik het met mijn zusje over, zij zegt dat ze geen boeren kan laten. En ik wel :-) Al heeft dat meer met mijn lijf te maken dan met mijn persoonlijkheid
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Melis_je wo 21 sep 2011 - 5:53

Rapunzel schreef:- Ik ben niet lening
- Ik heb geen tattoo’s (vind ik lelijk)
Ik ook niet en ik ben ook niet te koop. Als je geen tattoo's lelijk vindt, weet ik een makkelijke oplossing Very Happy
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Marin wo 21 sep 2011 - 5:57

- Ik slaap altijd met het licht aan
- Ik krijg kriebel aan m'n tanden van witte Ikea Billy boekenkasten, brrrr
- Ik móet tijdens het douchen eerst m'n gezicht wassen, dan shampoo, dan lichaam en dan conditioner, ook al is dat een totaal onlogische volgorde
- Mijn boodschappenlijstjes zijn echt een wirwar van Engels en Nederlands, en zo praat ik ook veel (vooral in/tegen mezelf)
- Ik ben echt enorm eigenwijs
- Ik zet allerlei dingen op m'n hoofd
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 6:01

Joy_ schreef:- Ik móet tijdens het douchen eerst m'n gezicht wassen, dan shampoo, dan lichaam en dan conditioner, ook al is dat een totaal onlogische volgorde

Ik heb ook zoiets, haha! Ik doe eerst mijn gezicht, dan mijn haar, dan mijn conditioner, dan mijn lichaam en dan de conditioner uitspoelen. En dan als allerlaatste mijn lenzen. Ja, die doe ik in onder de douche. Want als ik droge handen heb kunnen er stofjes aanzitten die op de lens komen en dan in mijn oog Embarassed

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte wo 21 sep 2011 - 6:01

Ik heb wiebeltenen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 6:02

mzcharlotte schreef:Ik heb wiebeltenen.

Hihi, wat zijn dat?

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 21 sep 2011 - 6:02

Tea-Leaf schreef:
Joy_ schreef:- Ik móet tijdens het douchen eerst m'n gezicht wassen, dan shampoo, dan lichaam en dan conditioner, ook al is dat een totaal onlogische volgorde

Ik heb ook zoiets, haha! Ik doe eerst mijn gezicht, dan mijn haar, dan mijn conditioner, dan mijn lichaam en dan de conditioner uitspoelen. En dan als allerlaatste mijn lenzen. Ja, die doe ik in onder de douche. Want als ik droge handen heb kunnen er stofjes aanzitten die op de lens komen en dan in mijn oog Embarassed

Kan je wel de tekst op de flessen lezen zonder lenzen dan?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 6:03

Ja hoor, gewoon met mn neus er bovenop. Very Happy Ik lees ook tijdschriften in bed zonder lenzen of bril. Volgens G is dat heel grappig, ik zit echt helemaal in het blad dan.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 6:07

- Ik slaap thuis nog altijd met een doek, is overgebleven van toen ik klein was
- ik vind trappen vaak eng, maar dat wisselt. De ene trap kan ik rennend en vliegend oplopen, maar over het algemeen moet ik wel een leuning in de buurt hebben, anders sla ik halverwege de trap 'op slot' en kan ik echt niet meer voor of acheruit. Meestal is dat bij van die brede, lange trappen, of open trappen. Je zult mij ook nooit in het midden van een trap zien lopen. Vijf-zes treden, prima, maar hoger niet.
- kleine bootjes vind ik ook eng. Niet om erin te zitten, maar wel om er in en uit te stappen. Bang om in het water te vallen. Komt waarschijnlijk voort uit m'n watervrees van vroeger.
- Zelfde trouwens ook in een zwembad, mensen moeten mij niet vanaf de kant in het water willen duwen of me kopje onder willen duwen, of onverwachte dingen doen, dan raak ik echt in paniek.
- Ik kan ontzettend hyper zijn.
- Ik ben gek op Starbucks maar houd niet van koffie :P Maar da's inmiddels niet helemaal waar meer, want ik begin het wel een beetje te drinken nu Wink
- Ik ben soms ontzettend hyper en kan soms net een klein kind zijn in doen en laten, kan heel druk rennen en springen
- Ik ben voor de buitenwereld bijna altijd vrolijk, klink bijna altijd vrolijk, zie er vrolijk uit, zelfs als ik dat niet ben. Pas als ik echt in mezelf gekeerd ben, in gedachten, en stil ben en weinig zeg, dan weet je dat er iets écht even mis is met mij.
- Maar tegelijkertijd ben ik ook een kat uit de boom-kijker, ik tast eerst de situatie af voordat ik durf los te komen.
- Ik ben onhandig en kan soms behoorlijk blond uit de hoek komen
- Ik ben ook niet lenig :P
- Ik kan heel lui zijn, en als ik ergens geen zin in heb dan doe ik het ook écht niet.

Gast
Gast

Bericht  Pussycat wo 21 sep 2011 - 6:08

Hmm.. zo doe ik dat ook, maar ik zie de onlogische volgorde (misschien daarom ook) niet? smile

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Marin wo 21 sep 2011 - 6:10

Pussycat schreef:

Hmm.. zo doe ik dat ook, maar ik zie de onlogische volgorde (misschien daarom ook) niet? smile

Als je eerst je gezicht doet en dan je haar shampoo, spoel je weer shampoo over je net schone gezicht. En zelfde geldt voor eerst lichaam en dan conditioner, dan gaat die conditioner weer over het net schone lichaam, en moet je nogmaals hele lichaam afspoelen Wink Het is niet bijzonder efficient zeg maar.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  mzcharlotte wo 21 sep 2011 - 6:10

Tea-Leaf schreef:

Hihi, wat zijn dat?

Ik kan mijn voeten (en dan met name mijn tenen) niet stil houden. Ik kwam er vandaag achter toen ik stil móést liggen. Ik heb er erg op moeten letten. Mijn vriend wordt er helemaal gek van, hij voelt altijd mijn voeten/tenen bewegen. nerd
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  ixis wo 21 sep 2011 - 6:18

Leuk om te lezen allemaal!

- Ik heb zoiets met chips. Daarbij moet ik altijd eerst het chipje aflikken voordat ik 'm opeet.
- Ik ben nogal gehecht aan routines, als iets afwijkt vind ik dat vervelend.
- Ik was wel lenig smile
- Ik kan trouwens ook geen boeren laten! als baby wel, maar nu niet meer. Vreemd.
- Met opruimen/afwassen vergeet ik vaak 1 ding wat dan nog op het aanrecht ligt (van mijn vader geërfd, denk ik)
- Wanneer ik voor een 2e keer mijn glas bijvul laat ik altijd een bodempje (zowat 1 slok) staan, onbewust!
- Ik heb het niet zo op andermans voeten en tenen, maar vind het wel lekker als mijn vriend aan mijn tenen zit te friemelen.
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Monte wo 21 sep 2011 - 6:26

- Ik doe me onder vrienden soms dommer voor dan ik ben(omdat ze dan om me lachen)
- Ik wil alles graag tot in de puntjes perfect hebben/controleren(als ik ergens heen ga controleer ik alle bustijden en aansluitingen en vind het soms jammer als mensen daar heel gemakkelijk mee omgaan, van ik zie het allemaal wel, maak me niet zo druk. Nou ik wel)
- Ik knip nooit mijn nagels(scheur ze altijd en dan vingernagels met vijl erna)
- Ik kan soms vreselijk opzien tegen mailen van mensen, ook als vrienden een vraag hebben, dan wacht ik soms een dag of wat tot ik antwoord, soms is een mailtje al teveel
- Ik vind het ontspannend om mijn bikinilijn te ontharen met een pincet
- Als ik ruzie heb ga ik schreeuwen(wat natuurlijk niet helpt), maar ik ben wel van het uitpraten, weglopen moet je echt niet doen want dan wordt ik woest Evil or Very Mad
- Ik ruik meerdere malen per dag aan mijn houten hangers/bordjes uit israel, omdat ik de geur van olijfhout zo rustgevend vind
- Ik wil alles heel graag bewaren omdat ik denk het later nodig te hebben(al begin ik dat nu wel af te leren)
- Soms als de metro of trein heel vol zit en er zit een islamitische man in die zenuwachtig doe, dan stap ik uit(bang om opgeblazen te worden, of getuige van een aanslag)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 6:29

Oh, en als ik in een mindere periode gaat dan kan ik best dwangneurotisch zijn Embarassed Zo zei ik vroeger nooit 'ik hoop dat...', omdat ik dacht dat als ik dat zei, juist het tegenovergestelde zou gebeuren. Verder heb ik dan iets met cijfers, ik moet 3x op de brise one-touch in onze wc drukken (soms twee, soms één, is in fases) wil de dag goed verlopen. En meer van dat soort dingen. En verder vermijd ik in die dingen het getal 6, want dat is een duivels getal.

Verder spoor ik best wel, hoor Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 6:31

mzcharlotte schreef:
Tea-Leaf schreef:

Hihi, wat zijn dat?

Ik kan mijn voeten (en dan met name mijn tenen) niet stil houden. Ik kwam er vandaag achter toen ik stil móést liggen. Ik heb er erg op moeten letten. Mijn vriend wordt er helemaal gek van, hij voelt altijd mijn voeten/tenen bewegen. nerd

Oh, dan heb ik ook wiebelvoeten denk ik. En als ik denk dat ik ontspannen ben, zie ik dan ik mijn tenen helemaal "gekromd" heb.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 6:39

Ik zal nog even verder denken, wat zijn mijn rare eigenschappen?

Ik ben bang in het donker, en spiegels in het donker vind ik nog enger.
Als ik thee drink, moet ik altijd een theelepeltje hebben om te roeren. Maar ik drink het zonder suiker. Het lepeltje leg ik daarna altijd met de bolle kant naar boven naast me, of naast het glas.
Ik slaap al 21 jaar met dezelfde knuffel, die onderhand helemaal verlept is. Ja, ook als mijn vriend naast me ligt.
Ik tel heel veel dingen.
Ik praat veel en hard, en schijn best spontaan en aanwezig te zijn. Maar van binnen voel ik me juist verlegen en terughoudend.
Als er iemand onhandig is, ben ik het wel. Ik doe dingen ook vaak heel omslachtig.
Ik ben een beetje gek.

Etc etc :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 6:46

Ik hou van schommelen
Onder de douche heb ik ook altijd dezelfde volgorde
Ik ga springen als ik iets heel leuk vind en hard moeten lachen
Ik hou van felroze lippenstift
Ik hou hele verhalen in mezelf, bedenk alvast hoe gesprekken gaan of kunnen zijn gegaan en dan dan 'speel' ik mezelf en de ander.
Vaak zit ik zo in m'n eigen wereldje of gewoon zo niet op te letten dat ik hele domme opmerkingen maak
En dan loop ik ook vaak ergens tegenaan waardoor ik eigenlijk altijd onder de blauwe plekken zit.
Ik zie enorm op tegen het bellen van mensen die ik niet (goed) ken
Doordat ik dan zo zenuwachtig ben ga ik bazelen en flap er dan de raarste dingen uit
Ik ben sowiezo een enorme flapuit, zeg dingen die ik beter voor me had kunnen houden.

Gast
Gast

Bericht  Salander wo 21 sep 2011 - 6:54

- Ik ben heel onhandig, sloop van alles en zit onder de blauwe plekken
- Kan niet tegen heel veel spullen om me heen, wordt ik zenuwachtig van, dus mijn slaapkamer is vrij leeg. Bezit ook maar weinig spullen. Vind een huis/kamer ook vaak leuker als het helemaal leeg is...
- Ik kan verschrikkelijk lui zijn
- Maar kan ook ontzettend hard werken, mensen moeten dan dwingen om met pauze te gaan
- Ik heb ook speciale volgorde met douchen: Gezicht wassen, dan lichaam en dan pas haar.
- Ik moet altijd tv of radio aan hebben staan, behalve als ik slaap. Kan heel slecht tegen stilte.
- Ik heb een aparte regel wat apparaten betreft: als ik het niet zonder handleiding kan bedienen, komt het er niet in. Is tot nu toe maar 3x gebeurd. Heb namelijk een hekel aan handleidingen lezen.
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Bericht  rapa nui wo 21 sep 2011 - 7:27

Joy_ schreef:- Ik slaap altijd met het licht aan

Zat ik me stom genoeg van de week eens af te vragen toen je het over je vriend had: als jullie samen slapen slaap je dan nog steeds met het licht aan? En kan je vriend dan wel slapen?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 7:32

Maple schreef:- Ik slaap thuis nog altijd met een doek, is overgebleven van toen ik klein was
- ik vind trappen vaak eng, maar dat wisselt. De ene trap kan ik rennend en vliegend oplopen, maar over het algemeen moet ik wel een leuning in de buurt hebben, anders sla ik halverwege de trap 'op slot' en kan ik echt niet meer voor of acheruit. Meestal is dat bij van die brede, lange trappen, of open trappen. Je zult mij ook nooit in het midden van een trap zien lopen. Vijf-zes treden, prima, maar hoger niet.

Ik heb dit ook. Echt precies hetzelfde.

Gast
Gast

Bericht  Monte wo 21 sep 2011 - 7:38

Tea-Leaf schreef:Ik zal nog even verder denken, wat zijn mijn rare eigenschappen?

Dat heb ik dus ook, ik lig met mijn hoofd helemaal onder de dekens(op een klein ademhalingsgat na :P ). Ik kan ook niet naar mijn raam kijken, ben dan bang dat er iemand achter staat :shock:
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 7:45

Monte schreef:
Tea-Leaf schreef:Ik zal nog even verder denken, wat zijn mijn rare eigenschappen?

Dat heb ik dus ook, ik lig met mijn hoofd helemaal onder de dekens(op een klein ademhalingsgat na :P ). Ik kan ook niet naar mijn raam kijken, ben dan bang dat er iemand achter staat :shock:

Haha ik ook. Ik ga 's nachts ook altijd rennen van en naar de wc als ik moet plassen, bange poeperd die ik ben Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: