Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

+11
Bliss
M@niek
Sea of Trees
Clapperdie
LDJ
Pommes
Punk'd
Lady Starstruck
ExpressoB
Fortissimo
Caribbeanlover
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). - Pagina 2 Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Caribbeanlover vr 10 mei 2013 - 8:11

Idd, beetje aandikken. Snap eigenlijk niet dat zij een vriendin heeft die zo normaal is, had vriendinnen gedacht die ook zo zijn. Zal mij niks verbazen als Michella net als Barbie ed een reallife soap krijgt ofzo aangezien blijkbaar iemand al een cd heeft uitgebracht met/voor haar.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). - Pagina 2 Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Caribbeanlover vr 10 mei 2013 - 8:12

Zus schreef:Schijt hebben hoeft nog niet zo asociaal als je het mij vraagt. Iemand met zo'n grote bek vind ik niks grappigs aan. Ik begrijp ook niet dat een zender zoiets als vermaak uitbrengt.
Blijkbaar is er toch vraag naar kijk naar Barbie met haar kanker dit en dat alhoewel dat nu gelukkig niet meer zo is.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). - Pagina 2 Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  ExpressoB vr 10 mei 2013 - 10:32

ze praat op twitter ook zo maar niet echt schelden ofzo maar zoals ze praat schrijft ze ook
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle). - Pagina 2 Empty Re: Michella Kox ( Echte meisjes in de jungle).

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum