Wat een irritant accent...
+6
Zora
Marin
Leine
_Lacey_
Zininzon
Lenthe
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat een irritant accent...
Ik zit de herhalingen van Wie Is De Chef te kijken, en er zit 1 meid in met een enorm irritant accent. Zo'n hete aardappel accent zeg maar. Waar zou zij vandaan komen? (niet dat ik nou zo'n mooi accent heb hoor, maar ik zit me echt te ergeren).
Gast- Gast
Re: Wat een irritant accent...
Volgens mij komt ze uit Twente en probeerd ze netjes NL te praten, maar is het gewoon enorm irritant om naar te luisteren.
Gast- Gast
Ik heb ook 2 afleveringen gezien deze week. Ze praatte inderdaad vreselijk irritant! Volgens mij heeft ze een Oosters accent, met aardappel in de keel. Ook praat ze echt heel erg langzaam en vindt ze zichzelf volgens mij best interessant Ik vind haar niet leuk
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, nu ben ik benieuwd! (Ik kom uit Twente)
Heeft er iemand een link? Dan kan ik kijken of ik het herken..
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
http://www.rtl.nl/xl/#/u/747ca83f-2650-3ac1-8490-2a5b920b755a/
Weliswaar de laatste aflevering, maar goed. Moest hem zelf nog kijken, die was ik nog vergeten.
Weliswaar de laatste aflevering, maar goed. Moest hem zelf nog kijken, die was ik nog vergeten.
Gast- Gast
Ik heb het van de week ook een keer gezien. Ze had inderdaad een irritant accent.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Die zo storend articuleert? O, ik heb me de hele tijd geërgerd eraan.
Gast- Gast
Pippa schreef:Die zo storend articuleert? O, ik heb me de hele tijd geërgerd eraan.
Christien met haar Twister.
Gast- Gast
Maura schreef:Pippa schreef:Die zo storend articuleert? O, ik heb me de hele tijd geërgerd eraan.
Ja, die bedoel ik! Ik vond haar heel erg nep/gemaakt overkomen, al helemaal met haar praten.
Gast- Gast
Pippa schreef:Maura schreef:Pippa schreef:Die zo storend articuleert? O, ik heb me de hele tijd geërgerd eraan.
Ja, die bedoel ik! Ik vond haar heel erg nep/gemaakt overkomen, al helemaal met haar praten.
Ik ben echt blij dat Bobbie een topic heeft geopend, want ik dacht al de enige te zijn. Maar niet dus.
Gast- Gast
Even geluisterd, ik vind het meer Drents/Gronings... maar wel een accent tussen haar hete aardappel door!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Zininzon schreef:Even geluisterd, ik vind het meer Drents/Gronings... maar wel een accent tussen haar hete aardappel door!
Gronings is het sowieso niet. Drents zou nog kunnen.
Mijn ouders hebben mij en mijn broer met de Nederlandse taal opgevoed en zo gebeurd het dus heel vaak dat ze onderling Gronings tegen elkaar praten, maar tegen mij en mijn broer Nederlands. En dat hoort echt nergens na. Dat is nog erger dan wat Christien deed. Zeg ook meestal tegen paps dat hij maar gewoon Gronings tegen mij moet praten.
Gast- Gast
Haha gelukkig ben ik niet de enige! Heb me er afgelopen week ook aan zitten ergeren.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Hahaha wat grappig dat je hier een topic over opent. Ik vond haar ook zo vreselijk irritant praten, en overarticuleerde ook. Ik kreeg er echt enorme kriebels van.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Jaaaaaa ik vond het ook afgrijselijk! Het hele mens trouwens!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Het klinkt ook niet echt drents vind ik. Ik vind het meer Sallands.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Waar een mens zich al niet druk om kan maken...
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
ladycat schreef:Waar een mens zich al niet druk om kan maken...
Jij ergert je nooit aan je iets of iemand?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik zal vast de enige zijn die het mee vind vallen. Ons Limburgs vind ik toch wat erger..
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Ik zat gister te kijken en ik en mijn vriend waren haar steeds aan het napraten haha. Heel irri idd! Alsof ze express heel abn en netjes probeert te praten voor de tv. Ze komt over als een kakker
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Zora schreef:ladycat schreef:Waar een mens zich al niet druk om kan maken...
Nou nee, ik zie niet echt een reden om een accent irritant te vinden.. Zolang een persoon aardig is zie ik geen reden om me daarover druk te maken.
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
loura schreef:Ik zat gister te kijken en ik en mijn vriend waren haar steeds aan het napraten haha. Heel irri idd! Alsof ze express heel abn en netjes probeert te praten voor de tv. Ze komt over als een kakker
Haha ik weet niet wat jouw definitie van een kakker is, maar dit is het niet hoor Ze praat absoluut niet ABN, en haar hele hebben en houden vind ik ook niet kak overkomen. Ze heeft een beetje een ondefinieerbaar accent van iemand uit het oosten van het land en articuleert daarbij op een rare manier.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:loura schreef:Ik zat gister te kijken en ik en mijn vriend waren haar steeds aan het napraten haha. Heel irri idd! Alsof ze express heel abn en netjes probeert te praten voor de tv. Ze komt over als een kakker
Haha ik weet niet wat jouw definitie van een kakker is, maar dit is het niet hoor Ze praat absoluut niet ABN, en haar hele hebben en houden vind ik ook niet kak overkomen. Ze heeft een beetje een ondefinieerbaar accent van iemand uit het oosten van het land en articuleert daarbij op een rare manier.
ze probeert het zei ik :p
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Zininzon schreef:Haha, nu ben ik benieuwd! (Ik kom uit Twente)
Ik kom ook uit Twente, of nja tegenwoordig Salland dan. ( Geboren in A.lkmaar, sinds mijn 6e naar Twente verhuisd ) Maar woon hier sinds vijf jaar in mijn huidige woonplaats en krijg nog altijd van de mensen die plat praten te horen dat ik met de rrrrrrr praat. Beetje kakkerig vinden ze dat dus. Ik vind zelf van niet.
Ze zeiken maar een eind weg, ik praat prima en wat een ander daar van vindt zal me werkelijk aan mijn reet roesten.
Gast- Gast
Zora schreef:ladycat schreef:Waar een mens zich al niet druk om kan maken...
Dat zou ik knap vinden als dat waar is, maar dat bestaat niet volgens mij
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat vind je een vervelend accent/dialect?
» Zo irritant
» Irritant op tv!
» Irritant
» Grr....irritant!
» Zo irritant
» Irritant op tv!
» Irritant
» Grr....irritant!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: