Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgaan terwijl je een vriend hebt?

+5
Moon
RYW
Susan
Arwyn
Travelgurly
9 plaatsers

Ga naar beneden

Uitgaan terwijl je een vriend hebt? Empty Uitgaan terwijl je een vriend hebt?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 23:29

Ik hou erg van uitgaan, maar vind het wel irritant dat het vaak zo gericht is op flirten en mannen die op jacht zijn en je proberen te versieren... Zelf heb ik al drie jaar een vriend en ben nog altijd even gek op hem. Ik ga uit om leuke gesprekken te voeren, onder de mensen te zijn, drankjes te drinken en omringd te zijn met groede muziek en daarop te dansen. En dus niet om steeds die ondertoon in gesprekken te voelen, dat als je een leuk gesprek hebt met een man dat hij direct meer van je verwacht. Ik vind het ook helemaal niet leuk om zo iemand dan te moeten afwijzen (al doe ik het dan in de vorm van een luchtige opmerking/grapje), vaak is dan ook de interesse helemaal weg, terwijl je toch ook gewoon gezellig met iemand kunt kletsen?

Laatst vroeg iemand zelfs: als je een vriend hebt, wat doe je hier dan? Hij was van mening dat uitgaan echt iets is voor singles die op zoek zijn naar een relatie of seks... Wat vinden jullie hiervan? Ik heb hem zelf hard uitgelachen maar hij kon niet geloven dat ik echt uitging voor de gezelligheid en de muziek... WTF!? Waarom denken mannen dat je leeft voor de aandacht van mannen?? Er is zoveel meer dan dat...

Wat vinden jullie?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgaan terwijl je een vriend hebt? Empty Re: Uitgaan terwijl je een vriend hebt?

Bericht  Travelgurly di 22 feb 2011 - 23:35

oh ben het met je eens !
ik ga zelden stappen hor, ik denk 1 x per 3 maanden ofzo met vriendinnen. En verder als we uberhaupt gaan stappen gewoon lekker met mijn vriend.

Maar tijdens het stappen,zie je die blikken van mannen, of je een produkt bent waar ze elk moment op kunnen toeslaan. Zo wat doet zo'n mooi meisje als jij zonder vriend hier? ik ben met vriendinnen gezellig een avondje uit, kletsen,drinken en dansen. heb ook helemaal geen zin in een praatje met andere mannen dat klinkt stom maar daar ben ik dan niet voor,DUH. Daardoor kan ik misschien soms verwaand kijken, zo van : spreek mij niet aan Evil or Very Mad hahaha. er zijn best weleens mannen met een groep vrienden die gewoon gezellig lang leven de lol doen(net als wij) , en een praatje houden. maar dat merk je gelijk dat er niks achter zit en dan vind ik het gezellig. maar de meesten...keuren je kont en tieten, of psst alles goed? of he waar kom je vandaan? of jij hebt mooi lang haar, altijd al gehad?
best heel irritant hahaha.

De laatste keer had ik zelf smijn vriend gesmst. wilde naar huis, vond het vreselijk dat echt de hele avond om de keuringen draaide of lastig vallende mannen. Gaat het uitgaan dan echt daarom? kan het niet gewoon gezellig zijn, moet alles daarom draaien? die avond was het ook wel heel erg hor.

Laatst aangepast door Travelgurly op di 22 feb 2011 - 23:47; in totaal 3 keer bewerkt
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Uitgaan terwijl je een vriend hebt? Empty Re: Uitgaan terwijl je een vriend hebt?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 23:36

Ben het helemaal met je eens!
Ik ga idd ook niet stappen om jongens te ontmoeten (heb ook al 2 jaar een lieve vriend;)). Maar voor de gezelligheid, muziek en mn sociale leven:)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 23:37

Zelfs als vrijgezel ga ik niet uit voor de mannen/zoenen of seks.. Nee hoor, lekker voor de muziek, gezelligheid met vriendinnen en heerlijk drankjes drinken.. Ohh en vooral dansen, hele nachten dansen..

Gast
Gast

Bericht  Arwyn di 22 feb 2011 - 23:39

Ik zou echt niet weten waarom je niet zou kunnen gaan stappen als je een vriend hebt en dan zonder vriend! Ik doe dat ook wel eens en mijn vriend gaat ook echt wel stappen zonder mij, zou niet weten waarom niet! Ik heb eerlijk gezegd ook nog nooit de vraag gehoord wat ik daar dan deed.. Ik merk inderdaad wel dat veel mensen iemand willen versieren in de kroeg, maar daar doe ik gewoon niet aan mee, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Susan di 22 feb 2011 - 23:43

Je kunt prima stappen als je een vriend hebt, maar ik begrijp het van de vrijgezelle heren ook wel weer dat ze een gokje wagen als ze je leuk vinden. Je hebt nou eenmaal niet op je voorhoofd staan dat je al bezet bent.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  RYW di 22 feb 2011 - 23:44

Ik vind het er ook een beetje vanaf hangen of je met een groepje bent of maar met zijn tweetjes, bijvoorbeeld. Met zijn tweetjes heb je al snel veel meer aandacht/aanspraak, met een groepje ben je denk ik al veel moeilijker benaderbaar.

Ik heb wel dezelfde ervaring als jij trouwens, dat de nadruk er erg op ligt. Maar dat heb je dan ook zo door, in een gesprek, en dat kan je snel maar vriendelijk afkappen. Andersom is dat trouwens ook, meiden doen het ook. Mijn vriend was een keer stappen en toen stond hij gezellig met een meisje te kletsen. En toen zei zij ineens 'ga je met me mee naar huis?' en hij verbaasd, 'Huh, waarom?' Hij begreep echt in eerste instantie niet waarvoor hij dan mee moest, en toen het kwartje viel zij hij iets van 'ooh nee joh, ik ga weer naar huis, naar mijn vriendin' en toen was die meid helemaal boos dat hij een vriendin had. En hij had serieus niet die bijbedoelingen gehad en zag die vraag echt totaal niet aankomen smile

Ik zou me er niet door laten tegenhouden. Als je merkt dat iemand meer wil dan kap je dat op een nette, doortastende manier af en ga je lekker verder met feesten smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 23:54

Ik vind het ook niet zo raar inderdaad dat de vrijgezelle mannen niet weten dat je niet bezet bent, zoals Susan zegt, het staat niet op je voorhoofd. Maar ik snap ook wel weer dat het vervelend is als je denkt dat je een meer dan gewoon leuk praatje met iemand aanknoopt en diegene blijkt dan ineens niet op die manier geinteresseerd te zijn :P

Mijn vriend stond trouwens een keer gezellig met een andere jongen te praten, begon die jongen ook ineens over een date en zijn telefoonnummer Very Happy Zou hij een vibe uitstralen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Travelgurly di 22 feb 2011 - 23:58

Darcy schreef:Ik vind het ook niet zo raar inderdaad dat de vrijgezelle mannen niet weten dat je niet bezet bent, zoals Susan zegt, het staat niet op je voorhoofd. Maar ik snap ook wel weer dat het vervelend is als je denkt dat je een meer dan gewoon leuk praatje met iemand aanknoopt en diegene blijkt dan ineens niet op die manier geinteresseerd te zijn :P

Mijn vriend stond trouwens een keer gezellig met een andere jongen te praten, begon die jongen ook ineens over een date en zijn telefoonnummer Very Happy Zou hij een vibe uitstralen laughcry

hahah Darcy moetst lachen om je laatste zin ;-)
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 23:59

Ja ik snap het wel hoor, want ik vind het zelf ook leuk om even met iemand te praten die ik niet ken. Ben dan ook wel spontaan en sta open voor een gesprek, mannen denken dan al snel dat ze misschien een kans hebben. Eigenlijk vind ik het best jammer dat je niet makkelijk met andere vrouwen in gesprek raakt die je niet kent. Dat lijkt bij het stappen toch echt een no-go, of niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 23:59

Very Happy Ik moest ook lachen, mijn vriend vond het een beetje ongemakkelijk muhaha

Gast
Gast

Bericht  Moon wo 23 feb 2011 - 0:57

En dat is nu juist precies de reden dat ik uitgaan niet leuk vindt zonder mijn vriend.
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:06

Ik vind dat het gewoon moet kunnen hoor. Als je een vriend hebt moet het gewoon kunnen dat je ook weleens met je vriendinnen gaat stappen. Waarom zou het niet mogen?
Ik ga altijd uit voor het plezier en niet voor de jongens. Wat dat betreft vind ik het uitgaansleven niet echt een geschikte plek om je ware liefde tegen te komen. Tenminste, de meeste mannen die ik er tegen kom zijn te jong voor me of het juist NET niet...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:09

Ik vind het echt onzin dat je alleen zou uitgaan als je op zoek bent naar mannelijke aandacht. Ik vind uitgaan ook gewoon leuk om de muziek, ik wil wat drankjes doen, lekker dansen en verder niets.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes wo 23 feb 2011 - 1:19

Ik ga vaak met een vriend van mij mee naar een gay bar en dan heb ik nergens last van Laughing

Nee, ik geloof dat je aan mijn lichaamstaal wel kan aflezen dat ik niet open sta voor een praatje met een vreemde. Ik word niet heel vaak aangesproken als ik in de kroeg ben. Alleen soms als ik aan de bar sta te wachten op drankjes, maar dat kap ik meestal snel af omdat ik die drankjes naar mijn vrienden wil brengen. Maar meestal ben ik ook met een groep en dan ben ik daar op gefocust, het komt eigenlijk nooit voor dat ik met 1 vriendinnetje de stad in ga, want ik denk dat je dan wel meer benaderbaar bent dan wanneer je met een hele groep bent.

Ook toen ik nog vrijgezel was stond ik daar niet voor open eigenlijk. Maar toen gingen we vooral naar een kroeg waar het halve dorp kwam en waar ik dus ook veel mensen kende en nooit verlegen zat om een praatje.
Ik kan redelijk verlegen zijn als ik mensen echt niet ken en ik kom sowieso niet in de kroeg om een man op te pikken, maar om een gezellige avond met vrienden te hebben.

Laatst aangepast door minoessepoes op wo 23 feb 2011 - 1:26; in totaal 1 keer bewerkt
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  minoessepoes wo 23 feb 2011 - 1:24

Noa schreef:Ja ik snap het wel hoor, want ik vind het zelf ook leuk om even met iemand te praten die ik niet ken. Ben dan ook wel spontaan en sta open voor een gesprek, mannen denken dan al snel dat ze misschien een kans hebben. Eigenlijk vind ik het best jammer dat je niet makkelijk met andere vrouwen in gesprek raakt die je niet kent. Dat lijkt bij het stappen toch echt een no-go, of niet?

Als uitzondering, de dames toilet, wat ik daar al allemaal voor een vreemde gesprekken heb gehad met dames die ik niet kende (met een borreltje teveel op!)
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:26

minoessepoes schreef:
Noa schreef:Ja ik snap het wel hoor, want ik vind het zelf ook leuk om even met iemand te praten die ik niet ken. Ben dan ook wel spontaan en sta open voor een gesprek, mannen denken dan al snel dat ze misschien een kans hebben. Eigenlijk vind ik het best jammer dat je niet makkelijk met andere vrouwen in gesprek raakt die je niet kent. Dat lijkt bij het stappen toch echt een no-go, of niet?

Als uitzondering, de dames toilet, wat ik daar al allemaal voor een vreemde gesprekken heb gehad met dames die ik niet kende (met een borreltje teveel op!)
Haha ja inderdaad, geweldig vind ik dat altijd, ik heb wel eens gehad dat de hele damestoilet vol stond en iedereen ineens elkaars lippenstift ging lenen enzo, haha dat was echt tof!

Gast
Gast

Bericht  studiebol wo 23 feb 2011 - 5:31

Ik ga heel vaak zonder mijn vriend uit. En dan vaak met een of 2 vriendinnen! Wij gaan voor de gezelligheid, een drankje en gezellig dansen. Vaak komen we nog mensen tegen die we kennen dus een gezellig avond.

En tja tuurlijk raak ik eens aan de praat met iemand, maar ja als die eenmaal weet dat ik bezet ben, want daar maak ik echt geen geheim van. Dan is het gesprek soms snel afgelopen Very Happy , soms praat ik gewoon gezellig verder. Maar de meest belachelijke opmerkingen die ik ook wel eens hoor "ach je vriend is er toch niet dus hij komt er niet achter wat houd je tegen? :shock:

Maar ik vind het dus absoluut niet raar dat mensen op stap gaan zonder hun partner.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 5:37

^ Pff, ja dat soort dingen hoor ik ook wel eens. Dan vragen ze: waar is je vriend dan? En daarna is het zovan: Nou, dan hoeft hij toch niks te weten... Dat vind ik zo'n slechte uitspraak...

Ik heb ook wel eens gehad dat een man zoende met een vriendin van mij en toen probeerden ze mij samen te verleiden tot een triootje. Dat vond ik nogal beledigend, alsof ze beiden mijn relatie niet helemaal serieus namen ofzo... maargoed, ze waren dronken smile

Gast
Gast

Bericht  RYW wo 23 feb 2011 - 5:38

Ja joh. Ik stond een keer te knuffelen met een vriendin die een paar dagen later zou emigreren. Komt er zo'n vent langs die ernaar gaat staan kijken en dan even informeert of we er ook niet 'een echte vent' bij kunnen gebruiken. Dude! Neutral
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Roze Roos wo 23 feb 2011 - 5:49

_Donnaa schreef:Zelfs als vrijgezel ga ik niet uit voor de mannen/zoenen of seks.. Nee hoor, lekker voor de muziek, gezelligheid met vriendinnen en heerlijk drankjes drinken.. Ohh en vooral dansen, hele nachten dansen..

Same here!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Sweety wo 23 feb 2011 - 7:45

Ik ben al lang niet meer echt gaan stappen. Maar ik vind wel dat ondanks je een relatie heb wel apart kan gaan stappen. Deed het wel vaak samen met mijn ex maar hij ging ook weleens zonder mij.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: