Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eigen bedrijf?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Eigen bedrijf?  Empty Eigen bedrijf?

Bericht  Poeke di 28 aug 2012 - 3:42

Zijn er hier mensen die een eigen bedrijf hebben? Of dit wel zouden willen of is het je grote wens?

Ben zo benieuwd in wat dan en voor degene die dit hebben hoe dit bevalt Eigen bedrijf?  281626781

Lijkt mij zelf echt super om een eigen bedrijf te hebben als kleur/stijladviseur en daarbij ook personal trainer te zijn!
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eigen bedrijf?  Empty Re: Eigen bedrijf?

Bericht  Magenta di 28 aug 2012 - 3:45

Ik heb een eigen bedrijf gehad en ik vond dat altijd heel plezierig.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eigen bedrijf?  Empty Re: Eigen bedrijf?

Bericht  Poeke di 28 aug 2012 - 3:47

Magenta schreef:Ik heb een eigen bedrijf gehad en ik vond dat altijd heel plezierig.

Wil je ook delen wat voor bedrijf?
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eigen bedrijf?  Empty Re: Eigen bedrijf?

Bericht  Magenta di 28 aug 2012 - 3:53

Poeke schreef:
Magenta schreef:Ik heb een eigen bedrijf gehad en ik vond dat altijd heel plezierig.

Wil je ook delen wat voor bedrijf?
Dienstverlening.

Ik vond het heel leuk, maar in deze tijd zou ik het niet snel over doen. De economie is heel anders dan toen ik destijds begon.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eigen bedrijf?  Empty Re: Eigen bedrijf?

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 23:23



Ja ik heb een eigen bedrijf :cheering: een V.O.F met een goede vriendin van me.

We zijn een fotostudio / fotografisch ontwerp studio, we doen voornamelijk studio fotografie (portretten), bruidsreportages, afdrukken en canvassen en foto/trouw albums.
Ik ben begonnen als ZZP-er vanuit huis, maar na 1,5 jaar wilde ik een winkelruimte hebben. Toen ben ik gaan brainstormen met die vriendin over een eigen bedrijf (als in: 5 dagen per week open, niet meer vanuit huis werken, afdrukmogelijkheden er bij en pasfoto's maken voor de klanten als dienst)
We vonden een goedkope maar geschikte ruimte in ons dorpje en twee maanden later hadden we het bedrijf uit de grond gestampt.

Dit is in oktober 2 jaar geleden en het gaat erg goed! Ik ga met veel plezier naar mijn werk, er is geen dag waarop ik wakker wordt en denk: he gadver, ik moet werken Sad
:dance:


Er zitten natuurlijk ook wel nadelen aan. Ik raak veel sneller gestrest, klachten neem je veel persoonlijker en je moet nog veel dingen aftasten en gaan soms niet zoals je het had gewild. Maar gelukkig zijn vrijwel al onze klanten erg blij met ons en krijgen we een beetje een vaste klantenkring.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eigen bedrijf?  Empty Re: Eigen bedrijf?

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 0:52

Ik heb een eigen bedrijf in kindercoaching

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eigen bedrijf?  Empty Re: Eigen bedrijf?

Bericht  RioolSpook wo 29 aug 2012 - 1:13

Ik heb samen met mijn broer een eigen bedrijf. Wij leggen laminaat- en parketvloeren. En ik vind het erg leuk om te doen. Het werk geeft me voldoening, al moet ik eerlijk zijn dat ik dit mezelf niet over 20 jaar nog zie doen. Maar voor nu vind ik het leuk. Ik leg zelf de vloeren en daarnaast regel ik alles mbt de administratie en de klanten.

Voordelen voor mij zijn dat we eigen tijden indelen, geen baas boven ons hebben en alles op ons eigen gemakje kunnen doen. Grootste nadeel vind ik wel de onzekerheid. De ene maand is het erg druk, maar zoals nu, augustus is het erg rustig geweest en dat zorgt er dan wel voor dat ik wat gestresster raak in het zoeken naar nieuwe klussen. Gelukkig ziet het er voor september en oktober alweer een stuk beter uit!
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eigen bedrijf?  Empty Re: Eigen bedrijf?

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 2:28

Ik heb een eigen webwinkel gehad en gaf ook workshops en party's.
Het was erg leuk om te doen maar er kwamen teveel winkeltjes van hetzelfde.

Als de economie straks weer flink is aangetrokken en er weer wat betere vooruitzichten zijn zou ik graag weer iets gaan beginnen, het liefste met een eigen pandje zodat ik niet meer weg hoef, in de zin van naar mensen thuis.
Dan zou ik graag bepaalde kinderkledingmerken verkopen, handgemaakte babyspullen (lakens, dekens, spuugdoekjes, slabbers, speelgoed etc), decoraties (muziekdoosjes, kapstokjes etc), haaraccessoires (haarspeldjes, haarbandjes, haarelastieken, curly's etc) en wat (kleine) opgeknapte meubelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eigen bedrijf?  Empty Re: Eigen bedrijf?

Bericht  Chocoholic wo 29 aug 2012 - 4:18

Ik ben iemand die het heel graag wil, al jaren. Ik weet ook al heel goed wat er allemaal bij komt kijken en heb voor mijzelf al duidelijk wat precies de voor- en nadelen zijn (en geconcludeerd dat de voordelen het zwaarst wegen). Ik weet helaas nog steeds niet precies wat voor iets, ben daar ook al een tijdje over na aan het denken. Ik weet wat mijn passies/interesses zijn en daarin moet ik het voornamelijk gaan zoeken. (Dat wordt ook aangeraden als je een eigen bedrijf wilt beginnen) Gelukkig heb ik nog even om er over na te denken; ik moet eerst dit jaar mijn studie afmaken en wie weet ga ik wel eerst even een jaartje werken voor een baas voordat ik maar ook iets van stappen ga zetten richting een eigen bedrijf.

In ieder geval leuk om te lezen wat andere forumsters doen qua eigen bedrijf! Very Happy
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eigen bedrijf?  Empty Re: Eigen bedrijf?

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 20:28

Ik zou heel graag een brocanterie willen beginnen met zelf opgeknapte meubels, op te knappen meubels en andere woonaccessoires (kussens, servies, lampen etc) en klusspulletjes voor de beginner (verf, kwasten etc). Het hoeft van mij niet gelijk een fulltime job te zijn, al zou dat fantastisch zijn! Ik denk er wel eens over na om dit in een grote schuur in een volgend huis te realiseren en wie weet op te bouwen naar een echt winkelpand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eigen bedrijf?  Empty Re: Eigen bedrijf?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum