Hoe heb jij je streefgewicht bereikt?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe heb jij je streefgewicht bereikt?
Met welke methode heb jij je streefgewicht bereikt?
Was het doel afvallen of aankomen?
Hoeveel procent van je lichaamsgewicht ben je afgevallen/aangekomen?
Hoeveel kilo ben je in totaal afgevallen/aangekomen?
Hoe lang duurde het dieet?
Wat zijn de voordelen?
Wat zijn de nadelen?
Wat kost het?
Hoe blijf je op gewicht?
Wat raad je absoluut niet aan?
Was het doel afvallen of aankomen?
Hoeveel procent van je lichaamsgewicht ben je afgevallen/aangekomen?
Hoeveel kilo ben je in totaal afgevallen/aangekomen?
Hoe lang duurde het dieet?
Wat zijn de voordelen?
Wat zijn de nadelen?
Wat kost het?
Hoe blijf je op gewicht?
Wat raad je absoluut niet aan?
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Re: Hoe heb jij je streefgewicht bereikt?
Met welke methode heb jij je streefgewicht bereikt? Sonja Bakker
Was het doel afvallen of aankomen? Afvallen
Hoeveel procent van je lichaamsgewicht ben je afgevallen/aangekomen? Pff, 12% ofzo?
Hoeveel kilo ben je in totaal afgevallen/aangekomen? 15 kilo
Hoe lang duurde het dieet? Ik heb het eerste boek van SB eerst gedaan, 9 weken. Toen op eigen houtje verder en de laatste kilo's zelf kwijt geraakt.
Wat zijn de voordelen? Je hoeft niet na te denken, je volgt gewoon de weekmenu's. En het is niet duur, Sonja gebruikt veel makkelijke producten die je overal kan vinden.
Wat zijn de nadelen? Je moet best wat discipline hebben, je mag niet veel eten.
Wat kost het? Het boek is nieuw 13,95 euro, maar ze staan ook op MP voor 5 euro. En het volgen kost niet zoveel extra, het zijn hele normale dingen die je eet.
Hoe blijf je op gewicht? Haha ja dat is lastig, streng zijn voor mezelf!
Wat raad je absoluut niet aan? Het 17 dagen dieet. Ik viel geen gram af en mijn hele darmen raakten verstopt en ik kon niet meer naar het toilet. Ook werd ik er echt bloed chagrijnig van.
Hoeveel procent van je lichaamsgewicht ben je afgevallen/aangekomen? Pff, 12% ofzo?
Hoeveel kilo ben je in totaal afgevallen/aangekomen? 15 kilo
Hoe lang duurde het dieet? Ik heb het eerste boek van SB eerst gedaan, 9 weken. Toen op eigen houtje verder en de laatste kilo's zelf kwijt geraakt.
Wat zijn de voordelen? Je hoeft niet na te denken, je volgt gewoon de weekmenu's. En het is niet duur, Sonja gebruikt veel makkelijke producten die je overal kan vinden.
Wat zijn de nadelen? Je moet best wat discipline hebben, je mag niet veel eten.
Wat kost het? Het boek is nieuw 13,95 euro, maar ze staan ook op MP voor 5 euro. En het volgen kost niet zoveel extra, het zijn hele normale dingen die je eet.
Hoe blijf je op gewicht? Haha ja dat is lastig, streng zijn voor mezelf!
Wat raad je absoluut niet aan? Het 17 dagen dieet. Ik viel geen gram af en mijn hele darmen raakten verstopt en ik kon niet meer naar het toilet. Ook werd ik er echt bloed chagrijnig van.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Hoe heb jij je streefgewicht bereikt?
Met welke methode heb jij je streefgewicht bereikt? Gewoon gezond eten
Hoeveel procent van je lichaamsgewicht ben je afgevallen/aangekomen? Ik was ongeveer 8 kg bijgekomen (ik geloof dus 14%)
Hoeveel kilo ben je in totaal afgevallen/aangekomen? 8 kg afgevallen
Hoe lang duurde het dieet? Na 9 maanden zat ik weer op gewicht.
Wat zijn de voordelen? Ik voelde me beter en sliep beter, had meer energie voor alles...
Wat zijn de nadelen? Het duurde zo lang!
Wat kost het? Niks
Hoe blijf je op gewicht? Door verder te gaan met gezond eten, maar mezelf af en toe wel wat lekkers te gunnen.
Wat raad je absoluut niet aan? Crashdieten en diëten waarbij je teveel (lekkere) dingen voor lange tijd moet laten.
Hoeveel procent van je lichaamsgewicht ben je afgevallen/aangekomen? Ik was ongeveer 8 kg bijgekomen (ik geloof dus 14%)
Hoeveel kilo ben je in totaal afgevallen/aangekomen? 8 kg afgevallen
Hoe lang duurde het dieet? Na 9 maanden zat ik weer op gewicht.
Wat zijn de voordelen? Ik voelde me beter en sliep beter, had meer energie voor alles...
Wat zijn de nadelen? Het duurde zo lang!
Wat kost het? Niks
Hoe blijf je op gewicht? Door verder te gaan met gezond eten, maar mezelf af en toe wel wat lekkers te gunnen.
Wat raad je absoluut niet aan? Crashdieten en diëten waarbij je teveel (lekkere) dingen voor lange tijd moet laten.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: