Dieptepunt bereikt vandaag..
+34
Papillio
Snoopy
Tania
Flower_L
LDJ
Jezzie
Jade
Theeleut
Fiwen
Luce
Minx
Purpleflower
Sea of Trees
Puggle
Floor
Marin
Caroow
iloverose
Mamsie
Zonneschijn
PapillonRose
bolus26
Slakje
Linda
Star007
Muppetje
SDL
Barbabella
Kalishi
Sanne
Printje
sanne-84
Manderijn
Paper Crown
38 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Dieptepunt bereikt vandaag..
Vandaag... Na 4,5 maand moeder te zijn geweest en zo'n 20.000 luiers om en af te hebben gedaan ben ik vandaag Julian een luier vergeten om te doen..
We gingen boodschappen doen en het was even droog dus ik deed zijn pyjamaatje uit, waste hem even gauw met een washandje, daarna heb ik 'm aangekleed en in de wagen gestopt, maar na 20 min bleef Julian keihard huilen. Ik dacht dat hij honger had dus haalde hem uit de wagen en t arme schaapie was doorweekt in zijn eigen plas. Oei.
Dom en zeer beschamend. Heb dus maar gauw naar huis gerend. Zag er vast debiel uit, vrouw achter de wagen rennend en een kind dat krijst of ie wordt ontvoerd in de regen.
Ik wil niet de enige zijn met zo'n domme actie dus please: meld hier ook jouw misstappen als moeder.
We gingen boodschappen doen en het was even droog dus ik deed zijn pyjamaatje uit, waste hem even gauw met een washandje, daarna heb ik 'm aangekleed en in de wagen gestopt, maar na 20 min bleef Julian keihard huilen. Ik dacht dat hij honger had dus haalde hem uit de wagen en t arme schaapie was doorweekt in zijn eigen plas. Oei.
Dom en zeer beschamend. Heb dus maar gauw naar huis gerend. Zag er vast debiel uit, vrouw achter de wagen rennend en een kind dat krijst of ie wordt ontvoerd in de regen.
Ik wil niet de enige zijn met zo'n domme actie dus please: meld hier ook jouw misstappen als moeder.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Re: Dieptepunt bereikt vandaag..
Hahaha... Sorry! Te grappig!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Ow sorrie, ik lach niet snel om een topic, maar nu
Ben benieuwd naar andere acties van mama's! Ik zelf krijg niks bedacht
Ben benieuwd naar andere acties van mama's! Ik zelf krijg niks bedacht
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
hahahahhaa hoe krijg je het voor elkaar, geweldig
Ik kan je helaas niet helpen aan zo'n actie.
Ik kan je helaas niet helpen aan zo'n actie.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Haha, oeps!
Ik ben heel hard aan het nadenken, maar dit kan ik niet evenaren geloof ik
Ik ben heel hard aan het nadenken, maar dit kan ik niet evenaren geloof ik
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Whahahaha geweldig. En thja kan gebeuren. Zolang je je kind nergens vergeet .... hahaha.
Nee zoiets vergeetachtigs heb ik nog niet meegemaakt! Fijn dat kinderen het aangeven aa iets niet in orde is!
Nee zoiets vergeetachtigs heb ik nog niet meegemaakt! Fijn dat kinderen het aangeven aa iets niet in orde is!
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
Haha Ik denk dat je de pamper nu niet snel meer zal vergeten!
Zo vergeet ik nooit meer het licht uit te doen. Mijn zoon bleef me een keer roepen ( dat doet ie wel vaker en dan trekt ie zijn deken los zodat ik hem opnieuw in moet stoppen) en ik zei via de babyfoon dat hij toch echt moest slapen. Ga ik tijdje later naar boven, is de lamp op zijn kamer nog aan Gek he dat ie niet wil slapen
Zo vergeet ik nooit meer het licht uit te doen. Mijn zoon bleef me een keer roepen ( dat doet ie wel vaker en dan trekt ie zijn deken los zodat ik hem opnieuw in moet stoppen) en ik zei via de babyfoon dat hij toch echt moest slapen. Ga ik tijdje later naar boven, is de lamp op zijn kamer nog aan Gek he dat ie niet wil slapen
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Ik uiteraard niet (althans dat soort dingen vergeet ik altijd héél snel ) maar vriendlief heeft mijn dochtertje regelmatig met alleen een maillot en dus zonder rok laten lopen omdat ie dacht dat het een legging/skinny was . Nu kan ik er wel om lachen maar toen snapte ik het echt niet en was ik woedend.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Wahahahahahahaha, sorry, maar ik pies bijna in mn broek :-)
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hahah , ach t arme manneke
Mijn man heeft al 2 x haar schoenen verkeerd aangedaan; rechter aan linkervoetje en linker aan rechtervoetje.
Ik heb nog niks geks gedaan geloof ik.
Mijn man heeft al 2 x haar schoenen verkeerd aangedaan; rechter aan linkervoetje en linker aan rechtervoetje.
Ik heb nog niks geks gedaan geloof ik.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
hahahahah SDL, dat zou man hier ook kunnen doen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Die heb ik nooit eerder gehoord! Haha hilarisch!!
Ik was aan het kolven en kwam er pas heel laat achter dat ik vergeten was om de flesjes er onder te draaien... Stom stom...
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
En 't erge is nog dat ik echt echt echt niet kon geloven dat ik hem echt geen luier had om gedaan. Ik keek dus bij binnenkomst op ons bed en daar lag gewoon de luier die ik al had gepakt dus. Ik heb 't echt niet gezien en zijn romper dicht gedaan. Hoe raar!
Haha, Linda, dat heb ik ook een keer voorgehad!
Mijn vriend is onlangs Louise vergeten. Ik was gaan zwemmen en hij had haar in bed gestoken en toen hij mij wilde komen ophalen is hij zonder haar vertrokken. Gelukkig sliep ze en was hij niet ver toen hij het merkte (en totaal in paniek) naar huis reed. Hij heeft het schoorvoetend aan me bekend, hij barstte bijna in tranen uit. Gelukkig is er niets gebeurd.
En woensdag in het zwembad waren er 5 asociale moeders die met hun (grote, vijfjarige, luierloze) kinderen al de 5 familiekleedhokjes (met luiertafel) bezet hielden. Eerst was ik nog geduldig aan het wachten tot ik merkte dat ze gewoon aan het wachten waren op hun (nog oudere) kinderen die van de zwemles kwamen en ook omgekleed moesten worden. Uiteindelijk heb ik mij met vriend en dochter in een gewoon pashokje gewurmd en heb ik haar, terwijl ze rechtstond moeten uitkleden etc. Toen ze net haar zwemluier uithad en ik nog aan het sukkelen was om staand de gewone luier aan te doen begon ze te plassen, over mijn handen en spullen heen.
Verder heb ik eens op Spoed gestaan met Louise, ze was totaal overstuur en ik begreep maar niet waarom. Uiteindelijk bleek ze gewoon honger te hebben.
Mijn vriend is onlangs Louise vergeten. Ik was gaan zwemmen en hij had haar in bed gestoken en toen hij mij wilde komen ophalen is hij zonder haar vertrokken. Gelukkig sliep ze en was hij niet ver toen hij het merkte (en totaal in paniek) naar huis reed. Hij heeft het schoorvoetend aan me bekend, hij barstte bijna in tranen uit. Gelukkig is er niets gebeurd.
En woensdag in het zwembad waren er 5 asociale moeders die met hun (grote, vijfjarige, luierloze) kinderen al de 5 familiekleedhokjes (met luiertafel) bezet hielden. Eerst was ik nog geduldig aan het wachten tot ik merkte dat ze gewoon aan het wachten waren op hun (nog oudere) kinderen die van de zwemles kwamen en ook omgekleed moesten worden. Uiteindelijk heb ik mij met vriend en dochter in een gewoon pashokje gewurmd en heb ik haar, terwijl ze rechtstond moeten uitkleden etc. Toen ze net haar zwemluier uithad en ik nog aan het sukkelen was om staand de gewone luier aan te doen begon ze te plassen, over mijn handen en spullen heen.
Verder heb ik eens op Spoed gestaan met Louise, ze was totaal overstuur en ik begreep maar niet waarom. Uiteindelijk bleek ze gewoon honger te hebben.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Haha wat anders aan je hoofd misschien?
Ik heb al 2 keer in a dr duim geknipt en dr met luier aan in bad gezet.
Ik heb al 2 keer in a dr duim geknipt en dr met luier aan in bad gezet.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Paper Crown schreef:En 't erge is nog dat ik echt echt echt niet kon geloven dat ik hem echt geen luier had om gedaan. Ik keek dus bij binnenkomst op ons bed en daar lag gewoon de luier die ik al had gepakt dus. Ik heb 't echt niet gezien en zijn romper dicht gedaan. Hoe raar!
Haha, gelukkig zat zijn sjakie er niet tussen...
SDL- Prater
Maar kan gebeuren, moeders zijn ook maar mensen! Hier schieten me zo gauw geen bijzondere acties te binnen, maar ik heb vast ook zo mijn momenten gehad!
Wat ik nog wel eens vergeet is het nachtlampje of het muziekje aan te doen als ik haar naar bed breng. Nou, denk maar niet dat deze vergeetachtige mama dan zomaar naar beneden kan lopen Dan maakt A. me wel even duidelijk dat ik iets vergeet, haha!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Haha, slakje die laatste! Bedenk je toch niet?
Ik ben Julian toen hij 3/4 weken was ook thuis vergeten. Ik ging toen naar mijn moeder, eerste keer zonder mijn man dus ik heb zo ongeveer de helft van al Julians spullen de auto in gesjouwd met een pijnlijke wond nog en reed zo de straat uit. Met julian nog midden in de woonkamer in zijn maxicosi..
Ik ben Julian toen hij 3/4 weken was ook thuis vergeten. Ik ging toen naar mijn moeder, eerste keer zonder mijn man dus ik heb zo ongeveer de helft van al Julians spullen de auto in gesjouwd met een pijnlijke wond nog en reed zo de straat uit. Met julian nog midden in de woonkamer in zijn maxicosi..
SDL schreef:Paper Crown schreef:En 't erge is nog dat ik echt echt echt niet kon geloven dat ik hem echt geen luier had om gedaan. Ik keek dus bij binnenkomst op ons bed en daar lag gewoon de luier die ik al had gepakt dus. Ik heb 't echt niet gezien en zijn romper dicht gedaan. Hoe raar!
Nou idd! Hij trekt wel heel hard aan zijn eigen sjakie.
Haha, moest er wel even hard om lachen.
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Sjaak trekhaak . Haha, mijn zoontje vindt het met 2,5 jaar nog steeds een fascinerend ding, net een elastiek.Paper Crown schreef:SDL schreef:Paper Crown schreef:En 't erge is nog dat ik echt echt echt niet kon geloven dat ik hem echt geen luier had om gedaan. Ik keek dus bij binnenkomst op ons bed en daar lag gewoon de luier die ik al had gepakt dus. Ik heb 't echt niet gezien en zijn romper dicht gedaan. Hoe raar!
Nou idd! Hij trekt wel heel hard aan zijn eigen sjakie.
SDL- Prater
Whahahahahahah!
Ik heb een hele zielige. Ik had G als baby op mijn arm liggen (zo voor m'n buik met z'n hoofdje bij m'n elleboog zeg maar) dus ik loop door een deurpost om snel iets te pakken. Pok! Zo met z'n koppie tegen de deurpost.
Ik heb een hele zielige. Ik had G als baby op mijn arm liggen (zo voor m'n buik met z'n hoofdje bij m'n elleboog zeg maar) dus ik loop door een deurpost om snel iets te pakken. Pok! Zo met z'n koppie tegen de deurpost.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Met luier aan in bad zetten ....en dan nog niks in de gaten hebben
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Dat had ik met het bedje. 1x wilde ik haar tegen een grote knuffelbeer aanzetten, en was zo geconcentreerd dat haar billetjes goed tegen de knuffel aan lagen, dat ik niet in de gaten had dat haar hoofdje tegen de bedrand aan kwam. Toen kwam er niks meer van een foto terecht.Mamsie schreef:Whahahahahahah!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik heb van de week R in bad gedaan met zijn sokken nog aan. Ik had niks in de gaten, tot ik hem ging afdrogen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: