Ik zoek en zoek..en zoek..
+11
Floor
Puggle
June
_Lana_
xxjojootjexx
TukTuk
Caroow
Sun88
Steep
Fortissimo
Paper Crown
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik zoek en zoek..en zoek..
Weten jullie wel dat deze banden heel slecht zijn voor de kindjes?
Ze hangen met hun hele gewicht op hun kruis, net als bij een babybjorn draagzak. Ongeveer net zo ongemakkelijk als dat je zelf in zo'n harnas hangt bij een klimwand oid. Voor de heupjes is dat echt niet goed.
Naast dat het slecht is, is het ook niet fijn voor de kleintjes. Ze krijgen het snel koud, doordat het bovenlichaam continue boven water blijft..
Ze hangen met hun hele gewicht op hun kruis, net als bij een babybjorn draagzak. Ongeveer net zo ongemakkelijk als dat je zelf in zo'n harnas hangt bij een klimwand oid. Voor de heupjes is dat echt niet goed.
Naast dat het slecht is, is het ook niet fijn voor de kleintjes. Ze krijgen het snel koud, doordat het bovenlichaam continue boven water blijft..
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
En wat is dan wel goed?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
xxjojootjexx schreef:Weten jullie wel dat deze banden heel slecht zijn voor de kindjes?
In water wordt het gewichtloos dacht ik. Zwaartekracht is niet in water namelijk... we gaan naar Turkije met 34 graden op een slechte dag.. denk niet dat hij het koud krijgt, eerlijk gezegd
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
In het water wordt je inderdaad gewichtsloos, alles van je lichaam wat onderwater zit.. Bij deze banden dus niet, omdat de baby's boven water blijven.
Ik zelf zou nu gaan voor zo'n swimtrainer, of gewoon zelf vasthouden in het water, met eventueel zwemvleugeltjes om de armen.
Ik zelf zou nu gaan voor zo'n swimtrainer, of gewoon zelf vasthouden in het water, met eventueel zwemvleugeltjes om de armen.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Wat een handige dingen zeg! Ik had ze nog nooit gezien.
Volgens mij kan het echt geen kwaad als je een paar keer op vakantie in zo'n ding zit.
Dat is natuurlijk heel anders dan zo'n drager.
Volgens mij kan het echt geen kwaad als je een paar keer op vakantie in zo'n ding zit.
Dat is natuurlijk heel anders dan zo'n drager.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Fortissimo schreef:Waarom post je twee keer hetzelfde Sun?
Per ongeluk lijkt me. Waarom gebruik jij zo'n chagrijnige kutemoticon?
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
June schreef:Fortissimo schreef:Waarom post je twee keer hetzelfde Sun?
Omdat ik dat wil?
Zo!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Fijn, dan is dat weer opgehelderd!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Oh die met ster boven het hoofd is echt leuk!!
Nooit gezien zulke dingen.
Ik heb een lelijke oranje band, maar goed hij doet zijn werk prima
Nooit gezien zulke dingen.
Ik heb een lelijke oranje band, maar goed hij doet zijn werk prima
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Fortissimo schreef:June schreef:Fortissimo schreef:Waarom post je twee keer hetzelfde Sun?
Omdat ik dat wil?
Dat ging inderdaad per ongeluk, telefoon bleef hangen.
Zo!
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Paper Crown schreef:Sun88 schreef:Kijk ook eens naar de swimtrainer,.zo"n geweldig leuk ding. Gaan ze namelijk zelf al zwemmen met de beentje s. Gewoon voor erbij,.want het is vermoeiender dam zo n zit band
Ff googlen!
Die vind ik een beetje eng.. Kiept ie niet om?
nee absoluut niet, in center parcs.zag je ze veel. Als er een kindje in zit merk je meteen dat het niet naar voren kan kiepen. Nadeel is wel dat je met zn 2en moet zijn om kind erin te krijgen.
Sun88- Prater
Sun88 schreef:Paper Crown schreef:Sun88 schreef:Kijk ook eens naar de swimtrainer,.zo"n geweldig leuk ding. Gaan ze namelijk zelf al zwemmen met de beentje s. Gewoon voor erbij,.want het is vermoeiender dam zo n zit band
Ff googlen!
nee absoluut niet, in center parcs.zag je ze veel. Als er een kindje in zit merk je meteen dat het niet naar voren kan kiepen. Nadeel is wel dat je met zn 2en moet zijn om kind erin te krijgen.
Denk dat Julian deze idd wel heel leuk vindt. Al die andere kom ik op webshops tegen die niet in NL zijn en dat vind ik toch een beetje stom. Hoe oud was jouw kindje toen je ermee ging zwemmen?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Sun88 schreef:Paper Crown schreef:Sun88 schreef:Kijk ook eens naar de swimtrainer,.zo"n geweldig leuk ding. Gaan ze namelijk zelf al zwemmen met de beentje s. Gewoon voor erbij,.want het is vermoeiender dam zo n zit band
Ff googlen!
Met z'n 2en inderdaad is wel handig, ik had een poging alleen gedaan maar dat was geen succes.
Onze zoon vond het overigens ook geen succes hij wou altijd lopen in het zwembad maar in die band lig je schuin op je buik dus dan ging dat niet. In zo'n oranje zwemband kon hij wel gewoon lopen door het water.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
6 maanden was hij. Het is een ontzettend bewegelijke baby, hij vond het super. Bij prenatal is hij nu on de aanbieding en bij intertoys ook met een bon, maar die liggen gewoon bij de kassa.
Sun88- Prater
Ze hebben nu bij vente exclusive een hele leuke verkoop met badjes en bandjes ed.
(En als je mij je email adres pmt krijg ik de volgende keer korting ;-))
(En als je mij je email adres pmt krijg ik de volgende keer korting ;-))
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Mijn zeefje heeft er een uit turkije. een auto die is echt geweldig!
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Daar spelen ze mee als het goed is.meisjesmama schreef:Mijn zeefje heeft er een uit turkije. een auto die is echt geweldig!
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Paper Crown schreef:
Wow.. nee deze is levensgevaarlijk!
Het zou mij nog niet eens verbazen als deze juist veiliger is dan een 'gewone' band, door wat xxjojootjexx zegt, plus dat ik denk dat die ook eerder kunnen omslaan. Ik vind deze er erg oncomfortabel uitzien en het ziet er ook wel een beetje raar uit, dus ik zou het niet kopen, maar het zou best eens kunnen dat ze juist niet onveilig zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Rataplan schreef:Daar spelen ze mee als het goed is.meisjesmama schreef:Mijn zeefje heeft er een uit turkije. een auto die is echt geweldig!
Haha ik bedoelde mijn neefje...
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic
» Ik zoek en zoek, maar kan niet vinden!
» Ik zoek en zoek maar kan niet vinden..
» ik zoek...
» Ik zoek..
» Ik zoek en zoek, maar kan niet vinden!
» Ik zoek en zoek maar kan niet vinden..
» ik zoek...
» Ik zoek..
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: