Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek...

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ik zoek... Empty Ik zoek...

Bericht  Minx vr 9 maa 2012 - 23:57

iemand die mij kan helpen met voeding.

Even het verhaal in het kort. Volgens de huisarts heb ik last van PDS. Nu is het zo dat ik hier niet in geloof. Inmiddels ben ik er wel achter dat ik niet lekker reageer op melk en suiker. Nu zijn er waarschijnlijk nog meer dingen waar ik overgevoelig op reageer. Het lijkt me heel prettig als iemand dit voor je uit kan zoeken of mij kan helpen met uitzoeken. Een diëtist ben ik al geweest en daar werd het niet beter van. Die geeft me de schijf van 5 en dan is het veel plezier ermee. Ik zoek dus min of meer in het alternatieve circuit. Zijn er toevallig mensen die er ervaring mee hebben. En bij wie ben je geweest??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... Empty Re: Ik zoek...

Bericht  SuperGrover za 10 maa 2012 - 4:08

Ik kan je niet verder helpen, maar ik vind het wel erg bijzonder dat je niet gelooft in PDS maar wel in alternatieve geneeswijzen. Mag ik vragen hoe dat komt?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Minx za 10 maa 2012 - 7:07

Als je kijkt hoeveel mensen tegenwoordig pds hebben kan ik me niet voorstellen dat het zo simpel is. Ik geloof wel dat er zoiets bestaat maar ik denk dat de reguliere geneeskunde er te makkelijk over denkt. Ook gezien mijn ervaringen en ervaringen die je veel leest denk ik dat het een overgevoeligheid is voor bepaalde voedingsstoffen die op dit moment nog niet gemeten kunnen worden. Daarom wil ik het wat alternatiever zoeken. Ben zelf nu veel aan het proberen maar zou makkelijk zijn als iemand je er bij kan helpen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud