Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

+16
sanne-84
Suus
Mees
Mizz_S
Ooh La La!
Isis
Burn
Sea of Trees
Slakje
Joan
Nyx
Rush
_Lacey_
Bosjesvrouw
Marin
Esperanza
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  sanne-84 za 4 mei 2013 - 6:53

Nu nog even lekker alleen op de bank hangen, dalik dochter uit bed halen, voeden en lekker bij me houden! Ondertussen the boy in de striped pyjamas kijken.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Jeanette za 4 mei 2013 - 7:25

Lekker bankhangen. Ben dood op van het klussen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Sushi za 4 mei 2013 - 8:26

Ik zou naar een vriendin gaan vanavond, maar ze belde me vanmiddag op dat ze vanmorgen door haar rug is gegaan en dat ze niks meer kan, ze ligt alleen maar op bed. Ik heb nog aangeboden om toch te komen zodat ik haar een beetje kan verzorgen (eten koken bijvoorbeeld), maar ze was liever even alleen zei ze. Dus ik zit nu thuis op de bank. Vind het wel een beetje saai, maar ik probeer me te vermaken met tv kijken en het forum.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Bliss za 4 mei 2013 - 8:30

M'n ex zou bij mij komen, maar die was niet lekker, dus ook ik heb een beetje een saai avondje. Heb het ook ijskoud, dus ik ga zo lekker in bed liggen en een cabaretvoorstelling op de laptop kijken (en ondertussen een beetje forummen). Afgelopen nacht maar vijf uur geslapen ofzo, dus dat haal ik komende nacht ook weer ff in!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Gast za 4 mei 2013 - 8:34

Ik ben het weekend bij mijn moeder. Zij is nu even naar een feestje, ik heb net C.iske, A.my en J.anneman naar bed gebracht en ga de rest van de avond chillen met een biertje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Gast za 4 mei 2013 - 10:22

Ik heb gewerkt tot een uurtje geleden en lig nu lekker op de bank. Gister tot laat gewerkt, vanmorgen vroeg eruit en hoop gedaan in huis en daarna weer werken, ik ben gesloopt! Moet er morgen ook weer op tijd uit dus duik er lekker op tijd in vandaag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Kaninchen ma 20 mei 2013 - 6:04

Sabotage terug kijken en de rest van de avond bankhangen Wat zijn jullie plannen voor vanavond? - Pagina 2 3920004554
Kaninchen
Kaninchen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 47
Registratiedatum : 16-05-13
Woonplaats : In the middle of nowhere!

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 6:05

Vroeg naar bed smile Vannacht sliep ik om 3:00 pas. Eigen stomme schuld, was op oorlogspad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie plannen voor vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie plannen voor vanavond?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum