Platinablond haar
+4
Sanne
Ilovethe90s
Thunder
Tamagotchi
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Platinablond haar
Wie heeft haar haren wel eens platinablond laten verven/blonderen? Beviel dit? Evt. foto's?
Zijn hier misschien kapsters die hier verstand van hebben of wat meer kunnen vertellen. In mijn huidige haar zit 8.0 trouwens en van mezelf heb ik zo'n peper en zout kleurtje donkerblond.
Ik heb nu een leuk kort kapsel en daar hoort wel een leuk kleurtje bij, donker wil ik niet in de zomer en ik heb mijn oog op platinablond laten vallen.
Of eigenlijk zoiets als dit:
Zijn hier misschien kapsters die hier verstand van hebben of wat meer kunnen vertellen. In mijn huidige haar zit 8.0 trouwens en van mezelf heb ik zo'n peper en zout kleurtje donkerblond.
Ik heb nu een leuk kort kapsel en daar hoort wel een leuk kleurtje bij, donker wil ik niet in de zomer en ik heb mijn oog op platinablond laten vallen.
Of eigenlijk zoiets als dit:
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Re: Platinablond haar
Ik verf altijd met 10.0.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Dit was mijn missie ...
Vanaf eind vorig jaar (bij mijn kapper) in stappen hier naar toe aan het werken maar inmiddels is mijn haar helemaal kapot. Het breekt aan alle kanten af en ziet er niet uit. Echt jammer dat het bij mij niet gelukt is, ik hoop voor jou op meer succes. Volgende week gaat de schaar er hier in .
Vanaf eind vorig jaar (bij mijn kapper) in stappen hier naar toe aan het werken maar inmiddels is mijn haar helemaal kapot. Het breekt aan alle kanten af en ziet er niet uit. Echt jammer dat het bij mij niet gelukt is, ik hoop voor jou op meer succes. Volgende week gaat de schaar er hier in .
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ik heb het meerdere keren platinablond gehad, maar de ene keer werd het mooier dan de andere keer. Soms lukte het niet de gelige gloed weg te krijgen, waardoor het er gewoon minder mooi uitzag. Ik heb het daarom nu iets donkerder blond, maar daar ben ik nog niet echt aan gewend. Misschien dat je een kinky kapper in de buurt hebt? Die schijnen er wel beter in te zijn.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ja klopt Misslipgloss, ik vind haar zo leuk, net als Serena van Beautylab trouwens. Nee, de eerste keer ga ik maar niet zelf proberen denk ik. Ik ben veel te bang dat het te oranje/geel uitpakt. Dat het heel dood wordt ben ik niet zo heel bang voor, het is toch zo uitgegroeid met dat korte haar maar ben wel bang dat het niet goed lukt.
Moet je dan vaak met zilvershampoo wassen met zo'n kleur?
Ilovethe90's: Huh, heb ik dan de verkeerde voor me? Ik dacht dat jij een vrij bekende oudforummer was, en ik kan me geen platinablond bij haar voorstellen. Jammer dat je haar nu zo dood is, had je erg lang haar?
Moet je dan vaak met zilvershampoo wassen met zo'n kleur?
Ilovethe90's: Huh, heb ik dan de verkeerde voor me? Ik dacht dat jij een vrij bekende oudforummer was, en ik kan me geen platinablond bij haar voorstellen. Jammer dat je haar nu zo dood is, had je erg lang haar?
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Ik heb het zo blond geverfd.
Eerste keer laten blonderen omdat ik mn haar steeds koper verfde daarna steeds met een spoeling (12-1 van Swarzkopf Igora) bijgekleurd. Ziet er prima uit!
En dit is mn eigen haarkleur (Heb online geen nieuwere foto's met mn eigen haarkleur hahaha)
Oh en idd wassen met zilvershampoo. Ongeveer 2x in de week is voldoende maar je moet goed kijken aar de kleur van je haar, wordt het geel dan een paar keer met zilvershampoo wordt het blauw dan een paar keer met gewone shampoo. En dan natuurlijk wel bij de eerste gele/blauwe verschijnselen!
Zilvershampoo van swartzkopf en Guhl bevallen mij heel goed.
Eerste keer laten blonderen omdat ik mn haar steeds koper verfde daarna steeds met een spoeling (12-1 van Swarzkopf Igora) bijgekleurd. Ziet er prima uit!
En dit is mn eigen haarkleur (Heb online geen nieuwere foto's met mn eigen haarkleur hahaha)
Oh en idd wassen met zilvershampoo. Ongeveer 2x in de week is voldoende maar je moet goed kijken aar de kleur van je haar, wordt het geel dan een paar keer met zilvershampoo wordt het blauw dan een paar keer met gewone shampoo. En dan natuurlijk wel bij de eerste gele/blauwe verschijnselen!
Zilvershampoo van swartzkopf en Guhl bevallen mij heel goed.
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ik heb altijd goudblond 8.3 van kruidvat eigen merk. Is een mooie kleur vind ik.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Star007 schreef:Ik heb altijd goudblond 8.3 van kruidvat eigen merk. Is een mooie kleur vind ik.
Maar dat is natuurlijk lang geen platinablond . Ik wilde ook platinablond/witblond haar, maar op 1 of andere manier lukt het me gewoon niet. Ook de kapper niet trouwens.
De kleur van Misslipgloss vind ik trouwens niet per sé platinablond, het is in ieder geval wel een astint. Je zou het zelf kunnen proberen met een 9.1 of een 10.1.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Hier is mijn haar met 2x highlighten met blondeer en daarna een een spoeling light violet ash blonde zo blond geworden.
Als tip de Violet shampoo van Fudge. Wat wat aan de prijs maar trekt al het gele eruit. Soms zo erg dat er grijzige plukjes tussen zitten als je hem te lang laat inwerken. Nog nooit zo'n goede zilvershampoo gehad.
Als tip de Violet shampoo van Fudge. Wat wat aan de prijs maar trekt al het gele eruit. Soms zo erg dat er grijzige plukjes tussen zitten als je hem te lang laat inwerken. Nog nooit zo'n goede zilvershampoo gehad.
Laatst aangepast door Punk'd op vr 3 mei 2013 - 22:13; in totaal 1 keer bewerkt
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Heb het ook nog nooit eerder gehad hoor, ben nu al heel blond voor mijn doen. Ik wilde het graag eens proberen maar ik neig nu toch weer naar bruin.Tamagotchi schreef:
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Soortgelijke onderwerpen
» Lang haar of kort haar?
» Wat doe jij met je haar na het wassen?
» Weg met dat haar
» Snel vet haar
» Haar ontkleuren
» Wat doe jij met je haar na het wassen?
» Weg met dat haar
» Snel vet haar
» Haar ontkleuren
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: