Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang duurde het voordat je huis verkocht was?

+18
rianne287
Razz
Linda
Floor
Silke
Zonnetje
Nyx
Snoopy
GeKKiE
Dolphinne
Zonneschijn
Ooh La La!
Siamsa
Reeza
Annie24
Paper Crown
Ella
Marin
22 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe lang duurde het voordat je huis verkocht was? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang duurde het voordat je huis verkocht was?

Bericht  Marin do 2 mei 2013 - 4:19

Ja dat laatste is ook echt heel belangrijk. Dat had ik ook. Het was hier ook nogal even een zoektocht naar hoe we het samen konden maken, en sommige dingen ben ik het niet mee eens, andere dingen is hij het niet mee eens, maar we hebben toch een compromis er in gevonden. Een nieuw huis zou nog weer net even wat meer nieuwe meubels krijgen (zoals eettafel ook), zodat het nog meer van ons samen wordt. Ik vond dat ook echt heel leuk, dat we samen een salontafel gingen uitzoeken. Dat voelt toch meer 'samen' dan alles uit oude huizen meenemen. Veel plezier alvast Very Happy Je bank moet je inderdaad houden!

Wat wel echt heel fijn is om te merken dat het soort huizen echt precies op elkaar aansluit. We hebben precies dezelfde eisen voor een huis! Dat scheelt wel echt enorm.

(grote keuken grote keuken grote keuken)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang duurde het voordat je huis verkocht was? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang duurde het voordat je huis verkocht was?

Bericht  Zonneschijn do 2 mei 2013 - 4:21

Marin schreef:Heb jij jezelf dan moeten uitkopen, ofzo, Zonneschijn? Lijkt me ook rot.
Nee dat niet, delen de schuld gelukkig. Al blijft het dan nog een rot bedrag natuurlijk Neutral
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Bericht  Marin do 2 mei 2013 - 4:26

Ja kan ik me voorstellen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Dolphinne do 2 mei 2013 - 10:12

Hoe lang heeft je huis te koop gestaan? Vanaf 10 december 2012 en komende week is de overdracht
Heb je veel kijkers gehad? Stuk of 6
Heb je veel verlies gemaakt? Ja, dit wordt door de NHG overgenomen
Ben je na de verkoop pas gaan verhuizen of heb je de gok eerder gewaagd? Mijn vriend woonde inmiddels al bij mij in (dit was nog het huis van hem en zijn ex). We willen wel voordat de baby komt kijken of we iets groters kunnen gaan huren.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Paper Crown do 2 mei 2013 - 18:34

Siamsa: vriendin? Ben je nu met een vrouw? Very Happy wat leuk!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  GeKKiE do 2 mei 2013 - 18:44

Ons huis staat nu 7 maanden te koop en we hebben ongeveer 12 kijkers gehad.
We wachten nog steeds op een koper!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840

Bericht  Snoopy do 2 mei 2013 - 22:23

Siamsa schreef:
Marin schreef:Spannend Siamsa! Wel laten weten als het verkocht is, dan kom ik afscheid nemen van je fijne huisje I love you

Het wordt pas na de zomer te koop gezet, dus het duurt nog wel eventjes, maar ik zal je zeker op de hoogte houden! We zitten nu ook al steeds huizen te kijken op Funda, maar erg frustrerend als je steeds een leuk huisje weer met 'verkocht onder voorbehoud' ziet staan Hoe lang duurde het voordat je huis verkocht was? - Pagina 2 1270000679 Kan gewoon beter niet kijken op Funda totdat het huis verkocht is, haha.

Woon je nog altijd in de binnenstad van H? Liggen de prijzen daar nog altijd erg hoog? Anders zal het vast boven mijn budget zijn, maar lijkt mij wel een fijne plek om te wonen! Verhuren kan zeker niet:lol:
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Nyx do 2 mei 2013 - 22:25

Eigenlijk zou ik hier wel weg willen, maar daar zit absoluut geen kans in. Soortgelijke appartementen staan nu meer dan twee jaar te koop. Daarnaast is er hier ook sprake van verlies bij verkoop. 30.000 euro in het gunstigste geval. Had ik maar nooit gekocht, maar dat had ik in 2009 ook allemaal niet kunnen voorzien.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Zonnetje vr 3 mei 2013 - 3:19

Het appartement was op papier van mijn vriend, maar we hebben er drie jaar samengewoond.
Hoe lang heeft je huis te koop gestaan? 6 weken
Heb je veel kijkers gehad? Eentje en die heeft het gekocht
Heb je veel verlies gemaakt? Ja, veel geld
Ben je na de verkoop pas gaan verhuizen of heb je de gok eerder gewaagd? [b]Pas na de verkoop, want wij dachten dat het veel langer te koop zou staan. We hebben zelfs nog vier weken bij mijn schoonouders gewoond, toen we tussen twee huizen in zaten.

Laatst aangepast door Zonnetje op zo 5 mei 2013 - 3:58; in totaal 1 keer bewerkt
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Reeza vr 3 mei 2013 - 4:58

Wat een verlies-bedragen komen er voorbij zeg Sad Een hele persoonlijke vraag, maar hoe hebben jullie dat verlies opgevangen? Kunnen betalen, of kan je dat helemaal meefinancieren bij een volgend huis?
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Siamsa vr 3 mei 2013 - 8:05

Paper Crown schreef:Siamsa: vriendin? Ben je nu met een vrouw? Very Happy wat leuk!

Klopt, sinds bijna 1,5 jaar alweer! Very Happy
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Silke vr 3 mei 2013 - 8:19

Wij hebben ons huis 2 jaar geleden verkocht, dus niet heel recent.
Hoe lang heeft je huis te koop gestaan? 6 maanden
Heb je veel kijkers gehad? ja, een stuk of 15
Heb je veel verlies gemaakt? we hadden een klein beetje winst
Ben je na de verkoop pas gaan verhuizen of heb je de gok eerder gewaagd?
Wij hadden al een ander huis gekocht waar we aan het verbouwen waren en hebben ons huis daarom voor een veel lagere prijs dan de andere te koop staande huizen in de straat te koop gezet, we wilden er echt vanaf. Het huis van de buren stond voor 30.000 euro meer te koop, maar staat nu, twee jaar later, nog steeds te koop voor een iets hogere prijs dan wij uiteindelijk gekregen hebben.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Floor vr 3 mei 2013 - 8:23

=

Laatst aangepast door Floor op di 7 mei 2013 - 1:39; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Linda vr 3 mei 2013 - 8:30

Hoe lang heeft je huis te koop gestaan? 14 maanden
Heb je veel kijkers gehad? 5 ongeveer
Heb je veel verlies gemaakt? Een klein beetje, 3000 verlies.
Ben je na de verkoop pas gaan verhuizen of heb je de gok eerder gewaagd? Pas na de verkoop.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zonnetje vr 3 mei 2013 - 10:10

Reeza schreef:Wat een verlies-bedragen komen er voorbij zeg Sad Een hele persoonlijke vraag, maar hoe hebben jullie dat verlies opgevangen? Kunnen betalen, of kan je dat helemaal meefinancieren bij een volgend huis?

Gelukkig konden we dat betalen van ons spaargeld, maar het is erg zuur om zo'n bedrag over te moeten maken.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Annie24 vr 3 mei 2013 - 10:22

Zonnetje schreef:
Reeza schreef:Wat een verlies-bedragen komen er voorbij zeg Hoe lang duurde het voordat je huis verkocht was? - Pagina 2 1371890812 Een hele persoonlijke vraag, maar hoe hebben jullie dat verlies opgevangen? Kunnen betalen, of kan je dat helemaal meefinancieren bij een volgend huis?

Gelukkig konden we dat betalen van ons spaargeld, maar het is erg zuur om zo'n bedrag over te moeten maken.
+1
daaaaaaaaag spaargeld Cry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Siamsa vr 3 mei 2013 - 22:32

Snoopy schreef:
Siamsa schreef:
Marin schreef:Spannend Siamsa! Wel laten weten als het verkocht is, dan kom ik afscheid nemen van je fijne huisje I love you

Het wordt pas na de zomer te koop gezet, dus het duurt nog wel eventjes, maar ik zal je zeker op de hoogte houden! We zitten nu ook al steeds huizen te kijken op Funda, maar erg frustrerend als je steeds een leuk huisje weer met 'verkocht onder voorbehoud' ziet staan Hoe lang duurde het voordat je huis verkocht was? - Pagina 2 1270000679 Kan gewoon beter niet kijken op Funda totdat het huis verkocht is, haha.

Woon je nog altijd in de binnenstad van H? Liggen de prijzen daar nog altijd erg hoog? Anders zal het vast boven mijn budget zijn, maar lijkt mij wel een fijne plek om te wonen! Verhuren kan zeker niet:lol:

PM!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Bericht  Razz za 4 mei 2013 - 6:08

Ons appartement staan in Augustus 2 jaar te koop. We hebben totaal iets van 15 kijkers gehad maar helaas zat de koper er nog niet bij. We gaan het iig wel met schuld verkopen.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  rianne287 za 4 mei 2013 - 6:45

Ons huis was na een maand al verkocht. Echt super veel geluk gehad en met 'maar' 7500 euro verlies. Echt nogsteeds erg blij dat we dat bod gelijk geaccepteerd hebben. We zijn nu inmiddels 2 jaar verder en er staan nogsteeds huizen in die straat te koop die toen ook al in de verkoop stonden.
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Luce za 4 mei 2013 - 19:40

Siamsa schreef:
Paper Crown schreef:Siamsa: vriendin? Ben je nu met een vrouw? Very Happy wat leuk!

Klopt, sinds bijna 1,5 jaar alweer! Very Happy

Wat leuk! Very Happy Nog niks vernomen op Facebook, klopt dat?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Marin zo 5 mei 2013 - 0:06

Daar staat gewoon dat ze een relatie heeft, maar niet met wie.

Maar het is een super leuke meid! Vooral m'n vriend vindt haar vriendin heel leuk, omdat ze samen Siamsa en mij goed kunnen uitlachen omdat we zo onhandig zijn allebei Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Siamsa zo 5 mei 2013 - 0:15

Hahaha ik hoef al niet meer te antwoorden zie ik :P Op Facebook staat inderdaad wel dat ik een relatie heb, maar niet met wie. Heb dat wel ingevuld, maar om een of andere reden komt dat er niet bij te staan.

En inderdaad Marin, onze onhandigheid is een groot vermaak voor onze partners, haha.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Bericht  Luce zo 5 mei 2013 - 0:42

Bij mij staat het niet! Vreemd.

Wat ontzettend leuk joh. Ik ben stiekem helemaal niet nieuwsgierig hoor naar wie je vriendin is angel
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Siamsa zo 5 mei 2013 - 1:05

Haha ik stuur je zo wel even een PM met foto's Wink
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Bericht  Clapperdie zo 5 mei 2013 - 5:16

Wij gaan ons huis waarschijnlijk zeer snel in de verkoop zetten. Ben oprecht bang voor de restschuld die wij overhouden als we ons huis überhaupt verkocht krijgen.

Morgen hebben we een gesprek met de hypotheker over wat we kunnen met een restschuld en een eventuele nieuwe hypotheek. We hebben wel spaargeld maar te weinig om de schuld te betalen.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: