Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er z'n huis te koop staan? Of onlangs verkocht?

Ga naar beneden

Wie heeft er z'n huis te koop staan? Of onlangs verkocht? Empty Wie heeft er z'n huis te koop staan? Of onlangs verkocht?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 4:35

Heb je een taxateur voor je huis laten komen? Zoja wat was je daar aan kwijt?
Heb/had je je huis ook op funda staan?
Hoelang staat je huis nu toe koop/heeft te koop gestaan?
En hoeveel kijkers zijn er geweest?
Ben/was je al veel in prijs gezakt?

Wij gaan over een paar weken/maanden ons huis te koop zetten. Vind het nu al spannend ! smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er z'n huis te koop staan? Of onlangs verkocht? Empty Re: Wie heeft er z'n huis te koop staan? Of onlangs verkocht?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 4:49

Razz_ schreef:Heb je een taxateur voor je huis laten komen? Zoja wat was je daar aan kwijt?
Ja, je moet een taxatierapport aanleveren. Wij waren geloof ik zo E300.- kwijt voor het 1ste huis (appartement van vriend, nu man!)
Heb/had je je huis ook op funda staan?
Ja, je moet echt je huis op funda zetten, 90% van de mensen die een huis willen kopen die kijken op funda, dus meer kans!
Hoelang staat je huis nu toe koop/heeft te koop gestaan?
Het appartement in Amsterdam heeft 8 maanden te koop gestaan
En hoeveel kijkers zijn er geweest?
Wel 50
Ben/was je al veel in prijs gezakt?
Ja, mijn man heeft het voor E259.000 te koop gezet, en het is uiteindelijk verkocht voor E238.000

Wij gaan over een paar weken/maanden ons huis te koop zetten. Vind het nu al spannend ! Wie heeft er z'n huis te koop staan? Of onlangs verkocht? 561177

Gast
Gast

Wie heeft er z'n huis te koop staan? Of onlangs verkocht? Empty Re: Wie heeft er z'n huis te koop staan? Of onlangs verkocht?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 4:54

Razz_ schreef:Heb je een taxateur voor je huis laten komen? Zoja wat was je daar aan kwijt? Gratis taxatie gehad. Erna een makelaar in de arm genomen en die kostte 1500 incl btw.
Heb/had je je huis ook op funda staan? Yep.
Hoelang staat je huis nu toe koop/heeft te koop gestaan? Het huis heeft maar twee weken te koop gestaan (dat was mazzel hoor, hoor je zelden in deze tijd).
En hoeveel kijkers zijn er geweest? 8
Ben/was je al veel in prijs gezakt? Uiteindelijk hebben we we 12.000 euro minder dan de vraagprijs gekregen. Niet tussentijds in prijs gezakt ofzo. Ik wilde er zo graag weg dat we niet gewacht hebben op een hoger bod.

Wij gaan over een paar weken/maanden ons huis te koop zetten. Vind het nu al spannend ! smile Kan ik me voorstellen, vond ik ook hoor! Succes met de verkoop!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: