Hoe lang duurde het voordat je huis verkocht was?
+18
rianne287
Razz
Linda
Floor
Silke
Zonnetje
Nyx
Snoopy
GeKKiE
Dolphinne
Zonneschijn
Ooh La La!
Siamsa
Reeza
Annie24
Paper Crown
Ella
Marin
22 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Hoe lang duurde het voordat je huis verkocht was?
Gewoon een interesse vraagje aan degenen die hun huis hebben verkocht (in deze tijd):
Hoe lang heeft je huis te koop gestaan?
Heb je veel kijkers gehad?
Heb je veel verlies gemaakt?
Ben je na de verkoop pas gaan verhuizen of heb je de gok eerder gewaagd?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Hoe lang duurde het voordat je huis verkocht was?
Hoe lang heeft je huis te koop gestaan? Een half jaartje
Heb je veel kijkers gehad? een stuk of 10 denk ik
Heb je veel verlies gemaakt? we hebben wel iets verlies gemaakt.
Ben je na de verkoop pas gaan verhuizen of heb je de gok eerder gewaagd? wij hebben de gok eerder gewaagd. We hebben omdat het zo snel verkocht was tijdelijk nog ergens anders moeten wonen.
Heb je veel kijkers gehad? een stuk of 10 denk ik
Heb je veel verlies gemaakt? we hebben wel iets verlies gemaakt.
Ben je na de verkoop pas gaan verhuizen of heb je de gok eerder gewaagd? wij hebben de gok eerder gewaagd. We hebben omdat het zo snel verkocht was tijdelijk nog ergens anders moeten wonen.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ella schreef:Hoe lang heeft je huis te koop gestaan? 8 maanden in 2008
Heb je veel kijkers gehad? Veel. Denk meer dan 30
Heb je veel verlies gemaakt? Nee, €35.000 winst
Ben je na de verkoop pas gaan verhuizen of heb je de gok eerder gewaagd? nvt
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wow wat veel kijkers PC! Allemaal serieuze kijkers of was het ook op inloopdagen zoals open huizen dag ofzo?
Marin- Lady Post-a-lot
Jeetje PC das nog een flinke winst.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Hoe lang heeft je huis te koop gestaan? Staat nu 4 maanden te koop
Heb je veel kijkers gehad? 3
Heb je veel verlies gemaakt? we hebben minimaal 30.000 verlies en misschien nog wel weer, dit ligt aan wanneer we de sleutel krijgen van het nieuwe huis. Zitten we dan met dubbele lasten kunnen we nog 10.000 zakken en dan is de spaarpot leeg. Als ik de staatsloterij win zetten we hem voor € 10 te koop
Ben je na de verkoop pas gaan verhuizen of heb je de gok eerder gewaagd? We hebben een nieuwbouwwoning gekocht omdat ons huidige huis niet leefbaar is met onze buren. Ik zit liever op mijn werk dan dat ik thuis ben Toen hebben we dus ook ons huis te koop gezet. Het huis zou in 2014 opgeleverd worden, maar dat wordt waarschijnlijk al oktober/november dit jaar. Flinke domper dus, vooral omdat we ons huidige huis nog niet kwijt zijn.
Heb je veel kijkers gehad? 3
Heb je veel verlies gemaakt? we hebben minimaal 30.000 verlies en misschien nog wel weer, dit ligt aan wanneer we de sleutel krijgen van het nieuwe huis. Zitten we dan met dubbele lasten kunnen we nog 10.000 zakken en dan is de spaarpot leeg. Als ik de staatsloterij win zetten we hem voor € 10 te koop
Ben je na de verkoop pas gaan verhuizen of heb je de gok eerder gewaagd? We hebben een nieuwbouwwoning gekocht omdat ons huidige huis niet leefbaar is met onze buren. Ik zit liever op mijn werk dan dat ik thuis ben Toen hebben we dus ook ons huis te koop gezet. Het huis zou in 2014 opgeleverd worden, maar dat wordt waarschijnlijk al oktober/november dit jaar. Flinke domper dus, vooral omdat we ons huidige huis nog niet kwijt zijn.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Marin schreef:Gewoon een interesse vraagje aan degenen die hun huis hebben verkocht (in deze tijd):
Laatst verkochte huis was in 2007, stond 9 maanden te koop en kreeg amper kijkers. Met 15000 euro verlies verkocht. Na verkoop bij mijn ouders gewoond zodat ik die schuld snel af kon betalen.
Gast- Gast
Nee, niet allemaal interesse hoor. Was het huis in IJburg.
Oh ik wist niet dat je daar hebt gewoond!
Marin- Lady Post-a-lot
Wij durven het niet te koop te zetten, omdat er huizen in de straat al maanden en soms jaren te koop staan en uiteindelijk voor zulke lage bedragen weggaan, dat wij dan een gigantische schuld overhouden
Gast- Gast
Ja klote is dat he, Pippa! Daarom vraag ik het ook een beetje. Niet dat we nu al willen verhuizen, maar over 1,5 a 2 jaar wel. Straks moet je zo lang wachten.. In onze flat staan ook al meerdere appartementen te koop.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja, wij hebben besloten het nu lekker op te knappen voor ons zelf met nieuwe badkamer/keuken/vloer, alles verven etc, en dan met 2/3 jaar kijken of we het kunnen verkopen, tegen die tijd zullen we echt wel uit dit huis gegroeid zijn..
Gast- Gast
Leuk om het in elk geval op te knappen zodat je er zelf ook nog even plezier van hebt! En hopelijk kan je het tegen die tijd dan zonder al te veel verlies verkopen.
Marin- Lady Post-a-lot
Wij zijn ook aan het twijfelen tussen wel/niet verkopen. We wachten nog op meer info over een nieuwbouwproject en dan gaan we een beslissing maken, als het goed is horen we deze week/volgende week meer. Wij willen echt geen jaren meer in een klein appartement wonen, maarja wat niet gaat gaat niet natuurlijk. Het is alleen wel erg balen dat het zo slecht gaat met de woningmarkt.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Mijn huis wil ik dit jaar te koop gaan zetten. Ik ben nu het een en ander aan het opknappen om het aantrekkelijker te maken om te kopen. Ben heel benieuwd hoe lang het te koop zal staan, ik zal wel echt flink balen als het heel lang gaat duren.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Spannend Siamsa! Wel laten weten als het verkocht is, dan kom ik afscheid nemen van je fijne huisje
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Spannend Siamsa! Wel laten weten als het verkocht is, dan kom ik afscheid nemen van je fijne huisje
Het wordt pas na de zomer te koop gezet, dus het duurt nog wel eventjes, maar ik zal je zeker op de hoogte houden! We zitten nu ook al steeds huizen te kijken op Funda, maar erg frustrerend als je steeds een leuk huisje weer met 'verkocht onder voorbehoud' ziet staan Kan gewoon beter niet kijken op Funda totdat het huis verkocht is, haha.
Siamsa- Prater
Hahaha wij kijken ook steeds op Funda en zijn vorige week door toekomstige woonplaatsen gaan rijden om te kijken welke straten leuk zijn. Zo leuk! Ga je naar die regio waar je eerst zei dat je wilde gaan wonen samen?
We hebben ook echt al een lijstje met leuke huizen, maar ja, tegen die tijd zijn ze allang niet meer te koop.
We hebben ook echt al een lijstje met leuke huizen, maar ja, tegen die tijd zijn ze allang niet meer te koop.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:
Hoe lang heeft je huis te koop gestaan? 13 maanden
Heb je veel kijkers gehad? 12
Heb je veel verlies gemaakt? Ja, dik € 25.000,-
Ben je na de verkoop pas gaan verhuizen of heb je de gok eerder gewaagd? We hebben eerder een nieuwbouw huis gekocht waar we 1,5 jaar op moesten wachten. Het oude huis heeft gelukkig maar 1 maand leeg gestaan.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Siamsa? Waarom?? Waarom verkoop je je Holiday Huisje?
Paper Crown schreef:Siamsa? Waarom?? Waarom verkoop je je Holiday Huisje?
Met het huisje is niets mis, maar we willen gaan samenwonen, alleen dan niet in mijn huidige woonplaats. Toen ik hier kwam wonen was hier mijn hele leven, maar nu heeft alles zich verplaatst richting Utrecht. Behalve 1 vriendin en een paar familieleden heb ik hier niets meer, en mijn vriendin heeft hier al helemaal niets. Ik voel me hier nu afgezonderd van alles en iedereen. We willen dus heel graag ergens rond Utrecht gaan wonen, en dan het liefst in plaats oosten van Utrecht.
Siamsa- Prater
Is haar inrichting smaak eigenlijk beetje hetzelfde als dat van jou? Want dan neem je gewoon je fijne spullies mee
Marin- Lady Post-a-lot
Hoe lang heeft je huis te koop gestaan? 5 maanden
Heb je veel kijkers gehad? +/- 20
Heb je veel verlies gemaakt? Ja 40.000
Ben je na de verkoop pas gaan verhuizen of heb je de gok eerder gewaagd? Ik was al weg, ex woont er nog.
Heb je veel kijkers gehad? +/- 20
Heb je veel verlies gemaakt? Ja 40.000
Ben je na de verkoop pas gaan verhuizen of heb je de gok eerder gewaagd? Ik was al weg, ex woont er nog.
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Heb jij jezelf dan moeten uitkopen, ofzo, Zonneschijn? Lijkt me ook rot.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Is haar inrichting smaak eigenlijk beetje hetzelfde als dat van jou? Want dan neem je gewoon je fijne spullies mee
De inrichting interesseert haar niet heel veel, dus daar heb ik geluk mee, haha. Maar mijn smaak is best wel anders geworden de laatste jaren, moderner en strakker, dus de inrichting zal sowieso niet helemaal hetzelfde worden als het nu is. De bank gaat zal sowieso wel meegaan, maar de eettafel bijvoorbeeld echt niet (en die gaan we dan samen uitzoeken, ik wil wel dat het dan echt een huisje van ons samen wordt)
Siamsa- Prater
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel sparen voordat je huis koopt
» Hoe lang duurde het....
» Meiden die al eens een huis verkocht hebben
» Hoe lang duurde het bij jullie voor dat het gras op kwam?
» Wie heeft er z'n huis te koop staan? Of onlangs verkocht?
» Hoe lang duurde het....
» Meiden die al eens een huis verkocht hebben
» Hoe lang duurde het bij jullie voor dat het gras op kwam?
» Wie heeft er z'n huis te koop staan? Of onlangs verkocht?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: