Wie wil jij nog meeten?
+65
Roza
Joan
Sorrento
Snoes
Ilovethe90s
Exogenesis
Twellie
Minx
Pommes
Pruim
Stuiterbal
Pitufo
Bolleke
Mamsie
Caroow
Charles
Printje
Puggle
CCC
Antibes
LDJ
Razz
Poubelle
Ibbeltje
Sanne
SuperGrover
Caramba
Pompoen
Kowalski
Esperanza
Jeanette
Toet
sanne-84
Lady4
Taeda
SDL
GreenGrass
Niekske
Pineco
mzcharlotte
Lonely Goatherd
Urban Naked
Kiekeboe
Snirp
Mees
Sterre
Rush
Blond
Luce
Carra
Blair
Mermaid
Cimic
Reva
Burn
Merai
Elliot
Arwyn
VeryCherry
Bazinga
Sea of Trees
Shisha
Lejow
Marin
Bliss
69 plaatsers
Pagina 9 van 15
Pagina 9 van 15 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15
Re: Wie wil jij nog meeten?
God, daar komt spuit 11. Las je nu pas je whatsappje?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Maar dat overdreven? Toen ik nog bevriend was met Peanut reageerde ik ook wel, maar dat overdreven vond ik op het forum niet fijn. Ik kón het soms wel doen, maar dat bewaarde ik dan wel voor PM of Whatsapp ofzo.Ibbeltje schreef:Lennox schreef:Ook in topics als het met één van jullie even wat minder goed gaat. Het overdreven 'schatje, je weet het, ik sta er voor je, als ik je kan helpen, laat maar weten'Ibbeltje schreef:Lennox ik benadruk dit wel als ik reageer ergens over wat je gaat doen die dag en ik met ze af heb gesproken. Vraag mij af waar het zo benadrukt wordt ?
Ik weet dat het goed bedoeld is, maar tegelijkertijd vind ik het ook altijd overkomen alsof die vriendschap steeds weer even éxtra benadrukt moet worden op het forum. Zo van: 'al die andere reacties die op je gegeven worden zijn ook lief en meelevend, maar als het moet, WIJ zijn er tenminste in levende lijve voor je'.
Nou ja je mag toch wel laten zien dat je er voor iemand bent? Mag dat niet zo duidelijk op het forum dan?
Gast- Gast
Charles schreef:God, daar komt spuit 11. Las je nu pas je whatsappje?
Gast- Gast
Voor de een kan dat dan overdreven zijn maar voor mij op dat moment niet. Ik zie ook wel vaker dat anderen reageren met hulp aangeboden of wat ook. Wat is dan het verschil met bijvoorbeeld als ik het doe?
Maar goed misschien zie ik het dan toch net anders of zo. Maar zal er eens opletten hoe vaak ik dat doe. Heb namelijk het idee dat het meevalt.
Maar goed misschien zie ik het dan toch net anders of zo. Maar zal er eens opletten hoe vaak ik dat doe. Heb namelijk het idee dat het meevalt.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbel, ik snap dat je het goed bedoelt. En dat het fijn is dat jullie elkaar hebben. Jullie zijn vast lieve vriendinnen voor elkaar. Leuk voor jullie. Het enige wat ik aangaf is dat jullie het vrij overduidelijk laten blijken naar buiten toe.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Nou, ik zal er op letten. Sorry.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik doel niet zozeer op jou alleen hè, maar op het clubje. Ik bedoel, jullie zetten je neer als een clubje dus jullie worden ook aangesproken als een clubje Maar inderdaad, jij doet het misschien net een tikkeltje minder overdreven, maar het valt me inderdaad ook op dat je er steeds ook achteraan komt. Als er ook maar iemand uit het clubje reageert, reageer jij ook. Niks ten nadele van jou als persoon verder, je lijkt me nog altijd een gezellige meid, maar het valt mij ook op.Ibbeltje schreef:Voor de een kan dat dan overdreven zijn maar voor mij op dat moment niet. Ik zie ook wel vaker dat anderen reageren met hulp aangeboden of wat ook. Wat is dan het verschil met bijvoorbeeld als ik het doe?
Stuit vind ik het idd nog het minst doen.
Gast- Gast
Charlesie.. je weet t he..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wie er allemaal bij dat clubje horen. Ik lees al heel lang mee maar het ehvn clubje is me nog nooit opgevallen.
Pruim- Fluisteraar
- Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13
Charles schreef:Ibbel, ik snap dat je het goed bedoelt. En dat het fijn is dat jullie elkaar hebben. Jullie zijn vast lieve vriendinnen voor elkaar. Leuk voor jullie. Het enige wat ik aangaf is dat jullie het vrij overduidelijk laten blijken naar buiten toe.
Ik vind het alleen vervelend als mensen zich er aan irriteren(of is het ergeren?). Terwijl (ik spreek voor mij zelf) ik het niet met de intentie doe van kijk mij nou eens goede vriendinnen zijn van die en die. Ik ben oprecht naar ze toe en zeg wat ik wil zeggen op dat moment.
Maar ik ga er wel op letten wat en hoe ik reageren op ze. Is mij namelijk niet opgevallen dat het zo over kwam iig.
Lejow schreef:Charlesie.. je weet t he..
En dit vind ik dan vooral irritant gedrag. Jullie storen je aan ons, ik stoor me hier aan.
Nu pas je whatsapp gelezen ???
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik vind ook dat er behoorlijk overdreven wordt hoor, omdat sommigen al een negatieve mening over ons hebben worden wij er vaker uitgepikt hen ik het idee. Maar goed, ik zal er in het vervolg op proberen te letten.Pruim schreef:Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wie er allemaal bij dat clubje horen. Ik lees al heel lang mee maar het ehvn clubje is me nog nooit opgevallen.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ontopic: het lijkt me trouwens wel een keer leuk om met Ibbel een dagje op haar werk mee te draaien. Dat dan weer wel
Gast- Gast
Lennox schreef:Ontopic: het lijkt me trouwens wel een keer leuk om met Ibbel een dagje op haar werk mee te draaien. Dat dan weer wel
Jij hebt hetzelfde werk toch?
Ja, daaromIbbeltje schreef:Lennox schreef:Ontopic: het lijkt me trouwens wel een keer leuk om met Ibbel een dagje op haar werk mee te draaien. Dat dan weer wel
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Lejow schreef:Charlesie.. je weet t he..
En dit vind ik dan vooral irritant gedrag. Jullie storen je aan ons, ik stoor me hier aan.
Nu pas je whatsapp gelezen ???
Dat mag.
Nee, al heb ik Charles hier net wel een appje over gestuurd trouwens, afwachten wanneer ze het leest....
Lejow- Lady Post-a-lot
Lennox schreef:Ja, daaromIbbeltje schreef:Lennox schreef:Ontopic: het lijkt me trouwens wel een keer leuk om met Ibbel een dagje op haar werk mee te draaien. Dat dan weer wel
Ja is wel leuk om bij elkaar te kijken hoe het is. Ideeen op doen
Jeetje, wat een discussie hier... Ik ga me er niet mee bemoeien, wilde ontopic alleen maar even melden dat ik het leuk vind om te lezen dat mijn naam hier ook een paar keer genoemd wordt. Ik woon trouwens ook aan het eind van het land (nou ja, net eroverheen dus ). Ben gisteren nog in Maastricht, Heerlen en Kerkrade geweest, allemaal op hooguit 20 minuten van hier. Jullie zijn dus niet alleen Maar ik heb zoals gezegd geen plannen om te meeten, sorry
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Ibbeltje schreef:Lennox schreef:Ja, daaromIbbeltje schreef:Lennox schreef:Ontopic: het lijkt me trouwens wel een keer leuk om met Ibbel een dagje op haar werk mee te draaien. Dat dan weer wel
Wij moesten dat een x doen voor onze eindejaarsuitkering. Gluren bij de buren (wel binnen de eigen stichting hoor). Was best grappig.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ibbeltje schreef:Lennox schreef:Ja, daaromIbbeltje schreef:Lennox schreef:Ontopic: het lijkt me trouwens wel een keer leuk om met Ibbel een dagje op haar werk mee te draaien. Dat dan weer wel
Wij moesten dat een x doen voor onze eindejaarsuitkering. Gluren bij de buren (wel binnen de eigen stichting hoor). Was best grappig.
Ja, klopt, dat hadden wijntje jaar terug ook. Heette ook gluren bij de buren en daar was ook een eindejaarsuitkering aan verbonden. Ik vond het alleen jammer dat ze het begrip 'buren' wel heel letterlijk namen en wij ook alleen binnen onze eigen stichting konden gluren. Maar ik denk dat als ik het goed onderbouw, het wel mogelijk is dat er iemand van buitenaf bij ons een dagje boventallig en dus vrijwillig mee komt draaien, lijkt me ook wel leuk. Juist van andere organisaties kun je veel leren, vind ik.
Gast- Gast
Lennox schreef:Lejow schreef:Ibbeltje schreef:Lennox schreef:Ja, daaromIbbeltje schreef:Lennox schreef:Ontopic: het lijkt me trouwens wel een keer leuk om met Ibbel een dagje op haar werk mee te draaien. Dat dan weer wel
Ja, klopt, dat hadden wijntje jaar terug ook. Heette ook gluren bij de buren en daar was ook een eindejaarsuitkering aan verbonden. Ik vond het alleen jammer dat ze het begrip 'buren' wel heel letterlijk namen en wij ook alleen binnen onze eigen stichting konden gluren. Maar ik denk dat als ik het goed onderbouw, het wel mogelijk is dat er iemand van buitenaf bij ons een dagje boventallig en dus vrijwillig mee komt draaien, lijkt me ook wel leuk. Juist van andere organisaties kun je veel leren, vind ik.
Hart... vol.. mond.. over??
Lejow- Lady Post-a-lot
Het zal dan vast aan mij liggen hoor, maar dat dat zogenaamde clubje dan zo overdreven op elkaar zouden reageren valt mij eigenlijk niet echt op.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ik vind dit dan wel weer erg typisch.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Pagina 9 van 15 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15
Soortgelijke onderwerpen
» Wie wil wie meeten
» Ik wil ook meeten!
» Ik wil meeten!
» Een wie wil je meeten topic
» Nog een rondje; wie wil jij meeten?