Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'codetaal' begrijpen, de kleine aap....

+3
Sanne
Pink!
Printje
7 plaatsers

Ga naar beneden

'codetaal'  begrijpen, de kleine aap.... Empty 'codetaal' begrijpen, de kleine aap....

Bericht  Printje wo 1 mei 2013 - 8:37

Ik blijf het aan de ene kant toch ook wel grappig vinden maar R bezit, ik denk net zoals zoveel andere kinderen, de gave om zelfs onze 'codetaal' te kunnen verstaan en er dus gewoon op te reageren zeg maar.

Hij is flink beroerd van zijn verkoudheid in combi met enorm hoesten, vannacht is hij dus ook bij ons in bed geëindigd dus ik vraag aan man, in codetaal: is het misschien een idee om een bepaalde persoon alvast in o-n-s b-e-d te leggen?

Zegt R: Jaaaaaaaaaaaaah ik mag in mama's bed slapen.....

Of strakjes zegt man, zullen we R onder of in het water zetten?

Zegt R: Nee niet onder de douche papa ik wil in bad!

En zo kan ik nog wel ff doorgaan, wat we ook bedenken hij begrijpt het allemaal Evil or Very Mad

Herkenbaar?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'codetaal'  begrijpen, de kleine aap.... Empty Re: 'codetaal' begrijpen, de kleine aap....

Bericht  Gast wo 1 mei 2013 - 8:39

Haha, geweldig.
Wij zeggen vaak iets in het engels maar met dank aan Dora schiet dat ook niet echt meer op 'codetaal'  begrijpen, de kleine aap.... 394967

Gast
Gast

'codetaal'  begrijpen, de kleine aap.... Empty Re: 'codetaal' begrijpen, de kleine aap....

Bericht  Pink! wo 1 mei 2013 - 8:40

Als wij niet willen dat hij het begrijpt dan praten we engels, maar ben benieuwd hoelang we dat nog kunnen doen smile Code-taal is voor hun idd niet zo ingewikkeld haha
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Bericht  Sanne wo 1 mei 2013 - 8:41

Haha, ik vind het wel lief eigenlijk dat hij zo blij is om in mama's bed te slapen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Printje wo 1 mei 2013 - 8:43

Sanne schreef:Haha, ik vind het wel lief eigenlijk dat hij zo blij is om in mama's bed te slapen.

hahha ik vond het ook erg schattig hoor.

Sybella; wij proberen idd ook soms in het Engels maar idd lang leve Dora. Soms snapt hij dan nog wat we zeggen...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Twellie wo 1 mei 2013 - 9:43

Haha Printje, wat een slimmerd.

Ik probeer ook wel eens wat in het Engels tegen mijn vriend maar die is zelf zo slecht in Engels dat er uiteindelijk nog meer kans is dat mijn dochter het snapt 'codetaal'  begrijpen, de kleine aap.... 394967.

Laatst had ik een keer een enorme treinvertraging en kwam mijn vriend ons ophalen een stukje van huis en toen zei ik: 'Het is nu al zo laat, zullen we maar langs de M-A-C gaan?' (Sorry Caroow, ik weet dat het je verdrietig maakt, maar ik zei toen nog M-A-C). En toen hoorden we wel gelijk van de achterbank: 'Yes! McDonalds!'
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Caroow wo 1 mei 2013 - 9:47

Zeggen mag, schrijven niet smile

Grappig dat jullie kinderen echt een beetje Engels oppikken door Dora.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Tania wo 1 mei 2013 - 9:48

Ja hier is het ook vrij zinloos. Laatst zei ik tegen mijn man: " zullen we ze zo nog even onder dat ding waar water uit komt zetten" en mijn man zat me heel vreemd aan te kijken. En toen zei J. "nee papa ik wil niet onder de douche" laughcry

Engels heeft Diego wel een beetje verpest inderdaad.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje wo 1 mei 2013 - 9:54

Hahaha Tania
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  kwak wo 1 mei 2013 - 9:55

en wij maar denken dat wij slim zijn met onze code taal!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Printje wo 1 mei 2013 - 10:00

Man zei ook al, we moeten een codetaal voor de codetaal hebben.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: