Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sporten voor je werk

+2
Plien84
SuzieQ
6 plaatsers

Ga naar beneden

Sporten voor je werk Empty Sporten voor je werk

Bericht  SuzieQ ma 29 apr 2013 - 22:09

Wie doet dat? Ik werk gewoon 40 uur en hen vaak weinig tijd 's avonds. Daarom wil ik gaan proberen om voor mijn werk even te gaan hardlopen (de sportschool gaat pas om9 uur open). Ik moet rond 7.30 thuis weg als ik op e fiets ga en om 8 uur als ik met de auto ga. Dan zou ik dus van bv 6.15 tot 7.00 kunnen gaan hardlopen. Ik vrees alleen dat ik niet zo vroeg uit m'n bed kom of dat ik elke keer denk ik ga morgen wel... Wie doet dit en hoe bevalt het?

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten voor je werk Empty Re: Sporten voor je werk

Bericht  Plien84 ma 29 apr 2013 - 22:12

Pfff ik moet werkelijk niet aan denken. Ik kan sowieso heel slecht smorgens hardlopen, maar ik zou voor hardlopen werkelijk niet mn bed uit kunnen kopen. Wel hulde als je dat gaat doen

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten voor je werk Empty Re: Sporten voor je werk

Bericht  SuzieQ ma 29 apr 2013 - 22:20

Ik kan 's morgens ook veel slechter lopen dan 's avonds, maar ik moet toch wat. In de avonduren lukt het heel vaak niet en dat vind ik ook jammer. Misschien is het wel goed voor mijn hardloopprestaties als ik mezelf dwing om te gaan lopen als ik liever zou slapen Wink

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten voor je werk Empty Re: Sporten voor je werk

Bericht  SleepingBeauty di 30 apr 2013 - 1:18

Pff ik moet er niet aan denken.
Maar als je het kan lijkt me het knap. Lijkt me ook wel heerlijk, hele dag een geod gevoel omdat je al goed bezig bent geweest!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten voor je werk Empty Re: Sporten voor je werk

Bericht  mzcharlotte di 30 apr 2013 - 1:21

Ik deed het een paar jaar geleden wel en vond het heerlijk, maar ik woonde toen in een plaats waar de sportschool om 6.00 open ging.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten voor je werk Empty Re: Sporten voor je werk

Bericht  Sorella di 30 apr 2013 - 4:17

Mijn werktijden zijn van 13.00 uur tot en met 21.00 uur, ben dan rond 22.00 uur thuis. Ik sta elke ochtend om 8.00 uur op en ben dan om half negen op stal tot ongeveer kwart voor elf, dan snel naar huis douchen, eten en omkleden en dan om kwart voor twaalf de deur uit.

Ik vind dit heel goed te doen ook omdat ik van m'n paard en het rijden veel energie krijg. Ik heb altijd een baan van 9.00 tot 18.00 uur gehad en ging dan daarna naar stal maar ik vind 's ochtends veel fijner. Echt een heerlijk, ontspannen begin van de dag!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten voor je werk Empty Re: Sporten voor je werk

Bericht  Zonnetje di 30 apr 2013 - 8:51

Ik hou erg van sporten, maar ik moet er niet aan denken om om 6 uur op te staan om om kwart over 6 te gaan sporten. Theoretisch gezien zou je eerder naar bed moeten gaan als je zo vroeg opstaat om te gaan sporten, tenminste als je aan hetzelfde aantal uur slaap wilt komen. Ik zou dan liever 's avonds gaan sporten en wat later naar bed gaan en 's ochtends wat langer blijven liggen, maar het ligt er ook aan of je meer een avond- of een ochtendmens bent. Ik sport alleen in het weekend 's ochtends en anders altijd 's avonds.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten voor je werk Empty Re: Sporten voor je werk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum