Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sollicitatie outfit? - Foto jurkje update

+24
Esperanza
Sugarfall
Nyx
Reva
Lonely Goatherd
Mees
Punk'd
Sayuri
Eris
Niene
Cow
TukTuk
Elliot
Arwyn
Aziraphale
Bliss
Puggle
Parel
Jeanette
Zora
Toet
Melis_je
Monte
Marin
28 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Sollicitatie outfit? - Foto jurkje update  - Pagina 3 Empty Re: Sollicitatie outfit? - Foto jurkje update

Bericht  Nyx za 4 mei 2013 - 1:56

Ik vind het een heel mooi jurkje en ik heb lichte twijfel bij de heupen, door de ritjes denk ik, maar wat ik niet mooi vind is dat hij aan de achterkant opkrult. Maar waarschijnlijk komt dat doordat je gebogen staat? Want normaal is hij wel mooi recht?

Een iets langer blazertje en het was voor mij perfect geweest. Ik heb iets tegen de pinguinjas.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie outfit? - Foto jurkje update  - Pagina 3 Empty Re: Sollicitatie outfit? - Foto jurkje update

Bericht  Sugarfall za 4 mei 2013 - 2:38

Leuk jurkje, mooie kleur ook! Draag hem alsjeblieft met je blazer haha, en dan open! Wink Als je toch een vestje wil dan zou ik die sowieso ook open dragen, want dicht staat echt niet.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Esperanza za 4 mei 2013 - 2:49

Wat een leuke jurk en mooie kleur! Kun je echt heel goed hebben! Je hebt er een mooi figuur in.

De vestjes dicht vind ik niet mooi, past niet bij elkaar. Los zou misschien nog wel kunnen, maar dat vind ik lastig zeggen zonder foto.
De blazer los staat het mooist. Ik denk dat dat voor een sollicitatie ook het meest geschikt is.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Sam za 4 mei 2013 - 2:59

Staat je kei leuk.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Gast zo 5 mei 2013 - 0:27

Leuk hoor Marin! Met je zwarte jasje open inderdaad. Wat fijn dat je een manicure krijgt!

Gast
Gast

Bericht  Razz zo 5 mei 2013 - 0:32

Lonely Goatherd schreef:Ik vind het jurkje je van de voorkant best leuk staan (al zou een half maatje meer het net wat flatteuzer maken), maar de achterkant vind ik ronduit slecht zitten. Zo'n rits hoort in een vloeiende lijn te lopen en niet zo te bobbelen. Al met al zou ik het jurkje dus niet houden en verder zoeken naar iets wat echt mooi staat. Maar goed, als je 'm wel houdt zou ik het met het open zwarte colbertje combineren, dan zie je de rits ook niet zo.

Eens met LG en idd bij de buik/heupen lijkt het wat strak.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Lonely Goatherd zo 5 mei 2013 - 0:58

Bij de heupen inderdaad Melis_je. Volgens mij hoort hij wat meer te 'vallen' en de contouren te volgen i.p.v. er zo strak omheen te wikkelen. Het is geen ramp, ik vind 'm gewoon nèt niet mooi passen. Maar wellicht is dat smaakgebonden.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Lonely Goatherd zo 5 mei 2013 - 1:00

Marin schreef:Kon zelfs bukken en ik vermoed dat ik dat niet hoef te doen voor het gesprek Laughing
Haha ik mag hopen van niet, anders zou ik je salariseis in ieder geval flink opschroeven. Very Happy
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Bliss zo 5 mei 2013 - 1:08

Lonely Goatherd schreef:Bij de heupen inderdaad Melis_je. Volgens mij hoort hij wat meer te 'vallen' en de contouren te volgen i.p.v. er zo strak omheen te wikkelen. Het is geen ramp, ik vind 'm gewoon nèt niet mooi passen. Maar wellicht is dat smaakgebonden.

Hier moet ik me bij aansluiten, volgens mij hoort een jurkje als dit losjes om je lichaam te vallen. Denk dat een maat groter beter zou zijn!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lady4 zo 5 mei 2013 - 6:54

Sugarfall schreef:Leuk jurkje, mooie kleur ook! Draag hem alsjeblieft met je blazer haha, en dan open! Wink Als je toch een vestje wil dan zou ik die sowieso ook open dragen, want dicht staat echt niet.

Hele,aal +1. Voor de rest vind ik hem niet te strak ogen en denk ik ook niet dat een sollicitatiecommissie valt over een bolling aan de achterkant.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Snirp zo 5 mei 2013 - 20:10

Zeker het jurkje doen, met je zwarte blazer open!

Maar dat is wat iedereen eigenlijk al zegt, haha smile
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: