Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sollicitatie outfit? - Foto jurkje update

+24
Esperanza
Sugarfall
Nyx
Reva
Lonely Goatherd
Mees
Punk'd
Sayuri
Eris
Niene
Cow
TukTuk
Elliot
Arwyn
Aziraphale
Bliss
Puggle
Parel
Jeanette
Zora
Toet
Melis_je
Monte
Marin
28 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Sollicitatie outfit? - Foto jurkje update  - Pagina 2 Empty Re: Sollicitatie outfit? - Foto jurkje update

Bericht  Elliot vr 3 mei 2013 - 22:44

Ik zou het blazertje doen en dan open. Die andere drie foto's vind ik minder leuk staan. Erg leuk jurkje!!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie outfit? - Foto jurkje update  - Pagina 2 Empty Re: Sollicitatie outfit? - Foto jurkje update

Bericht  Elliot vr 3 mei 2013 - 22:44

En als je toch een vestje kiest zou ik die eerder open laten trouwens.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  TukTuk vr 3 mei 2013 - 22:46

Leuk jurkje, staat je goed! De vestjes vind ik zelf er niet mooi op staan, maakt het gelijk heel truttig en ook gelijk minder netjes, omdat het dan lijkt alsof je een strak kort rokje aan hebt. Het jasje los vind ik het leukste er op staan, maar toch ook niet helemaal top. Moet je er perse iets op hebben?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Cow vr 3 mei 2013 - 22:48

Colbert los!
Bij beide vestjes vind ik de halslijn van de jurk erboven niet mooi, misschien is open beter?
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Marin vr 3 mei 2013 - 22:49

AngelNyn schreef: Moet je er perse iets op hebben?

Ja ik vind het veel te bloot om met blote armen te doen, dat kan voor een dineetje misschien, niet voor een gesprek (vind ik dan)

Maar ik neig inderdaad het meeste naar het colbertje toch, en dan denk ik open gezien de reacties hier (hoewel ik dat heel erg on-af vindt staan, oogt dat niet heel slordig?)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Niene vr 3 mei 2013 - 22:51

Ik vind het met het zwarte colbert open erg mooi staan! Very Happy
De vestjes maken het te tutterig vind ik..
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Melis_je vr 3 mei 2013 - 22:54

Die vestjes iig niet. Dat kan idd niet met die halslijn. Als je het per se wil, laat ze dan open, maar ik denk dat het niet mooi is.
Dat colbertje open is prima, netjes en het leidt niet af. Ik vind het niet geweldig als combinatie ofzo, maar het lijkt me prima voor je sollicitatie.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Marin vr 3 mei 2013 - 22:55

Ja vind ik ook wel Niene. Jammer, want was handig geweest, maar ik vind het ook tegenvallen met die vestjes.

Maar gelukkig staat het colbertje er dan wel weer leuk op. Voel me denk ik uiteindelijk ook fijner er in, dus dat is ook belangrijk want dat straal je uit!

Oh en ik doe sowieso m'n bril op want dan lijk ik een stuk intelligenter nerd
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Niene vr 3 mei 2013 - 22:56

Inderdaad,als je je fijn voelt in je kleding straal je zelfvertrouwen uit Very Happy

Wens je alvast veel succes!
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Marin vr 3 mei 2013 - 22:57

Dank je smile

En jij ook Melis_je voor je input smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Eris vr 3 mei 2013 - 23:00

Het jurkje met het zwarte colbertje open staat het beste vind ik. Je voelt je er ook goed in, iets dat heel belangrijk is. Succes!

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Sayuri vr 3 mei 2013 - 23:28

Supermooi jurkje, dat model staat je heel goed. Ik zou ook voor het colbertje gaan en dan open laten. Staat niet slordig hoor, ik heb bijna alleen maar dat soort jurkjes aan voor mijn werk, en altijd met colbertje erover (open dus).

Jurkje zou ook mooi zijn met een wit colbertje en witte of nude pumps.
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Bericht  Arwyn vr 3 mei 2013 - 23:34

En het roze vestje open?
Sowieso zou ik niks dichts erover heen doen, dus of het nou het jasje of het vestje wordt: open houden!
Verder is het een leuk jurkje.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Punk'd vr 3 mei 2013 - 23:35

Dat jurkje staat je echt heel erg goed!

Die vestjes zou ik echt niet kiezen. Ik vind het te jachtclub achtig. Dat trek je bij de zeilclub aan als het buiten koeler wordt bij wijze van. Ik persoonlijk vind het niet zakelijk genoeg.

De zwarte blazer open vind ik het mooiste. Ik denk trouwens dat er niets mis is met de blazer maar dat hij je gewoon wat te groot is. Volgens mij hoort hij wat strakker te zitten.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Punk'd vr 3 mei 2013 - 23:36

Die ring vind ik trouwens wel erg leuk bij die outfit Sollicitatie outfit? - Foto jurkje update  - Pagina 2 561177. Dan zou ik verder alleen geen sieraden omdoen. Alleen een klein paar oorbelletjes.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Arwyn vr 3 mei 2013 - 23:37

Oh trouwens, ik zou gewoon lekker flatjes meenemen voor onderweg hoor! In je tas en niemand hoeft het te weten Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin vr 3 mei 2013 - 23:39

Punk'd schreef:Die ring vind ik trouwens wel erg leuk bij die outfit Sollicitatie outfit? - Foto jurkje update  - Pagina 2 561177. Dan zou ik verder alleen geen sieraden omdoen. Alleen een klein paar oorbelletjes.

Hahaha oh ik was van plan 'm af te doen omdat ik 'm te groot vond :P

Het colbertje kan idd misschien best wat te groot zijn, is toch 10 kilo geleden dat ik 'm kocht. Very Happy Ben trouwens zooo blij dat ik gewoon zo'n jurkje in maat M aan kan! Dat maakt me toch wel weer beetje trots op mezelf smile

Hahaha de jacht- of zeilclub:) Ik zal het onthouden voor de toekomst, komt vast een keer van pas haha.

Arwyn, ik kan nu niet echt meer foto's maken (outfit is al uit, en nogal een crime om aan te trekken in je eentje), maar ik denk dat ik sowieso maar voor 't colbertje ga.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 4 mei 2013 - 0:00

Ik zou voor het colbertje gaan! Of een open vestje.
Leuk jurkje!

Gast
Gast

Bericht  Mees za 4 mei 2013 - 0:01

Jurkje staat je heel erg mooi. Ik vind het alleen met de vestjes niet mooi uit komen. Dus zou gaan voor het colbert (open) en heel snel gaan kijken voor een maatje kleiner Wink!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Lonely Goatherd za 4 mei 2013 - 0:17

Ik vind het jurkje je van de voorkant best leuk staan (al zou een half maatje meer het net wat flatteuzer maken), maar de achterkant vind ik ronduit slecht zitten. Zo'n rits hoort in een vloeiende lijn te lopen en niet zo te bobbelen. Al met al zou ik het jurkje dus niet houden en verder zoeken naar iets wat echt mooi staat. Maar goed, als je 'm wel houdt zou ik het met het open zwarte colbertje combineren, dan zie je de rits ook niet zo.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Marin za 4 mei 2013 - 0:24

Ik sta daar op die foto krom naar achteren he, om die foto te maken :P Lijkt me niet zo gek dat die rits dan beetje bobbelt. Volgens mij als ik rechtop zit/sta zit ie gewoon normaal, maar dat zal ik vanavond even aan m'n vriend vragen (kan ik onmogelijk zelf zien natuurlijk). Oh en het colbertje bedekt de rits natuurlijk grotendeels.
Ik kan ook écht niks anders meer kopen, iig niet voor het gesprek.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Melis_je za 4 mei 2013 - 0:58

Lonely Goatherd schreef:Ik vind het jurkje je van de voorkant best leuk staan (al zou een half maatje meer het net wat flatteuzer maken),
Waar vind je hem dan strak?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Marin za 4 mei 2013 - 1:08

Hoogstens aan de onderkant misschien? Maar da's gewoon het model, dat hoort denk ik. Bij de taille vond ik 'm zelfs nog wat ruim zitten, ik heb wel eens strakkere dingen aan gehad. En bij de halslijn zit ie (zeker achter) zelfs wat losjes, maar ook dat is misschien weer het model?

Ach, ik vind 'm leuk en hij past Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Reva za 4 mei 2013 - 1:50

Melis_je schreef:
Lonely Goatherd schreef:Ik vind het jurkje je van de voorkant best leuk staan (al zou een half maatje meer het net wat flatteuzer maken),
Waar vind je hem dan strak?

Bij de heupen.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  Marin za 4 mei 2013 - 1:54

Valt volgens mij wel mee hoor Reva. Ja hij zit wel strak maar dat hoort denk ik, maar ik kan wel normaal lopen, zitten en bewegen. Kon zelfs bukken en ik vermoed dat ik dat niet hoef te doen voor het gesprek Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: