Wat wordt jouw koninginnedag outfit?
+19
Jeanette
TukTuk
Toet
Summerlovin
Zonnetje
Minx
Arwyn
studiebol
Rush
Burn
Bacio
Kowalski
Bliss
Roza
Char1
Plien84
Siamsa
Nyx
Ibbeltje
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?
Ik heb ook nooit koninginnenacht gevierd.
De kans is trouwens toch vrij groot dat ik in mijn gewone outfit ga. Ik heb geen zin en geld om dingen bij te kopen.
De kans is trouwens toch vrij groot dat ik in mijn gewone outfit ga. Ik heb geen zin en geld om dingen bij te kopen.
Gast- Gast
Niets bijzonders, als het maar warm is.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Niets bijzonders want ik zit met de meiden in een speeltuin
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb dit shirtje gekocht bij de Hema. Alleen wel even afwachten wat voor weer het wordt..
Maar ach, anders kan die ook heel goed voor EK/WK oid.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Ik heb dit shirtje gekocht bij de Hema. Alleen wel even afwachten wat voor weer het wordt..
Ik ga morgen waarschijnlijk die met het kroontje er op nog halen aangezien de voorspellingen nu een stuk beter zijn
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Mijn oranje Bavariajurkje van een paar jaar geleden. Wel met een legging, laarzen en een vestje/jasje, want het wordt niet erg warm.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Hmm, ik zie nu ook afbeeldingen van het bavariajurkje met een skinny eronder. Dat is nog niet eens zo gek.
Rood gaat te ver eronder, denk he?
Rood gaat te ver eronder, denk he?
Gast- Gast
Dat laatste (bavaria)jurkje heb ik ook. Ik weet dus ook nooit wat ik eronder moet doen. Ik heb ook nog een oranje jurkje. Maar ook daar weet ik niet wat er het beste onder staat.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Oeps ik heb nog helemaal niet over een outfit nagedacht eigenlijk.. Heb vast nog wel ergens wat liggen en anders knip ik een shirt van m'n vader kapot en maak ik er een oranje kroontje op ofzo.
Maar eh, koko.. Hoe kun je nou geen Koninginnedag vieren als je in E. woont?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb stage, maar heb wel een oranje shirt van de Action gekocht, geen idee alleen hoe die Belgen er op reageren Heb een vrij stugge stagebegeleider, en dinsdag is mijn laatste stagedag + beoordeling, dus geen idee of het een slim idee is
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Mijn oranje Bavaria jurkje trek ik aan.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik denk mijn oranje supertrash jurkje wat je op verschillende manieren kan dragen en als het weer er zo uit blijft zien dan gewoon als shirt met lange mouwen (is eigenlijk one shoulder maar dat kan je vast ook wel als watervalhals draperen) met een zwart colbertje en een zwarte broek met coating en als het blijft regenen met mijn biker laarsjes. En een leren jasje voor buiten.
Ik heb voor morgen ook nog een beetje een fluorisrend oranje achtig shirt wat ik denk ik aan doe met een colbertje of een leren jasje, ligt er een beetje aan hoe koud het is, grijze skinny er onder en mijn nieuwe witte lage converse.
Ik heb voor morgen ook nog een beetje een fluorisrend oranje achtig shirt wat ik denk ik aan doe met een colbertje of een leren jasje, ligt er een beetje aan hoe koud het is, grijze skinny er onder en mijn nieuwe witte lage converse.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Toet schreef:Oeps ik heb nog helemaal niet over een outfit nagedacht eigenlijk.. Heb vast nog wel ergens wat liggen en anders knip ik een shirt van m'n vader kapot en maak ik er een oranje kroontje op ofzo.
Omdat ik er gewoon ff helemaal klaar mee ben
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Mijn werkkleding Ik moet de hele dag werken
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
minoessepoes schreef:Ik denk mijn oranje supertrash jurkje wat je op verschillende manieren kan dragen en als het weer er zo uit blijft zien dan gewoon als shirt met lange mouwen (is eigenlijk one shoulder maar dat kan je vast ook wel als watervalhals draperen) met een zwart colbertje en een zwarte broek met coating en als het blijft regenen met mijn biker laarsjes. En een leren jasje voor buiten.
Hee waar heb je die All Stars nou vandaan uiteindelijk?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:minoessepoes schreef:Ik denk mijn oranje supertrash jurkje wat je op verschillende manieren kan dragen en als het weer er zo uit blijft zien dan gewoon als shirt met lange mouwen (is eigenlijk one shoulder maar dat kan je vast ook wel als watervalhals draperen) met een zwart colbertje en een zwarte broek met coating en als het blijft regenen met mijn biker laarsjes. En een leren jasje voor buiten.
Hee waar heb je die All Stars nou vandaan uiteindelijk?
Bij de bijenkorf dus helaas voor de volle prijs, maar ik had nog een cadeaubon, dus heb het maar zo gedaan. Op marktplaats kon ik mijn maat niet vinden en op andere websites golden de kortingscodes elke keren net niet voor converse. En ik ben dan ook zo ongeduldig dat ik ze meteen moet hebben en niet op een aanbieding ga zitten wachten, zeker omdat ik mijn oude weg had gegooid omdat de hak helemaal kapot was en ik moet gewoon converse hebben.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
's morgens mijn hardloopkleren, want dan ga ik een wedstrijd lopen en 's middags mijn nieuwe Steps jurkje met legging en jasje (denk ik). Vrienden houden een bbq, maar we gaan alleen even een drankje doen. Ik ga m'n kleren er niet voor aanpassen.
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
een outfit waarmee ik in de tuin kan werken .
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Ah dat ongeduldige herken ik ja, ik moet en zal ze ook hebben, maar heb er nu echt ff geen geld voor! Gelukkig heb ik nog wel genoeg hoge All Stars en heb er goedkope nep-Vans bij gekocht. Ga binnenkort ff in Portugal kijken of ze daar toevallig goedkoper zijn.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat wordt jullie kerst/ oud&nieuw outfit?
» Wat kost jouw outfit?
» Wat was de eerste outfit van jouw baby?
» Hoe laat wordt jouw kindje wakker?
» Koninginnedag foto's
» Wat kost jouw outfit?
» Wat was de eerste outfit van jouw baby?
» Hoe laat wordt jouw kindje wakker?
» Koninginnedag foto's
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: