Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

+19
Jeanette
TukTuk
Toet
Summerlovin
Zonnetje
Minx
Arwyn
studiebol
Rush
Burn
Bacio
Kowalski
Bliss
Roza
Char1
Plien84
Siamsa
Nyx
Ibbeltje
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 7:32

Ik heb ook nooit koninginnenacht gevierd.

De kans is trouwens toch vrij groot dat ik in mijn gewone outfit ga. Ik heb geen zin en geld om dingen bij te kopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Rush zo 28 apr 2013 - 7:35

Niets bijzonders, als het maar warm is.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  studiebol zo 28 apr 2013 - 7:48

Niets bijzonders want ik zit met de meiden in een speeltuin Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Arwyn zo 28 apr 2013 - 7:51

Ik heb dit shirtje gekocht bij de Hema. Alleen wel even afwachten wat voor weer het wordt..
Maar ach, anders kan die ook heel goed voor EK/WK oid.

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 Hema-Dames-t-shirt
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Minx zo 28 apr 2013 - 8:00

Arwyn schreef:Ik heb dit shirtje gekocht bij de Hema. Alleen wel even afwachten wat voor weer het wordt..
Maar ach, anders kan die ook heel goed voor EK/WK oid.

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 Hema-Dames-t-shirt

Ik ga morgen waarschijnlijk die met het kroontje er op nog halen aangezien de voorspellingen nu een stuk beter zijn smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Zonnetje zo 28 apr 2013 - 8:05

Mijn oranje Bavariajurkje van een paar jaar geleden. Wel met een legging, laarzen en een vestje/jasje, want het wordt niet erg warm.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 8:23

Hmm, ik zie nu ook afbeeldingen van het bavariajurkje met een skinny eronder. Dat is nog niet eens zo gek.
Rood gaat te ver eronder, denk he?

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 IMG_4746

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Summerlovin zo 28 apr 2013 - 8:32

Dat laatste (bavaria)jurkje heb ik ook. Ik weet dus ook nooit wat ik eronder moet doen. Ik heb ook nog een oranje jurkje. Maar ook daar weet ik niet wat er het beste onder staat.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Toet zo 28 apr 2013 - 11:36

Oeps ik heb nog helemaal niet over een outfit nagedacht eigenlijk.. Heb vast nog wel ergens wat liggen en anders knip ik een shirt van m'n vader kapot en maak ik er een oranje kroontje op ofzo.

Maar eh, koko.. Hoe kun je nou geen Koninginnedag vieren als je in E. woont? :nopompom:
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  TukTuk zo 28 apr 2013 - 18:01

Ik heb stage, maar heb wel een oranje shirt van de Action gekocht, geen idee alleen hoe die Belgen er op reageren :P Heb een vrij stugge stagebegeleider, en dinsdag is mijn laatste stagedag + beoordeling, dus geen idee of het een slim idee is :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Jeanette zo 28 apr 2013 - 19:17

Mijn oranje Bavaria jurkje trek ik aan.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  minoessepoes zo 28 apr 2013 - 19:41

Ik denk mijn oranje supertrash jurkje wat je op verschillende manieren kan dragen en als het weer er zo uit blijft zien dan gewoon als shirt met lange mouwen (is eigenlijk one shoulder maar dat kan je vast ook wel als watervalhals draperen) met een zwart colbertje en een zwarte broek met coating en als het blijft regenen met mijn biker laarsjes. En een leren jasje voor buiten.

Ik heb voor morgen ook nog een beetje een fluorisrend oranje achtig shirt wat ik denk ik aan doe met een colbertje of een leren jasje, ligt er een beetje aan hoe koud het is, grijze skinny er onder en mijn nieuwe witte lage converse.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Kowalski zo 28 apr 2013 - 19:43

Toet schreef:Oeps ik heb nog helemaal niet over een outfit nagedacht eigenlijk.. Heb vast nog wel ergens wat liggen en anders knip ik een shirt van m'n vader kapot en maak ik er een oranje kroontje op ofzo.

Maar eh, koko.. Hoe kun je nou geen Koninginnedag vieren als je in E. woont? Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 1270000679

Omdat ik er gewoon ff helemaal klaar mee ben Wink
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Mida4you zo 28 apr 2013 - 19:44

Mijn werkkleding Laughing Ik moet de hele dag werken
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Bliss zo 28 apr 2013 - 20:36

minoessepoes schreef:Ik denk mijn oranje supertrash jurkje wat je op verschillende manieren kan dragen en als het weer er zo uit blijft zien dan gewoon als shirt met lange mouwen (is eigenlijk one shoulder maar dat kan je vast ook wel als watervalhals draperen) met een zwart colbertje en een zwarte broek met coating en als het blijft regenen met mijn biker laarsjes. En een leren jasje voor buiten.

Ik heb voor morgen ook nog een beetje een fluorisrend oranje achtig shirt wat ik denk ik aan doe met een colbertje of een leren jasje, ligt er een beetje aan hoe koud het is, grijze skinny er onder en mijn nieuwe witte lage converse.

Hee waar heb je die All Stars nou vandaan uiteindelijk?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  minoessepoes zo 28 apr 2013 - 20:41

Bliss schreef:
minoessepoes schreef:Ik denk mijn oranje supertrash jurkje wat je op verschillende manieren kan dragen en als het weer er zo uit blijft zien dan gewoon als shirt met lange mouwen (is eigenlijk one shoulder maar dat kan je vast ook wel als watervalhals draperen) met een zwart colbertje en een zwarte broek met coating en als het blijft regenen met mijn biker laarsjes. En een leren jasje voor buiten.

Ik heb voor morgen ook nog een beetje een fluorisrend oranje achtig shirt wat ik denk ik aan doe met een colbertje of een leren jasje, ligt er een beetje aan hoe koud het is, grijze skinny er onder en mijn nieuwe witte lage converse.

Hee waar heb je die All Stars nou vandaan uiteindelijk?

Bij de bijenkorf dus helaas voor de volle prijs, maar ik had nog een cadeaubon, dus heb het maar zo gedaan. Op marktplaats kon ik mijn maat niet vinden en op andere websites golden de kortingscodes elke keren net niet voor converse. En ik ben dan ook zo ongeduldig dat ik ze meteen moet hebben en niet op een aanbieding ga zitten wachten, zeker omdat ik mijn oude weg had gegooid omdat de hak helemaal kapot was en ik moet gewoon converse hebben. Laughing
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  KOL zo 28 apr 2013 - 20:42

's morgens mijn hardloopkleren, want dan ga ik een wedstrijd lopen en 's middags mijn nieuwe Steps jurkje met legging en jasje (denk ik). Vrienden houden een bbq, maar we gaan alleen even een drankje doen. Ik ga m'n kleren er niet voor aanpassen.
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Ragazza zo 28 apr 2013 - 20:47

een outfit waarmee ik in de tuin kan werken Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 394967.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Bliss zo 28 apr 2013 - 20:49

Ah dat ongeduldige herken ik ja, ik moet en zal ze ook hebben, maar heb er nu echt ff geen geld voor! Gelukkig heb ik nog wel genoeg hoge All Stars en heb er goedkope nep-Vans bij gekocht. Ga binnenkort ff in Portugal kijken of ze daar toevallig goedkoper zijn.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt jouw koninginnedag outfit? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt jouw koninginnedag outfit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum