Wat ligt er allemaal in jou auto?
+13
Aziraphale
Nyx
Roxi3
Roza
Dolphinne
Jezzie
Theeleut
Pineco
PapillonRose
Appeltje
marjoleinnn
Rush
Minx
17 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat ligt er allemaal in jou auto?
Ben benieuwd
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat ligt er allemaal in jou auto?
Autopapieren, achterlichtjes, cd's, geld, afstandsbediening voor ons hek, een jas, zonnebrillen. Ohja, het boekje van de auto ook, en een ijskrabber en handschoenen.
En dat was het wel zo ongeveer.
En dat was het wel zo ongeveer.
Laatst aangepast door Rush op za 27 apr 2013 - 22:59; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Reservelampjes, boekjes etc. die bij de auto horen, krabber, trekker, oplader voor mijn telefoon en veel meer eigenlijk niet.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Het is mijn werkauto dus veel spullen daarvoor, veel veiligheidsdingen zoals EHBOdoos, oogspoelfles enzo, veel administratie, wat lekkers, deo, maandverband, reservekleding eeeh... Heel veel
Gast- Gast
Een zonnebril, ijskrabber, navigatiesysteem, cd's, reservelampjes en verder niet zoveel!
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Veel Boekje van de auto, ijskrabber, zeem, reservelampjes, handschoenen, parkeerschijf, navigatiesysteem, buggy.. Dat zijn de standaarddingen. Maar verder noem ik mijn auto voor de grap weleens rijdende vuilnisbak, want er slingert altijd van alles rond. Ik ruim het overigens wel op, maar binnen no time ligt er dan wel weer wat anders
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hebben jullie even? Parkeerkaart, zeem/spons, trekker, ijskrabber, ruitontdooier, kauwgums, kleingeld, huissleutels, papieren vd auto, lijst met belangrijke telefoonnummers, wasbeurtenkaart, draagdoek, kinderwagen, dekens, kaarten van verschillende landen, kinderboekjes, wat babyspeelgoed, vestjes voor beide dochters, paraplu, trekhaak, gevarendriehoek, veiligheidsvestjes, krik en ik vergeet vast nog het een en ander... Echt troep laat ik overigens nooit slingeren in de auto, parkeerbonnetjes of lege verpakkingen gooi ik er altijd meteen bij thuiskomst uit. Dus wat dat betreft valt het best mee
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Parkeerschijf, telefoonlader, navigatie, autoboekjes, paraplu, ijskrabber, buggy.
Oja, en een trekhaak, ehbo-doos.
Oja, en een trekhaak, ehbo-doos.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Zonnebril, parkeerschijf, ijskrappen, vliegensponsje, oplader en houder van de navigatie, zeem/spons, reservelampjes, autoboekjes, gevarendriehoek, geel veiligheidshesje, ruitenontdooier, kauwgom en heel veel parkeerkaartjes die ik steeds vergeet weg te gooien.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Hier ligt er ook een hele lading spul.
cd's, ehbo doos, veiligheidshesje, beademingsmasker (voor reanimaties), snoepjes, telefoonlader, krabber, trekker, boekjes van de auto, karretjesmuntje, bonnetjes vh tanken, zonnebril.
Speelgoedautootjes, boekje, zakdoekjes.
Paraplu, reservekleding voor mijn zoontje, stuk touw.
cd's, ehbo doos, veiligheidshesje, beademingsmasker (voor reanimaties), snoepjes, telefoonlader, krabber, trekker, boekjes van de auto, karretjesmuntje, bonnetjes vh tanken, zonnebril.
Speelgoedautootjes, boekje, zakdoekjes.
Paraplu, reservekleding voor mijn zoontje, stuk touw.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Even denken hoor..
2 ijskrabbers, lege pakjes sigaretten (wel mooi verzameld in het dashboardkastje), CD's, paraplu, parkeerschijf, autoboekje, zakdoekjes, pen, zo'n potje met lak voor de auto, veiligheidshesje en gevarendriehoek, trekker, trekhaak, kauwgom...
2 ijskrabbers, lege pakjes sigaretten (wel mooi verzameld in het dashboardkastje), CD's, paraplu, parkeerschijf, autoboekje, zakdoekjes, pen, zo'n potje met lak voor de auto, veiligheidshesje en gevarendriehoek, trekker, trekhaak, kauwgom...
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Cd's, een ijskrabber, een parkeerschijf, de onderhoudsboekjes, kabels, reservelampjes, een verbanddoos, veiligheidshesjes, ruitenwisservloeistof, een fleecedeken, een wisser, een gevarendriehoek en een veiligheidshamer.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Mijn vergunningskaart, een blauwe parkeerkaart, een bak vol rekeningen (allemaal al jaren oud, maar ik ben lui), een ruitenkrabbertje, een paar flesjes Cola Light (leeg of bijna leeg), een theedoek en een map vol met leermateriaal van een cursus die ik ooit heb gevolgd. Ik heb echt een troepbak haha.
Ow wacht; En een koninginnewuppie op de dashboard.
Ow wacht; En een koninginnewuppie op de dashboard.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
En wat vinden jullie dat er zeker niet moet ontbreken?
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:En wat vinden jullie dat er zeker niet moet ontbreken?
Mijn vergunningskaart en mijn parkeerkaart.
Verder vul ik, als ik een lange rit ga maken, mijn 0.5l fles cola light aan en dat mag zeker niet ontbreken.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Heel veel, mijn vriend heeft een overlevingskrat gemaakt voor in onze auto's. O.a. een opvouwbare schep (voor als we ingesneeuwd zijn oid?), hesjes, verbandtrommel, gevarendriehoek, reservewiel, geld, fleece dekens, een stuk touw, reservelampjes, startkabels, zaklamp, Sultana's, twee dichte flesjes water, krik, navigatie, parkeerschijf, wegenkaart, wat cd's, zonnebril, los geld om te parkeren, USB-sticks voor in de auto-radio, de auto-radio zelf, wat cd's, ijskrabber, zeempje met spons, besteksetje (is al eens erg handig gebleken toen we in Berlijn pizza hadden gehaald en wilden opeten op de hotelkamer, de pizza bleek niet te zijn gesneden).
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Heel veel, mijn vriend heeft een overlevingskrat gemaakt voor in onze auto's. O.a. een opvouwbare schep (voor als we ingesneeuwd zijn oid?), hesjes, verbandtrommel, gevarendriehoek, reservewiel, geld, fleece dekens, een stuk touw, reservelampjes, startkabels, zaklamp, Sultana's, twee dichte flesjes water, krik, navigatie, parkeerschijf, wegenkaart, wat cd's, zonnebril, los geld om te parkeren, USB-sticks voor in de auto-radio, de auto-radio zelf, wat cd's, ijskrabber, zeempje met spons, besteksetje (is al eens erg handig gebleken toen we in Berlijn pizza hadden gehaald en wilden opeten op de hotelkamer, de pizza bleek niet te zijn gesneden).
Haha dan mag ik wel op zoek naar een grotere auto als dat ik nu van plan ben om te kopen.
Minx- Lady Post-a-lot
Alles past in één kratje Ik heb exact zo'n krat van hem gekregen voor in m'n Kever en zelfs dat past, haha. Dat krat past precies in de kofferbak voorin.
Aziraphale- Ratel
- parkeerschijf
- ijskrabber
- trekker
- kaart van Nederland
- cd's
- fleecevest
- reflecterend hesje
- gsm-oplader
- oplader van de tomtom
- oordopjes om handsfree te bellen
- papieren zakdoekjes
- veiligheidshamertje
- verbanddoos
- boodschappentas
- gevarendriehoek
- ijskrabber
- trekker
- kaart van Nederland
- cd's
- fleecevest
- reflecterend hesje
- gsm-oplader
- oplader van de tomtom
- oordopjes om handsfree te bellen
- papieren zakdoekjes
- veiligheidshamertje
- verbanddoos
- boodschappentas
- gevarendriehoek
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
We hebben trouwens nog wel meer, zie ik nu. Ook zo'n hamer, zakdoeken, een iphonelader die in dat sigarettending kan, een pen, een grote multomap met de belangrijke papieren.
Aziraphale- Ratel
Zonnebril, ijskrabbers, afdekscherm voor de voorruit (als het vriest), cd's, parkeerschijf, condensdoekjes, meerdere kaarten van Nederland, een zaklamp, paar boodschappentassen, klapkrat, TomTom met oplader en houder, kabel voor mijn IPod, boekje over de auto, gevarendriehoek en veiligheidshamer (een lichtgevende zelfs).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Er ligt een hamer voor het intikken van de ruitjes, een krabber, een trekker, een stapeltje cd's, een parkeerschijf, de autopapieren, boekje van de auto en de autoradio, een brandblusser, en veel stof en zand en oude parkeerbonnetjes. Ja mensen, het wordt tijd dat ik de auto weer eens ga uitmesten.
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Minx, het is trouwens jouw auto ipv jou auto
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Reservelampjes, isodekens, EHBO-koffertje, blusdeken, ruitenvloeistof, hamertje voor ongevallen, parkeerschijf, oplader voor mijn telefoon, cd's, trekker voor de ramen, ijskrabber, koningswup , bonnetjes, pakjes kauwgom, flesje water.
Gast- Gast
Een veiligheidshamer, schadeformulier, boekje van de auto, ijskrabber, een scherm voor het vriezen, cd's, paraplu, parkeerschijf, gevarendriehoek, boodschappentassen, schoonmaakdoekjes.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Soortgelijke onderwerpen
» wat ligt er allemaal in jouw diepvries?
» Van 2 auto's naar 1 auto
» Ligt dit nou aan mij?
» Wat ligt/staat er op jou salontafel?
» wat ligt er in de box?
» Van 2 auto's naar 1 auto
» Ligt dit nou aan mij?
» Wat ligt/staat er op jou salontafel?
» wat ligt er in de box?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: