Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Achtertuin-vragenlijstje

+20
Vixen
Destino
M-G
Twellie
Silver
iloverose
Tsjip
Floor
Elliot
Linda
*Lookie*
Bimbam
_Lana_
Laced
Davinia
PapillonRose
Shisha
Aagje!
Ragazza
Reeza
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  Reeza di 2 jul 2013 - 19:49

Hoe groot is jouw achtertuin?
Is dat voor jou groot genoeg?
Welke ligging heeft jouw achtertuin?
Heb je daar met het kopen/huren van je huis ook op gelet?
Heb je de achtertuin helemaal bestraat of ook gras en waarom?

Dit even n.a.v. ons hopelijk nieuwe huis, waarbij de achtertuin 'maar' 5x5m is, maar wel op het zuid-westen en aan het water. We willen graag weten of dit 'groot genoeg' is. Er komt geen schuur in te staan, die komt buiten de tuin.

Edit: Nog een vraagje: Zouden jullie een huis laten lopen als alles perfect is, op een kleine achtertuin?


Laatst aangepast door Reeza op di 2 jul 2013 - 21:40; in totaal 1 keer bewerkt
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  Gast di 2 jul 2013 - 20:25

Reeza schreef:Hoe groot is jouw achtertuin? 10 bij 10
Is dat voor jou groot genoeg? Jazeker, we hebben ook nog een grote voortuin en zijtuin.
Welke ligging heeft jouw achtertuin? Noord-oost
Heb je daar met het kopen/huren van je huis ook op gelet? Nee, maakte me niks uit.
Heb je de achtertuin helemaal bestraat of ook gras en waarom? Van alles wat, handig met de kinderen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  Ragazza di 2 jul 2013 - 21:00

Hoe groot is jouw achtertuin? Ik weet de afmetingen niet precies, maar volgens mij iets van 5 bij 10 ofzo..
Is dat voor jou groot genoeg? jazeker
Welke ligging heeft jouw achtertuin? Noordoost, maar de tuin is 'lang' genoeg zodat we tot het begin van de avond zon in de tuin hebben.
Heb je daar met het kopen/huren van je huis ook op gelet? niet echt.
Heb je de achtertuin helemaal bestraat of ook gras en waarom? Wij hebben het gedeelte bij huis bestraat. Daar staat een bankje. Daarachter hebben we een plantenperkje en dan komt er een gedeelte gras. Langs het gras loopt een tuinpad tot de tuindeur achter in de tuin. Helemaal achter in de tuin hebben we een terras van houten vlonders waar we een zithoek hebben gemaakt en lekker buiten kunnen zitten. Een gedeelte van deze zithoek is overdekt met een blauwe druif, zodat we een natuurlijke parasol hebben in de zomer! Helemaal bestraten wilden we niet omdat we dat niet mooi vonden en met deze indeling zijn we allebei blij.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  Aagje! di 2 jul 2013 - 21:12

Hoe groot is jouw achtertuin? 66 vierkante meter (6x11)
Is dat voor jou groot genoeg? Ja
Welke ligging heeft jouw achtertuin? Op het zuiden 
Heb je daar met het kopen/huren van je huis ook op gelet? Ja dit wilde we graag
Heb je de achtertuin helemaal bestraat of ook gras en waarom? Helemaal bestraat. We hebben wel twee bakken met planten erin
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  Shisha di 2 jul 2013 - 21:16

Reeza schreef:Hoe groot is jouw achtertuin?  Ik weet het niet precies, onze tuin is niet rechthoekig maar een beetje schuin met allerlei hoeken. Ik gok zo'n 50m2.
Is dat voor jou groot genoeg? Ja hoor. Het is alleen een beetje lastig indelen omdat het niet rechttoe rechtaan is.
Welke ligging heeft jouw achtertuin? Noorden. Maar we wonen in een hoekhuis dus er is wel bijna de hele dag zon in de tuin.
Heb je daar met het kopen/huren van je huis ook op gelet? Het telde voor mij wel mee ja.
Heb je de achtertuin helemaal bestraat of ook gras en waarom? Tuin moet nog gedaan worden, het is nu nog een oerwoud.

Dit even n.a.v. ons hopelijk nieuwe huis, waarbij de achtertuin 'maar' 5x5m is, maar wel op het zuid-westen en aan het water. We willen graag weten of dit 'groot genoeg' is. Er komt geen schuur in te staan, die komt buiten de tuin.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  PapillonRose di 2 jul 2013 - 21:18

Onze tuin is ruim 4 bij 10 meter, en dat vind ik een prima afmeting. Gaat wel een stukje af voor de schuur die aan het huist vastzit. De tuin ligt op het noorden / noordwesten maar gek genoeg heb ik toch wel bijna de gehele dag zon in de tuin, ik vind het prima dus. Heb daar niet speciaal op gelet, maar kende de huizen al, dus wist dat er sowieso wel zon in de achtertuin zou zijn, al is het niet de gehele dag in de gehele tuin. Maar als ik echt wil gaan liggen bakken ofzo, dan kan ik altijd nog in de voortuin gaan liggen.. De achtertuin is grotendeels bestraat, maar er zijn ook twee grote stukken beplant. Dit is echter nog van de vorige bewoner. Ik wil de bestrating aanhouden, maar een van de beplantte stukken ook bestraten, het andere stuk leeghalen, gras neerleggen en ook nog wat nieuwe planten. Vind helemaal bestraat wel praktisch, maar heb liever toch ook nog wat groen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  Davinia di 2 jul 2013 - 21:20

Reeza schreef:Hoe groot is jouw achtertuin? 8 x 3
Is dat voor jou groot genoeg? Aan de ene kant wel, het geeft weinig onderhoud, maar aan de andere kant had ik het ook wel lekker gevonden als ik er een zwembadje had kunnen plaatsen. 
Welke ligging heeft jouw achtertuin? Zuiden
Heb je daar met het kopen/huren van je huis ook op gelet? Niet zozeer. Het is een nieuwbouwhuis en we hebben wel op de ligging van de tuin gelet, maar meer omdat de tuin klein is en bij de andere tuinen nog gebouwen achter staan en dat wilden wij niet. Onze achtertuin grenst aan de achtertuin van de achterburen.
Heb je de achtertuin helemaal bestraat of ook gras en waarom? Wij hebben grotendeels bestraat, maar we hebben een kleine ingebouwde vijver en een verhoogde border. Dit omdat het maar een kleine tuin is.

Dit even n.a.v. ons hopelijk nieuwe huis, waarbij de achtertuin 'maar' 5x5m is, maar wel op het zuid-westen en aan het water. We willen graag weten of dit 'groot genoeg' is. Er komt geen schuur in te staan, die komt buiten de tuin.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  Laced di 2 jul 2013 - 21:26

Reeza schreef:Hoe groot is jouw achtertuin? 81m2 (bijna 15 meter diep & 5,5 meter breed)
Is dat voor jou groot genoeg? Ja, groot genoeg.
Welke ligging heeft jouw achtertuin? Zuiden.
Heb je daar met het kopen/huren van je huis ook op gelet? Ja, absoluut.
Heb je de achtertuin helemaal bestraat of ook gras en waarom? We hebben recentelijk onze tuin opgeknapt. We hebben zowel aan de voorkant tegen het huis aan een terras gecreeërd en aan de achterkant (tegen de schuur aan) hebben we eveneens een terras (soort van verhoging) waar onze loungeset staat. Aan de zijkant hebben we een pad gelegd en de rest is gras.  

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  Gast di 2 jul 2013 - 21:45

Hoe groot is jouw achtertuin? 55m2
Is dat voor jou groot genoeg? Het had wel iets groter mogen zijn, zodat we het huis uit zouden kunnen bouwen in de toekomst. Als we nu uitbouwen houden we een tuin van 5,15 x 7,7 over, waar ook nog een schuurtje op staat van 2 x 3.
Voor nu is het groot genoeg.
Welke ligging heeft jouw achtertuin? Op het westen
Heb je daar met het kopen/huren van je huis ook op gelet? In mindere mate. We vonden het huis belangrijker dan de tuin, aangezien je in NL toch meerendeels in huis verblijft, in plaats van in de tuin.
Heb je de achtertuin helemaal bestraat of ook gras en waarom? Grootendeels bestraat, met een klein stukje gras en borders. Gras vooral omdat het in de winter groen blijft en we het gezellig vinden staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  _Lana_ di 2 jul 2013 - 21:58

Hoe groot is jouw achtertuin? Onze tuin is 18m bij 16m, dacht ik zo uit mijn hoofd, ik kan het nergens meer vinden.Is dat voor jou groot genoeg? Zeker weten, eigenlijk hoefde het niet zo groot te zijn.Welke ligging heeft jouw achtertuin? Zuidwesten.Heb je daar met het kopen/huren van je huis ook op gelet? Wij wilden persé een tuin op het zuidwesten, voor de rest qua grootte niet echt iets in ons hoofd.Heb je de achtertuin helemaal bestraat of ook gras en waarom? Wij hebben bij het huis een redelijk groot terras. Om de tuin heen bomen en planten en in het midden een groot rond stuk gras. Daar ben ik wel heel blij mee.Dit even n.a.v. ons hopelijk nieuwe huis, waarbij de achtertuin 'maar' 5x5m is, maar wel op het zuid-westen en aan het water. We willen graag weten of dit 'groot genoeg' is. Er komt geen schuur in te staan, die komt buiten de tuin.

Edit: Nog een vraagje: Zouden jullie een huis laten lopen als alles perfect is, op een kleine achtertuin? Ik zou het huis er zeker niet op laten lopen. Maar een voorwaarde is dan wel dat het zonnig gelegen moet zijn. In jouw geval zou ik dat dus prima vinden.
Ook al is je tuin klein, je hebt toch bijna altijd zon.
( Niet quoten ).
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  Bimbam di 2 jul 2013 - 22:56

Hoe groot is jouw achtertuin? 224 m2 (14x16m)
Is dat voor jou groot genoeg? Ja, meer dan groot genoeg
Welke ligging heeft jouw achtertuin? Onze tuin ligt op het oosten
Heb je daar met het kopen/huren van je huis ook op gelet? Nee. Omdat de tuin zo groot is hebben we de hele dag door wel ergens zon
Heb je de achtertuin helemaal bestraat of ook gras en waarom? Nee, er is ook gras. Ik vind de tuin veel te groot om helemaal te bestraten en ik vind het ook heerlijk om in het gras te liggen. Ik moet wel toegeven dat de tuin al zo was, we hebben er nog niks aan gedaan.

Dit even n.a.v. ons hopelijk nieuwe huis, waarbij de achtertuin 'maar' 5x5m is, maar wel op het zuid-westen en aan het water. We willen graag weten of dit 'groot genoeg' is. Er komt geen schuur in te staan, die komt buiten de tuin.

Edit: Nog een vraagje: Zouden jullie een huis laten lopen als alles perfect is, op een kleine achtertuin? Lastig. Ligt er helemaal aan hoe de tuin is, of er genoeg zon is bijvoorbeeld. Al denk ik dat 5x5m voor mij toch te klein is.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  *Lookie* wo 3 jul 2013 - 0:15

Reeza schreef:Hoe groot is jouw achtertuin? zo'n 10 bij 6 meter, en nog tuin aan de zijkant. Bij ons nieuwe huis is de achtertuin iets kleiner, ik denk zo'n 40-50 m2
Is dat voor jou groot genoeg?  Ja
Welke ligging heeft jouw achtertuin? Zuiden (zowel huidige huis als nieuwe huis)
Heb je daar met het kopen/huren van je huis ook op gelet? Nee niet specifiek maar het is wel fijn dat het zo is
Heb je de achtertuin helemaal bestraat of ook gras en waarom? Bestraat en deels tuin

Ik zou een huis niet laten gaan vanwege een kleine achtertuin maar dat is omdat ik een grote tuin ook niet nodig vind, ik hou ook niet erg van tuinieren. Mijn droomhuis zou wel een grote tuin hebben, maar dan ook een tuinman Wink 
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  Linda wo 3 jul 2013 - 0:49

Hoe groot is jouw achtertuin? 50m2

Is dat voor jou groot genoeg? In principe wel, hoewel een iets bredere tuin best lekker had geweest.

Welke ligging heeft jouw achtertuin? Op het noordwesten

Heb je daar met het kopen/huren van je huis ook op gelet? ja, een beetje. Ik wilde geen tuin die volledig op het noorden zou liggen

Heb je de achtertuin helemaal bestraat of ook gras en waarom? Volledig bestraat. Wij hebben geen groene vingers. En ik vond het praktisch voor de kinderen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  Elliot wo 3 jul 2013 - 0:58

Hoe groot is jouw achtertuin? Volgens mij ongeveer 30 m2, 5x6
Is dat voor jou groot genoeg? Ja, al zou ik het niet erg vinden om meer ruimte te hebben.
Welke ligging heeft jouw achtertuin? Zuiden
Heb je daar met het kopen/huren van je huis ook op gelet? Nee, we kochten een appartement en de tuin was eigenlijk alleen maar een gunstige bijkomstigheid Wink
Heb je de achtertuin helemaal bestraat of ook gras en waarom? Wij hebben 3kwart bestraat met klinkertjes als terras en het overige stukje is een border van 1 bij 3 meter. Hier hebben we een groentetuintje in. Overigens wonen wij op de begane grond van een hoekhuis, dus we hebben ook aan de zijkant en aan de voorkant van ons huis tuin. Daar hebben we wel gras in liggen.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  Floor wo 3 jul 2013 - 1:02

Hoe groot is jouw achtertuin? 14*13 meter ongeveer
Is dat voor jou groot genoeg? bij ons volgende huis willen we wel wat groter maar voor nu is het prima
Welke ligging heeft jouw achtertuin? noorden
Heb je daar met het kopen/huren van je huis ook op gelet? ja. De ligging maakte me niet zo veel uit, want in de zomer hebben we echt meer dan genoeg zon in de achtertuin (stukje van 3meter achter bij het huis niet de rest wel). Ik wou perse een achterom en een schuurtje voor de fietsen, niet te veel inkijk van buren en een fatsoenlijk stuk terras.
Heb je de achtertuin helemaal bestraat of ook gras en waarom? We hebben bestrating (3 terrassen en een looppad en een brandgang) een schuurtje, 2 borders met planten en een bamboehaag en nog een grasveld voor onze zoon (eerst lag daar een vijver van 4*6 mtr maar dat vond ik gevaarlijk).

Dit even n.a.v. ons hopelijk nieuwe huis, waarbij de achtertuin 'maar' 5x5m is, maar wel op het zuid-westen en aan het water. We willen graag weten of dit 'groot genoeg' is. Er komt geen schuur in te staan, die komt buiten de tuin. 
Ons oude huis had een tuin van 5*6 mtr dat was voor daar ook voldoende maar heel veel inkijk van buren en er was praktisch geen zon (tuin op het noorden met te veel bebouwing er omheen).

Edit: Nog een vraagje: Zouden jullie een huis laten lopen als alles perfect is, op een kleine achtertuin?
Voor ons is dat wel van belang maar als je het zelf prima vind is het huis toch perfect. Ik zoek al geen huizen op funda met een kleiner aantal m2 grond omdat we geen kleine tuin willen. 
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  Tsjip wo 3 jul 2013 - 2:11

Hoe groot is jouw achtertuin? 20x9m.
Is dat voor jou groot genoeg? Ja hoor. Alleen het aanleggen kost een godsvermogen.
Welke ligging heeft jouw achtertuin? Op het oosten.
Heb je daar met het kopen/huren van je huis ook op gelet? Op formaat en ligging. Eerste vond ik belangrijker dan de tweede.
Heb je de achtertuin helemaal bestraat of ook gras en waarom? Wij hebben bestrating, een grote vlonder achterin de tuin, stukjes voor een tuintje en binnenkort ook gras.

Edit: Nog een vraagje: Zouden jullie een huis laten lopen als alles perfect is, op een kleine achtertuin? Dat zou voor ons wel een punt zijn. Ik wil fatsoenlijk in de tuin kunnen zitten, mooi stuk gras, ruimte voor onze loungebank en ook moeten onze toekomstige kinderen fatsoenlijk in de tuin kunnen spelen.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  iloverose wo 3 jul 2013 - 9:28

Hoe groot is jouw achtertuin? 600m2
Is dat voor jou groot genoeg? Ja hoor.
Welke ligging heeft jouw achtertuin? Oost
Heb je daar met het kopen/huren van je huis ook op gelet? Nee we hebben morgens de zon achtertuin,rond 12 uur zit de zon op terras op de namiddag achter in de tuin
Heb je de achtertuin helemaal bestraat of ook gras en waarom?onder overkaping bij de keuken en bij keuken bestrating na hok toe bestrating en na terras.de rest gras achter op de tuin 2 grote bomen

Edit: Nog een vraagje: Zouden jullie een huis laten lopen als alles perfect is, op een kleine achtertuin?ik denk het wel .ik ben zelf vanuit thuis weg veel tuin gewendt en dat wouden wij zelf ook graag
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  Silver wo 3 jul 2013 - 9:41

Hoe groot is jouw achtertuin? Groot, geen idee in meters..
Is dat voor jou groot genoeg? Had om mij wel groter gemogen, maar dat komt omdat ik van een boederij af kom.
Welke ligging heeft jouw achtertuin? Wij hebben vanaf 12u volledig zon achter huis, en alleen maar weiland met een slootje ertussen. Dus ruimte!
Heb je daar met het kopen/huren van je huis ook op gelet? Mijn vriend heeft deze kavel gekocht en zelf een huis opgebouwt,
Heb je de achtertuin helemaal bestraat of ook gras en waarom? Stukje van 4x4 bestrating de rest is gras en tuinhuisje met veranda.

Edit: Nog een vraagje: Zouden jullie een huis laten lopen als alles perfect is, op een kleine achtertuin? Ik denk het wel, vooral met de kleine op komst is een tuin wel een musthave voor mij.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  Linda wo 3 jul 2013 - 9:57

iloverose schreef:Hoe groot is jouw achtertuin? 600m2
Is dat voor jou groot genoeg? Ja hoor.
Welke ligging heeft jouw achtertuin? Oost
Heb je daar met het kopen/huren van je huis ook op gelet? Nee we hebben morgens de zon achtertuin,rond 12 uur zit de zon op terras op de namiddag achter in de tuin
Heb je de achtertuin helemaal bestraat of ook gras en waarom?onder overkaping bij de keuken en bij keuken bestrating na hok toe bestrating en na terras.de rest gras achter op de tuin 2 grote bomen

Edit: Nog een vraagje: Zouden jullie een huis laten lopen als alles perfect is, op een kleine achtertuin?ik denk het wel .ik ben zelf vanuit thuis weg veel tuin gewendt en dat wouden wij zelf ook graag

600m2??! :shock: 

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  Twellie wo 3 jul 2013 - 10:09

undefined schreef:Hoe groot is jouw achtertuin? Ongeveer 50 m2, denk ik. De achtertuin dan.
Is dat voor jou groot genoeg? Ja, al was een grotere tuin welkom geweest.
Welke ligging heeft jouw achtertuin? Geen idee, ik heb altijd zon in de achtertuin.
Heb je daar met het kopen/huren van je huis ook op gelet? Ja, al ben ik nu dus vergeten om welke windrichting het gaat laughcry .
Heb je de achtertuin helemaal bestraat of ook gras en waarom? Het is nu helemaal bestraat en er komen een paar hele grote bakken in om een moestuin in te beginnen.

Zouden jullie een huis laten lopen als alles perfect is, op een kleine achtertuin? Denk het niet.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  _Lana_ wo 3 jul 2013 - 10:15

Linda schreef:
iloverose schreef:Hoe groot is jouw achtertuin? 600m2
Is dat voor jou groot genoeg? Ja hoor.
Welke ligging heeft jouw achtertuin? Oost
Heb je daar met het kopen/huren van je huis ook op gelet? Nee we hebben morgens de zon achtertuin,rond 12 uur zit de zon op terras op de namiddag achter in de tuin
Heb je de achtertuin helemaal bestraat of ook gras en waarom?onder overkaping bij de keuken en bij keuken bestrating na hok toe bestrating en na terras.de rest gras achter op de tuin 2 grote bomen

Edit: Nog een vraagje: Zouden jullie een huis laten lopen als alles perfect is, op een kleine achtertuin?ik denk het wel .ik ben zelf vanuit thuis weg veel tuin gewendt en dat wouden wij zelf ook graag

600m2??! :shock: 
Haha inderdaad :O! Dat is best groot Wink.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  M-G wo 3 jul 2013 - 12:46

Hoe groot is jouw achtertuin? ca. 80 - 90 m2  (-5 - 6m2 van de schuur) 
Is dat voor jou groot genoeg? Ja, alleen zouden wij graag de schuur eraf hebben zodat het nog meer ruimte geeft. (deze willen we dan naast het huis weer opbouwen) 
Welke ligging heeft jouw achtertuin? Zuiden
Heb je daar met het kopen/huren van je huis ook op gelet? Nee, het was mooi meegenomen. 
Heb je de achtertuin helemaal bestraat of ook gras en waarom? Beide omdat wij graag een terras wilden om op te zitten en te bbq'en en gras om lekker op de liggen en ook voor de kleine vind ik dat straks wel prettig (alhoewel er toen we het aangelegd hebben nog geen spraken was van een kleine). Alleen bestraten vind ik minder "gezellig" ogen. 

Edit: Nog een vraagje: Zouden jullie een huis laten lopen als alles perfect is, op een kleine achtertuin? Lastig... ik denk het niet, als echt alles perfect is dan zou ik de het denk ik niet laten schieten alhoewel ik het heel graag buiten zit met een beetje lekker weer. Aan de ene kant denk ik ja ik wil een redelijk ruimte tuin aan de andere kant als echt alles perfect is kan ik het ook gezellig maken in een kleine tuin. 
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  Destino do 4 jul 2013 - 0:56

-


Laatst aangepast door Destino op zo 1 sep 2013 - 5:48; in totaal 1 keer bewerkt
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  Vixen do 4 jul 2013 - 1:30

Onze afgezette achtertuin waar de kinderen kunnen komen is ongeveer 175m2, met de rest van de tuin erbij, waar o.a. een vijver in zit is in totaal denk ik zo'n 500m2 schreef:Hoe groot is jouw achtertuin?

Is dat voor jou groot genoeg?
ja, heel fijn om de ruimte te hebben.

Welke ligging heeft jouw achtertuin?
zuid-oosten

Heb je daar met het kopen/huren van je huis ook op gelet?
-

Heb je de achtertuin helemaal bestraat of ook gras en waarom?
gras, bestraat en begroeiing.

Dit even n.a.v. ons hopelijk nieuwe huis, waarbij de achtertuin 'maar' 5x5m is, maar wel op het zuid-westen en aan het water. We willen graag weten of dit 'groot genoeg' is. Er komt geen schuur in te staan, die komt buiten de tuin.
als je kinderen wilt krijgen in dit huis zou ik de tuin wel echt te klein vinden, daar zou ik het huis ook op kunnen afkaatsen.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  TukTuk do 4 jul 2013 - 1:40

Reeza schreef:Hoe groot is jouw achtertuin? 6x14,5, maar de laatste 2 a 3 meter (achter in de tuin) is de ene helft een schuur, de andere helft een parkeerplaats.
Is dat voor jou groot genoeg? Ja hoor
Welke ligging heeft jouw achtertuin? Zuid westen
Heb je daar met het kopen/huren van je huis ook op gelet? Nee hadden geen keus, moesten deze woning wel aannemen. Bij een koophuis zou ik hier zeker wel op letten. Zou zeker geen tuin op het noorden willen hebben.
Heb je de achtertuin helemaal bestraat of ook gras en waarom? Helemaal bestraat en aan de zijkanten wel 2 borders. Zou zelf wel liever gras hebben maar mijn vriend niet, en dit lag er al in. Hebben er niks aan veranderd.

Dit even n.a.v. ons hopelijk nieuwe huis, waarbij de achtertuin 'maar' 5x5m is, maar wel op het zuid-westen en aan het water. We willen graag weten of dit 'groot genoeg' is. Er komt geen schuur in te staan, die komt buiten de tuin.

Edit: Nog een vraagje: Zouden jullie een huis laten lopen als alles perfect is, op een kleine achtertuin?
Klein niet, wel als de ligging niet goed is.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Achtertuin-vragenlijstje Empty Re: Achtertuin-vragenlijstje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum